اگر بنای نظام بر عمل به دیدگاه راهبردی رهبر انقلاب، مبنی بر مشارکت حداکثری و انتخابات پرشور و مردمسالاری دینی باشد، طبیعتا نباید انتخابات قابل پیش‌بینی باشد و باید تنوع واقعی رای‌ها را در انتخابات مشاهده کرد. در این صورت نقش احزاب و گروه‌های سیاسی در ایجاد رقابت واقعی تعیین‌کننده خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: پیش ثبت‌نام امری محرمانه است اصل ثبت‌نام مربوط به ۲۷ مهرماه است اما در مجموع ثبت‌نام محرمانه است.
محسن هاشمی گفت: ساختار فعلی انتخابات باید تغییر کند تا مشارکت بالا برود. ۴۰ سال قبل مرحوم هاشمی رفسنجانی توسط آیت الله جنتی تایید صلاحیت شدند و اخیرا همین ایت الله جنتی با ۱۰۰ سال سن دوباره برای ریاست شورای نگهبان منصوب شدند. خود همین عدم تغییر باعث می‌شود مشارکت کم شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: بر اساس تصمیم سران قوا دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر ۲ سال خواهد بود و با شروع اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، اموال راکد دولت براساس سازوکار تعیین شده در این قانون واگذار می‌شود.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
ماجرای سوار شدن محسن رضایی بر هواپیمای F ۵ و ترسیدن و ازحال رفتنش را، از زبان امیرسرتیپ محمود ضرابی؛ دبیر کانون خلبانان نیروی هوایی ببینید و بشنوید.
محسن رضایی گفت: مقام معظم رهبری اختیاراتی را به سران سه قوه داده‌اند تا تحولات اقتصادی را سرعت بخشند و همچنین اصلاحات عمیق اقتصادی را انجام دهند و یکی از کارها، این است که ظرفیت‌های تولید و سرمایه‌گذاری در سطح وسیع‌تری در استان سمنان بررسی شود. امیدواریم این دستور مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر در کشور اجرایی شود.
«احمدآقا رفت و بعد از چند دقیقه آمد و با خنده گفت: "جواب این سوال را باید خودت از امام بشنوی. " خدمت امام شرفیاب شدم و موضوع را مطرح کردم. امام فرمودند: "چرا می‌خواهی به آنجا بروی؟ مگر قرار است هزار سال با آمریکا رابطه نداشته باشیم؟ آنجا سفارت آمریکاست، بالاخره آن‌ها روزی سر عقل می‌آیند و روابط برقرار می‌شود. "»
هنوز به دلیل عدم تامین نقدینگی حتی برای تکمیل تحقیق و ساخت نمونه اولیه مردم را فقط با تیتر‌ها خوشحال و امیدوار می‌کنیم، ولی در میان و درازمدت مردم ما را چوپان دروغگو فرض خواهند کرد که متاسفانه حداقل در مورد تامین قطار مترو چنین هم شده است.
محسن هاشمی: در جایی در خاطرات سال ۹۳ نوشته‌اند: سردار گرجی‌زاده و اطلاعات سپاه از حفاظت و... آمدند و گزارش کامل بازداشت فردی که دفتر منشی‌های دفتر مجمع را به آتش کشیده، دادند و گفتند که او گفته منظورش قتل رهبری بوده و از عالم غیب مطلع شده که «شاه» می‌شود، فلذا تصمیم می‌گیرد رهبری را بکشد و خودش شاه می‌شود. در مورد صداقت شهادتش چند شبهه کردم و قرار شد خود او را بیاورند تا از او سوال شود و با قاضی او صحبت نمایم».
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است. " گفت: ما گزارش یا پرونده‌ای مبتنی بر موضوع مورد سوال نداریم لذا مطلب صحیح نیست.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت که در دفاع مقدس فرمانده کل سپاه بود حالا در دولت رئیسی در جایگاه معاون اقتصادی فعالیت می‌کند. او در انتخابات ۱۴۰۰ به‌همراه زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد‌های پوششی ابراهیم رئیسی بودند. پس از پایان جنگ ایران و عراق و در سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی اقتصاد در مرکز آموزش سازمان برنامه‌وبودجه تحصیلات خود را از ابتدا آغاز کرد. وی کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران اخذ کرد.
محسن هاشمی نوشت: همواره تاسف می‌خورم از اینکه ظرفیت جابه‌جایی مترو و اتوبوسرانی امروز پس از گذشت ۱۰ سال با وجود اضافه شدن خطوط جدید در حد ۲ میلیون سفر در ابتدای سال ۱۳۹۰ کاهش یافته است، در صورتی که در سال ۹۷ قبل از کرونا نزدیک به سه میلیون سفر هم رسید.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
محسن هاشمی درباره سخت‌ترین دوره برای آیت الله هاشمی گفت: من فکر می‌کنم دو سال آخر جنگ سخت‌ترین دوره برای ایشان بود و بهترین روزشان آن روزی است که می‌گویند من فرمانده صلح شدم، روزی که آزادگان آزاد شدند و در طی آن نامه نگاری‌ها بالاخره صدام شرایط ایران را پذیرفت. من یادم است آن روزی که ایشان طرف حلبچه رفت تا از محل بازدید کند در راه گریه می‌کرد.
رهامی با بیان اینکه نیرو‌های سیاسی داخل کشور این نگرانی را دارند که آخر این اعتراضات چه می‌شود؟ گفت: این نگرانی وجود دارد که چه افراد یا جریان‌هایی می‌توانند این اعتراضات را نمایندگی کنند؟ همین نگرانی موجب سکوت یا انفعال آن‌ها می‌شود. در داخل کشور به احزاب میدان داده نشده، واکنون نیروی سیاسی مانند زمان انقلاب که ریشه‌دارو فعال باشند، نداریم. نیرو‌های سیاسی داخل کشور نمی‌توانند میدان دار اعتراضات اخیر باشند.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: تلاش می کنم تا بتوانم ناکامی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ را جبران کنم و سهمیه المپیک را با یک مدال خوشرنگ به دست بیاورم.
محسن هاشمی رفسنجانی در یادداشتی از خاطره نوشت پدرش در ۱۱ بهمن سال ۹۱ رونمایی کرد.
اعتماد نوشت: به گفته نوروزی کارشناس حقوقی، بنا به مفاد منتشرشده از مذاکرات دادگاه محاکمه محسن شکاری، وی چاقو در دست خیابان را بسته و سپس با اسلحه سرد، یعنی همان چاقو یک مامور بسیج را مجروح کرده است. این مقایسه با سوال نوروزی همراه است: «کجای عمل محسن شکاری با آنچه جانیان حمله به مجلس و رژه اهواز و حرم شاهچراغ انجام داده‌اند یکسان یا شبیه و نزدیک است که مجازات‌شان هم یکسان باشد؟» نوروزی تاکید دارد که به فرض محارب بودن شکاری، مجازات محاربه فقط اعدام نبوده و دلیلی برای انتخاب این مجازات نیز وجود نداشته است.
مسابقه عجیب و تلخ محسن نژاد، باعث ایجاد سوال بزرگی برای علاقه‌مندان به کشتی شده است؛ چرا زمانیکه او با هشت امتیاز پیش بود، مبارزه تمام نشد؟
محسن هاشمی نوشت: در طول ۱۵۰ سال گذشته حکومت‌های مستقر در ایران، به اداره کشور از طریق احزاب قدرتمند اعتقاد نداشته به صورتی می‌توان گفت احزاب را باور نداشته و ندارند. هر چند از آن‌ها استفاده ابزاری نموده و می‌نمایند.
محسن هاشمی گفت: به زودی، کتاب خاطرات پدر در سال ۷۸ منتشر می‌شود. چالش ممیزی‌ها حل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ