ایران قرار بود از فرصت همسایگی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ استفاده کند. حالا چند روز مانده به شروع بازی‌ها، هتلداران می‌گویند هیچ رزروی نداشتند و تورهای مسافرتی نیز به سمت ایران فروخته نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرژانتین با شکست برزیل در سومین بازی مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی شد.
شاگردان حسین عبدی در صورت برتری مقابل یمن باید مقابل یکی از تیم‌های استرالیا یا ژاپن قرار می‌گیرند.
در حالی که صادرات مصر به اسرائیل در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۹۵ر۱۸۷ میلیون دلار و واردات مصر از اسرائیل در همین سال بالغ بر ۲۶ر۱ میلیارد دلار بوده است، واردات مصر از ایران در سال ۲۰۲۲ بالغ بر ۰۸ر۵ میلیون دلار و صادرات مصر به ایران در همین سال ۴۲ر۱ میلیون دلار بوده است. همین مقیاس قابل تأمل را می‌توان در حوزه گردشگری و درآمد‌های حاصل از آن، مناسبات فرهنگی و حوزه کتاب و فیلم و موسیقی و رسانه، مبادلات علمی و تبادل دانشجو و استاد به دلیل قطع روابط سیاسی دو کشور بزرگ منطقه به‌خوبی دریافت.
با وجود آنکه خاتمی در ۱۶ آذر سال گذشته در بیانیه‌ای به حرکت‌های هنجارشکن صورت گرفته در برخی دانشگاه‌ها رسمیت داده بود این‌بار، اما با اشاره به شعار «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد با جنایت‌های صورت گرفته نیز مرزبندی کند و بگوید: «اگر زندگی می‌خواهیم، زندگی در براندازی پیدا نمی‌شود؛ چراکه در آن صورت ایران روزگار خوبی نخواهد داشت و آشوب و ناآرامی‌های سنگینی را درپی خواهد داشت.» این سخنان خاتمی درحالی که همواره تلاش دارد پس از مشخص شدن جهت‌گیری‌ها درفضای سیاسی کشور مواضع خود را تنظیم کند تا شاید در «تیم برنده» قرار بگیرد، اما همواره به بی‌اعتباری بیشتر وی ختم شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً برنده توافق ایران و عربستان جهان اسلام است، چرا که هر دو کشورهای تأثیرگذاری در منطقه و جهان اسلام هستند و روابط دیرینه‌ای با هم دارند.
تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی پرگل برابر تایلند در تورنمنت ۶ جانبه این کشور به دیدار فینال رسید.
تیم فوتبال ویتنام که همگروه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا است، کار خود را در این رقابتها با پیروزی برابر استرالیا آغاز کرد.
سرمربی اسپانیایی تراکتور نسبت به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هادی محمدی انتقاد کرد.
بیمه ملت به دلیل شفافیت مالی در فرآیندهای بیمه‌گری، برای نخستین بار برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مختلف صادر کرد.
کارلوس کی روش شب گذشته در حاشیه تمرین تیم ملی دقایقی با برگ‌های برنده تیم ملی صحبت کرد.
کارلوس کی روش شب گذشته در حاشیه تمرین تیم ملی دقایقی با گلرهای تیم ملی صحبت کرد.
یک شتر پیشگو به نام کامیلا، اعتقاد دارد که انگلیس برابر ایران به پیروزی می رسد.
نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی الجزایر اگرچه حکم «اولین» در کارنامه این تیم ندارد اما نقطه آغازی به حساب می‌آید برای دورخیز به سمت اولویت‌های تعیین شده.
نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی الجزایر اگرچه حکم «اولین» در کارنامه این تیم ندارد اما نقطه آغازی به حساب می‌آید برای دورخیز به سمت اولویت‌های تعیین شده.
فیبا ایران را برنده مصاف با استرالیا اعلام کرد
سرمربی تیم بسکتبال ایران نوین می‌گوید با اطلاعی که از تلاش ملی‌پوشان برای آماده‌سازی و انگیزه‌شان سراغ دارد، حتما آنها برنده دیدار حساس و تعیین کننده با چین خواهند شد.
سرمربی تیم بسکتبال ایران نوین می‌گوید با اطلاعی که از تلاش ملی‌پوشان برای آماده‌سازی و انگیزه‌شان سراغ دارد، حتما آنها برنده دیدار حساس و تعیین کننده با چین خواهند شد.
بالاخره و پس از کش و قوس فراوان، رأی دادگاه پادوانی و استقلال منتشر و شکایت این بازیکن برزیلی رد شد.
نیمه نخست بازی تیم های ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه تساوی به پایان رسید.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: پوتین تلاش دارد تا از برگ برنده انرژی در زمستان پیش رو علیه اروپا استفاده کند و اگر ایران توافقی را صورت دهد که این توافق منجر به ورود گاز و سپس نفت ایران به بازار انرژی شود می‌تواند برای روسیه این خطر را به همراه داشته باشد که نتواند از این برگ برنده خود بهره ببرد.
پشت خط زن تیم ملی والیبال هلند گفت: قدرت دو تیم نزدیک است، اما ما برنده می‌شویم.
بهروز عطایی در امتیازات ابتدایی مجور به گرفتن وقت استراحت فنی شد و نکات جالب توجهی به شاگردانش گفت.
مشاور رئیس سازمان بورس گفت: پیشنهادهای متنوع بورس کالا به مقامات مرتبط به بازار سرمایه سوریه ارسال شده است. در حال حاضر، منتظریم که طرف سوری نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند تا از این طریق وارد فاز جدید از همکاری خود با این کشور شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ