مشهد ـ رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: از آنجایی که در آبان ماه نرخ هتل‌ها افزایش پیدا کرده بود، در نتیجه واحدهای اقامتی در نوروز طبق تعرفه گذشته ارائه خدمت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تالش- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر برخی مسائل از رونق بیفتد.
کرج- رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: سعی می‌کنیم که در ماه‌های آینده تعداد واحدهای صنفی خدماتی آموزشی را به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برسانیم.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دور فعلی مدیریت سازمان ملی حفاظت محیط زیست ابلاغ شده تمام کارخانه‌های صنعتی دارای بیش از۵۰ نیروی کار ملزم به استخدام یک فارغ تحصیل رشته منابع طبیعی هستند.
سمنان- استاندار سمنان گفت: واحدهای فرآوری معدنی استان در راستای ارتقای کمی و کیفی تولید و اشتغال تسهیلات دریافت می‌کنند.
در راستای احیای حقوق عامه و حفظ محیط زیست، با دستور دادستان تهران طرح پاکسازی و جمع آوری واحدهای غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند در منطقه هرندی، اجرا شد.
شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح ضربتی و برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک و پلمب این واحدها در محله هرندی با اخذ حکم قضائی دادسرای ناحیه ۲۶ تهران، خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد معافیت مالیاتی واحدهای مسکونی بالای ۲۰ میلیارد تومان در سال آینده موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد معافیت مالیاتی واحدهای مسکونی بالای ۲۰ میلیارد در سال آینده موافقت کردند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: صنایع و واحدهایی که تولید کننده آلایندگی هستند باید عوارض خود را بابت آلوده کردن محیط زیست بپردازند.
امیرکلالی عنوان کرد: در حال حاضر ضریب اشغال واحد‌های اقامتی بسیار پایین است و با مدیریت جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی مسافران به دیگر هتل‌ها منتقل و برخی از مراکز اقامتی نیز تعطیل شدند تا مصرف گاز کاهش یابد.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت از وضع قانونی درمجلس شورای اسلامی به منظور حمایت از واحد هایی که دارای بخش تحقیق و توسعه هستند خبر داد وگفت: این واحدها می توانند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.
مشهد ـمعاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با همکاری واحدهای اقامتی در مشهد ۲۳۰ مسافر در راه مانده راه آهن به صورت رایگان اقامت یافتند.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه از اسکان اضطراری و خدمات رسانی به بیش از ۲۵۰ مسافر گرفتار در سرما و برف اخیر در شهرستان تربت حیدریه خبر داد.
بنابر اعلام روابط‌عمومی دادگستری کل استان تهران، تمامی واحدهای قضائی استان تهران روز شنبه تعطیل است.
روابط‌عمومی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: تمامی واحدهای قضایی استان تهران شنبه تعطیل است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: همه واحدهای ریخته‌گری، با تسهیلگری‌های انجام شده و پیگیری دستگاه‌های مسئول تا کمتر از ۲ سال آینده از شهر اصفهان خارج می‌شوند.
وزارت صمت در نامه ای به ادارات صمت استان‌ها با اشاره به اختلالات سامانه بهین یاب، اعلام کرد که امکان خرید از بورس برای واحدهای مصرف کننده مواد اولیه پتروشیمی از طریق مکاتبه فراهم شود.
واحدهای زیان‌ده آمازون زیر تیغ کاهش هزینه می‌روند
وزیر آموزش و پرورش گفت: در ایام عید و تابستان امسال حدود سه میلیون نفر از همکاران ما به سفر رفته اند همچنین ۴۰ هزار تخت در واحدهای اقامتی به کار گرفته شد.
معاون گردشگری استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه بالغ بر ۹۰ درصد ظرفیت کلیه واحد‌های اقامتی اعم از زائرسراها، هتل‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و ... همگی تکمیل شده است و مشاهدات و گزارش‌ها حاکی از حرکت ضریب اشغال تا ۱۰۰ درصد دارد، گفت: با وجود رو به تکمیل بودن فضای واحد‌های رسمی اقامتی، مطابق تدابیر اتخاذ شده امکان اسکان زائران در واحد‌های اقامتی اضطراری وجود دارد.
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: واحدهای تولیدی با اقدام قضایی تعطیل نشوند، کوچک و بزرگ هم فرقی ندارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای پاسخگویی به تهدیدات و نبردهای آتی باید ۴ ویژگی دقیق‌زن بودن، هوشمندی، دور زن بودن و شبکه‌ای محور شدن تجهیزات را مدنظر قرار داد.
بوشهر- رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه واردات موز ارزبری بسیار سنگینی دارد گفت: واحدهای گلخانه‌ای به سمت تولید موز، انبه، آناناس و پاپایا بروند.
معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت کار گفت: تمام واحدهای اجرایی در استان‌ها موظف هستند درخواست‌های مرتبط با استفاده از خدمات اشتغال اتباع خارجی را در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی ثبت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ