روزنامه دیلی صباح ترکیه نیز، جمعه گذشته (چهارم آذرماه) را برای فروشندگان و هتلداران استان وان «شگفت‌انگیز» توصیف کرده و از هجوم مسافران ایرانی به این استان و غافلگیر شدن هتلداران وان، خبر داده و نوشته است: هتل‌داران ترکیه به دلیل قطعی اینترنت در ایران و دسترسی محدود مردم به پلتفرم‌ها در بحبوحه ناآرامی‌های ایران، رزرو زیادی از کشور همسایه دریافت نکرده‌اند، اما جمعیتی که اکنون به وان آمده هتلداران را غافلگیر کرده و لبخندی بر لبان کاسبان این منطقه نشانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
امام جمعه اهواز گفت: در سایه راحتی انسان به جایی نمی‌رسد. انسان باید در زندگی سختی بکشد تا بتواند به مقام بندگی راه پیدا کند.
هواداران هامبورگ مشغول جشن گرفتن بازگشت تیم خود به بوندس لیگا بودند که با یک شوک بزرگ مواجه شدند.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه با تجدید نگرانیهای اقتصادی در آمریکا و چین که دورنمای تقاضا برای سوخت در دو مصرف کننده بزرگ نفت در جهان را نگران کننده کرد، کاهش یافت و به سوی چهارمین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
بازی با جان مردم!/ طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی/ ابعاد تکان دهنده از جنایت سیاه!/ التماس‌های نوعروس به ۳ ابلیس/ جلوی چشمان نامزدش/ خودکشی خواستگار پس از قتل اعضای خانواده دختر/ مجازات مرگ در پایان عشق موازی/ دستبرد به موبایل فروشی‌ها با پلخمون!/ قتل مادربزرگ در میهمانی جمعه
در تحقیقات مأموران مشخص شد که در این درگیری زن جوانی با ضربات زیاد چاقو توسط همسرش به قتل رسیده است و پس از آن با حضور تعدادی از اقوام زن و مرد، درگیری و نزاع ادامه پیدا کرده و در نهایت یکی دیگر از طرفین درگیری که از اقوام زن جوان بوده نیز بشدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به جنگ علنی دنیای غرب علیه مقدسات الهی، گفت: آنان قرآن را می‌سوزانند و به مقدسات ما اهانت می‌کنند و نشان داد دنیای کفر از اسلام وحشت دارد.
امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: سپاه نقطه قوت در اقتدار جمهوری اسلامی ایران و بازدارندگی فعال در عرصه جنگ سخت و نرم است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه گویا اروپا حافظه کوتاه مدت خود را هم از دست داده است، گفت: اروپا از خود بپرسد که کدام نهاد در مقابل تروریست تکفیری ایستاد؟
ایران نوشت: در تجمع غیرقانونی جمعه اخیر که پس از اظهارات تفرقه‌انگیز امام جمعه مسجد مکی صورت گرفت، فیلمی از حضور زنان به‌اصطلاح معترض بلوچ منتشر شد که با لهجه تهرانی شعار می‌دادند. جالب اینکه برخی از این افراد حتی لباس سنتی زنان بلوچ را هم بر تن ندارند و صرفاً یک چادر سیاه پوشیده‌اند. لهجه غیربومی این زنان که تعدادشان اندک و کمتر از انگشتان دو دست بود، به‌گونه‌ای بود که تعجب کاربران فضای مجازی را در پی داشت.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ان‌شاءالله پیروز می‌شویم. قطعا وقتی همه مجموعه‌های ما از جمله بچه‌های (تیم) فوتبال ما غیرت ایرانی‌شان را به کار گیرند، پیروز می‌شوند. اگر مثل بازی ولز بازی کنند، حتما پیروز می‌شویم. ولز قوی‌تر از آمریکاست.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: طراحی بیماری کرونا یک طراحی بسیار گسترده بود که به‌دنبال آن متأسفانه نسل جوان حدود سه سال از مدرسه و دانشگاه دور شدند و با یک تلفن همراه هوشمند که در اختیارشان بود در جامعه رها شدند، در میدانی که دشمن آن را می‌خواست.
به دلیل تقویت ارزش دلار و افزایش امیدها برای پیشرفت در مذاکرات با هدف حفظ ادامه کریدور صادرات غلات اوکراین از طریق دریای سیاه، معاملات آتی گندم آمریکا در روز جمعه کاهش یافت.
عده‌ای از معترضان در درگیری‌های روز جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ تعدادی از اماکن دولتی، بانک‌ها و مدارس را به آتش کشیدند.
مدافع مس کرمان با توجه به تفاوتشان با فولاد نتیجه تساوی را ارزشمند می داند.
سرلشکر سلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت به ویژه شهید سید حمیدرضا هاشمی، تاکید کرد: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم.
سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: انتقام خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم.
ولادیمیر پوتین با الحاق بخش‌هایی از اوکراین در روز جمعه نیرو‌هایی را به حرکت درآورد که روسیه را به یک کره شمالی غول پیکر تبدیل می‌کنند. این یک کشور پارانوئید، عصبانی و منزوی خواهد بود، اما برخلاف کره شمالی نسخه روسی در ۱۱ منطقه زمانی از دریای قطب شمال تا دریای سیاه و از لبه اروپای آزاد تا لبه آلاسکا با هزاران کلاهک هسته‌ای پراکنده خواهد شد.
امام جمعه موقت تهران در واکنش به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تفرقه‌افکنی میان نیروهای مسلح، گفت: ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر تهدید واقعی کاهش عرضه، حدود چهار درصد صعود کرد، اما تحت تاثیر افزایش سریع نرخ‌های بهره و محدودیت‌های کووید ۱۹ در چین، دومین کاهش هفتگی متوالی را رقم زد.
یک مبارز انقلابی خاطره‌ای از ۱۷ شهریور ۵۷ بیان کرد و گفت: خانم‌ها می‌رفتند و می‌آمدند. شعارشان این بود که اگر آقایان غیرت راهپیمایی ندارید بروید در خانه و خانم‌هایتان را بگویید بیرون بیایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ