رئیس باشگاه رایو وایه‌کانو می‌گوید در مذاکرات برای جذب رائول دی‌توماس، مهاجم اسپانیول، از طرف مدیر برنامه‌های او مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دربی اصفهان با حضور پرشور هواداران ذوب آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.
طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ مرداد) اهواز با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ و ۷ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین مرکز استان کشور است.
یکی از حساس‌ترین و مهیج‌ترین بازی‌های سال دربی ساوه خواهد بود. زیباترین، خشن‌ترین و مهربان‌ترین، آنجا تضادها به یک‌دیگر گره خورده و مُچاله شده است!
حضور یک هوادار سپاهانی تمرین امروز طلایی‌پوشان اصفهانی را تحت تاثیر خود قرار داد.
خشن‌ترین بازی هفته و شاید این فصل فوتبال ایران، 11 کارت زرد به همراه دو بازیکن اخراجی.
رضا اسدی در حالی مقابل تیم سابق خود به میدان می رود که تا ساعاتی قبل از بازی نیز اخباری در خصوص احتمال غیبت این بازیکن به گوش می رسید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه در پنج روز آینده در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار برقرار است، ادامه داد: طی پنج روز آینده، در برخی مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
پنج ابلاغیه، دستور و دعوت کمیته انضباطی در یک ساعت صادر شده که به نظر می رسد این موضوع ادامه دار باشد.
خطای عجیب آرائوخو روی ژسوس نشان می دهد که برخلاف ادعای ژاوی، این آرسنالی ها نبودند که در دیدار امروز خشن بازی کرده اند.
سروش رفیعی در اوایل نیمه دوم با کارت زرد اشکان خورشیدی مواجه شد.
قهرمانی در بوکس و کسب کمربند جهانی، سرنوشت چهره‌ای است که تا پیش از این به عنوان هنرمند در ایران شناخته می‌شد.
آمار کارت‌های قرمز و زرد تیم‌های لیگ برتری در فصلی که گذشت در نوع خود قابل توجه است.
کارلو آنچلوتی انتظار حمایت بیشتر داوران از وینیسیوس را دارد و باور نمی کند او در فصل جاری 10 کارت زرد در لالیگا گرفته است.
کمال کامیابی‌نیا که به واسطه بازی در پست هافبک دفاعی بارها در بازی‌های مهم محروم بوده، در وضعیت زرد این روزهای پرسپولیس آماده بازی در کرمان است.
حرکات عجیب یک بازیکن پس از ثمر رسیدن گل در لیگ فوتبال برزیل را مشاهده می‌کنید.
یک پژوهشگر محیط زیست از دانشگاه کیل هشدار داده که تابستانی به شدت خشک در انتظار اروپاست. این خشکی بیش از همه جا در فرانسه و شمال ایتالیا بازتاب خواهد داشت. زمستان جاری تا کنون خشک‌ترین زمستان اروپا بوده است.
پرویز ثابتی، که در زمان پهلوی ریاست اداره کل سوم ساواک و رئیس ساواک تهران را در اختیار داشت از خشن‌ترین عوامل رژیم پهلوی به شمار می‌رفت.
بنجامین پاوارد با یکی از خشن‌ترین تکل‌های فصل اروپا نزدیک بود پایان‌بخش زندگی ورزشی یکی از برترین فوتبالیست‌های تاریخ باشد.
استفان ساویچ، مدافع اهل مونته‌نگروی اتلتیکو مادرید، با کارت قرمزی که امشب در دیدار مقابل سلتاویگو گرفت. رکورد عجیبی را به نام خود ثبت کرد.
معاون بهره برداری آبفای جنوب شرق تهران گفت: کشور در کمربند خشک جهانی قرار گرفته است و حدود یک سوم متوسط جهانی بارندگی دارد که اصلا کافی نیست.
قضاوت خشن‌ترین بازی جام جهانی قطر به خاص‌ترین داور این تورنمنت رسید.
بازی تیم‌های فوتبال شیلی و ایتالیا در سال ۱۹۶۲ بخاطر رفتارهای خشن و وحشیانه بازیکنان به خشن‌ترین بازی جام جهانی لقب گرفت.
«مجید ابهری»، آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی درباره افزایش جرایم منجر به قتل می‌گوید: در میان آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌ها قتل یکی از خشن‌ترین عوارض پرخاشگری و خشم است. از نگاه رفتارشناسی اجتماعی قتل را می‌توان به دو شکل با برنامه‌ریزی قبلی و بدون مقدمات و برنامه‌ریزی تقسیم کرد. قتل با برنامه‌ریزی یعنی اینکه فرد با تهیه مقدماتی نظیر ابزار کشتار، اسلحه سرد یا گرم برای انجام هدف شوم خود به سمت فرد یا افراد حرکت می‌کند.
به رغم تجربه یکی از گرم و خشک‌ترین تابستان‌ها در کشورمان در دهه‌های اخیر، چند روزی است با فعالیت سامانه‌های بارشی در بسیاری از نقاط کشور، بحران‌هایی به وقوع پیوسته که از جمله آنها، درگیری ۱۸ استان، ۱۰۰ شهرستان و بیش از ۳۰۰ روستا در کشور با سیلاب است؛ بحرانی فراگیر که ابعاد آن رو به افزایش است و متاسفانه به جان باختن شماری از هموطنانمان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ