معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: مدتی است که پیکره شیر برای نصب بر روی قبور ساخته و به مردم فروخته می‌شود. به سنگ فروشی‌ها و سنگ تراشی‌های شهرستان‌های استان اعلام می‌کنیم تا از هرگونه پیکر تراشی یا فروش یا عرضه چنین پیکره‌هایی اجتناب کرده و سریعا نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از اقدامات ویژه جهت جلوگیری از سرقت های گزارش شده در بلوار کتابخانه ملی خبر داد.
معاون قضائی رئیس کل دادگستری گفت: اسناد عادی یکی از دامنه دارترین فسادها در کشور را رقم زده است و معاملات غیر رسمی از مهمترین نقاط ضعف ساختار حکمرانی کشور محسوب می‌شود.
معاون قضائی رئیس کل دادگستری گفت: اسناد عادی یکی از دامنه دارترین فسادها در کشور را رقم زده است و معاملات غیر رسمی از مهمترین نقاط ضعف ساختار حکمرانی کشور محسوب می‌شود.
معاون وزیر دادگستری گفت: ۱۰ اولویت راهبردی در حوزه کودکان و نوجوانان تعیین و اهداف عملیاتی آن‌ها تدوین شد.
معاون وزیر دادگستری از شیوه جدید نگهداری کودکان با عنوان«مراقبت موقت خانواده محور کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست» خبر داد.
معاون دادگستری کل استان تهران گفت: در راستای شعار دولت مبنی بر عدالت برای همگان و با توجه به ابلاغ قانونی رأی دیوان عدالت اداری، دولت از ادامه فعالیت آقای لطیفی جلوگیری کند چرا که عدم تمکین به این رأی قانونی زیبنده پیکره قانون‌گرای دولت نیست.
آستارا- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: کالاهای اساسی در گمرک آستارا و انزلی با نظارت دستگاه قضائی به دست مردم رسیده و هیچگونه کالای فاسد شدنی و متروکه نداریم.
معاون حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری ضمن اشاره به اینکه ایران موضوع پناهجویان را بر اساس ارزش‌های اسلامی دنبال می‌کند، گفت: رویکرد کشورهای غربی در قبال پناهجویان گزینشی است.
معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک، ایران را مقصد ۶۳ درصد از پناهندگان افغانستان عنوان کرد.
خرم‌آباد- در مراسمی با حضور معاون اول قوه قضاییه، «حجت الاسلام سعید شهواری» به عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری لرستان معارفه شد.
معاون امور بین‌الملل وزیر دادگستری میزبان سفیر جمهوری خلق ویتنام در تهران بود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع بر خلاف رویه فرهنگ و آداب رسوم استان و فاقد هرگونه مبنای شرعی و دینی بوده و جز ترویج خرافات و البته تحمیل هزینه‌های گزاف بر گُرده مردم بویژه خانواده‌های فقیر و دارای یتیم، منفعتی نه برای خانواده‌ای، قبیله‌ای و حتی اموات ندارد و به عنوان بدعت در حال گسترش است، بنابراین باید سریعا جمع آوری و مدیریت شود.
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور یک فرصت هستند، به آخرین وضعیت پرونده‌های اسدالله اسدی و حمید نوری که در کشورهای بلژیک و سوئد بازداشت هستند، پرداخت.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت دادگستری از افزایش ۹۵ درصدی تخصیص و پرداخت مبالغ دیه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه، جمعیت مردمی طلبکاران شاه با تجمع مقابل دادستانی کل کشور، طومار شکایت اموال غارت شده مردم ایران توسط خاندان پهلوی را به عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور تحویل داده و خواستار پیگری اموال به سرقت رفته مردم ایران از طریق مراجع قضایی بین المللی توسط قوه قضاییه و دادستان کل کشور شدند.
معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در ملاقات مردمی این هفته با بیش از ۱۸۱ نفر از متقاضیان دیدار شد.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور سند مالکیت به نام دولت برای بیش از ۹۵ درصد از اراضی ملی خبر داد.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت:دستگاه‌های اجرایی پردیس باید سریع با تعیین تکلیف صدور اسناد اراضی ملی این شهرستان، طبق اسناد قانونی نسبت به تثبیت اراضی ملی اقدام کنند.
انزلی- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از ضرب الاجل ۶ ماهه رئیس کل دادگستری استان به مسئولان برای ممانعت از ورود فاضلاب ها به دریا خبر داد.
سمنان- معاون قضایی دادگستری استان سمنان گفت: ۴۲ درصد از پرونده‌های قضایی وارده در استان سهم شورای حل اختلاف بوده که ۳۸ درصد آن‌ها به سازش انجامیده است.
معاون رئیس دادگستری استان تهران گفت:اسامی اشخاصی که در سالهای گذشته مشمول تعدد تکرار جرم در حوزه مواد مخدر بودند، استخراج شده و در اختیار دادستانها قرار گرفت تا آسیب‌شناسی شود.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با توجه به دستورات رئیس قوه قضاییه، وضعیت بازداشتی‌ها در دو وضعیت بی گناه یا کم گناه و افراد دارای اقدامات مجرمانه مورد بررسی قرار گرفت و به معاون پرونده‌های خاص دادگستری کل استان در خصوص رسیدگی دقیق و تفکیک متهمان بر این اساس ماموریت داده شد.
معاون قضایی دادگستری کل استان تهران گفت: اهمیت نظام اقتصادی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
اراک - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: یکی از معاونان سازمان صمت این استان بازداشت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ