شماری از هتل‌داران شهر مشهد، به منظور ارتقای سطح کیفی خودروهای تشریفات خود، خودرو هایما 7X، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو را مورد تست و بررسی قرار دادند و از مشخصات ظاهری، فنی و عملکردی آن اظهار رضایت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته اعضای جامعه هتلداران کشور ۷۰ درصد از هتل‌های کشور استانداردسازی شده اند. مابقی نیز در چرخه استانداردسازی قرار دارند.
رئیس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری گفت: هتلداران باید بتوانند خودشان را ارزیابی کنند.
اردبیل- رئیس مجمع تشکل‌های گردشگری کشور گفت: کرونا در سال‌های گذشته بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان به صنعت هتل‌داری و اقامتگاه‌های کشور آسیب زده است.
رئیس جامعه هتلداران ایران از عدم استقبال مسافران نوروزی از هتل‌ها خبر داد و گفت: در هفته دوم عید با کاهش ۳۵ درصدی ضریب اشغال هتل‌ها رو به رو بودیم.
رییس جامعه هتلداران کیش گفت: در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس، تاکسی، خودرو‌های ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام شده است. البته کامیون‌های حمل سوخت و مواد اضطراری می‌توانند با ارائه مجوز‌های رسمی و از طریق بندرگاه‌های اعلام شده خود را به کیش برسانند. همچنین در نوروز ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز ورود خودرو‌های مستعمل بالاخص پراید و پیکان به کیش ممنوع خواهد بود و اجازه ورود نخواهند داشت.
مشهد ـ رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: از آنجایی که در آبان ماه نرخ هتل‌ها افزایش پیدا کرده بود، در نتیجه واحدهای اقامتی در نوروز طبق تعرفه گذشته ارائه خدمت خواهند کرد.
رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: اگرچه هزینه ها به صورت لحظه ای افزایش دارد؛ اما هتلداران بنا ندارند در ایام نوروز ۱۴۰۲ افزایش نرخ داشته باشند.
هواداران حاضر در استادیوم آزادی، بعد از شکست برابر هوادار، علیه بازیکنان خودی شعار سر دادند.
امیرکلالی عنوان کرد: در حال حاضر ضریب اشغال واحد‌های اقامتی بسیار پایین است و با مدیریت جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی مسافران به دیگر هتل‌ها منتقل و برخی از مراکز اقامتی نیز تعطیل شدند تا مصرف گاز کاهش یابد.
ناصر طباطبایی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان یزد می‌گوید: موج سرما و بارش‌ها پرواز‌هایی که به مقصد این شهر و استان انجام می‌شود را با چالش مواجه کرده و همین امر بر ضریب اشغال هتل‌ها در یزد اثرگذار بوده است. او درباره میزان کاهش متقاضیان هتل‌ها به عدد ۲۰‌درصد اشاره کرده و می‌افزاید: این حداقل رقمی است که می‌توان برای کاهش رزرو‌ها عنوان کرد، علاوه بر آن به واسطه سرمای زیاد ما با دستورالعمل کاهش مصرف گاز برای هتل‌ها مواجه هستیم.
رئیس جامعه هتلداران کشور با بیان اینکه اکنون میانگین ضریب اشغال هتل‌های کشور کمتر از ۱۵ درصد است، گفت: دولت باید با توجه به شرایط به وجود آمده برای گردشگری تصمیم گیری می کرد، اما اقدامی نشد.
مشهد ـ رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در راستای مدیریت بهینه، پیداری و بهره‌مندی مردم از نعمت گاز، بیش از ۵۰ واحد اقامتی در مشهد تعطیل کردند.
رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با هماهنگی معاون زیارت استانداری و فرماندار مشهد اقدامات انجام شده تا هتل‌هایی را که درصد اشغال پایینی دارند به صورت موقت و برای چند روز تعطیل کنیم.
فرشید صدیقی، فعال حوزه‌ی گردشگری و هتل‌داری می‌گوید: ما در ماه‌های اخیر بسیار با این مشکل مسافران مواجه شده‌ایم که می‌خواهند از طریق اینترنت تماس بگیرند، اما نمی‌توانند و ما تنها کمکی که می‌توانیم بکنیم سرویس بین‌المللی در اتاق‌ها است که بتوانند با کشور مد نظر ارتباط برقرار کنند و تماس تلفنی بگیرند.
رئیس جامعه هتلداران ایران از پیشنهاد طرحی برای استفاده از صنایع دستی ایرانی در هتل‌ها خبر داد و گفت: می‌توان اتاقی در هتل را به موضوع صنایع دستی به نام ایران اختصاص داد.
شناسایی کتیبه های فارسی در بنگلادش،جوسازی وزارت خارجه کشورهای خارجی درباره ایران، نگرانی هتلداران از وضعیت موجود و تغییر کاربری کاخ مروارید خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
مدیران گروه‌های هتلداری در نشست با معاون گردشگری درباره شرایط ویژه این روزها و خالی بودن هتل‌ها و از دست دادن پرسنل گلایه کردند و خواستار ارائه راهکاری برای بهبود وضع موجود شدند.
رئیس جامعه هتل‌داران گفت: تعداد قابل توجهی از گردشگران خارجی در نظر داشتند بعد از اقامت در قطر چند روزی را در ایران بگذرانند که حوادث اخیر باعث شد از اقامت در ایران منصرف شوند.
روزنامه دیلی صباح ترکیه نیز، جمعه گذشته (چهارم آذرماه) را برای فروشندگان و هتلداران استان وان «شگفت‌انگیز» توصیف کرده و از هجوم مسافران ایرانی به این استان و غافلگیر شدن هتلداران وان، خبر داده و نوشته است: هتل‌داران ترکیه به دلیل قطعی اینترنت در ایران و دسترسی محدود مردم به پلتفرم‌ها در بحبوحه ناآرامی‌های ایران، رزرو زیادی از کشور همسایه دریافت نکرده‌اند، اما جمعیتی که اکنون به وان آمده هتلداران را غافلگیر کرده و لبخندی بر لبان کاسبان این منطقه نشانده است.
ایران قرار بود از فرصت همسایگی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ استفاده کند. حالا چند روز مانده به شروع بازی‌ها، هتلداران می‌گویند هیچ رزروی نداشتند و تورهای مسافرتی نیز به سمت ایران فروخته نشده است.
فاجعه شکست در هدفگذاری برای میزبانی تماشاچیان جام جهانی فوتبال، اوایل هفته قبل آشکار شد وقتی جمشید حمزه‌زاده؛ رییس هیات‌مدیره جامعه هتلداران حرفه‌ای کشور گفت که «با وجود تمهیدات برای اسکان و پذیرایی از ۲۰ هزار تماشاچی جام‌جهانی قطر، تاکنون (تا روز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ و ۳۳ روز پیش از آغاز جام جهانی قطر) حتی یک رزرو نیز از سوی تماشاگران جام‌جهانی قطر در ایران انجام نشده است.»
اصفهان _ آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و هتل‌داری اصفهان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ