بازی تیم‌های فوتبال شیلی و ایتالیا در سال ۱۹۶۲ بخاطر رفتارهای خشن و وحشیانه بازیکنان به خشن‌ترین بازی جام جهانی لقب گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از حساس‌ترین و مهیج‌ترین بازی‌های سال دربی ساوه خواهد بود. زیباترین، خشن‌ترین و مهربان‌ترین، آنجا تضادها به یک‌دیگر گره خورده و مُچاله شده است!
خشن‌ترین بازی هفته و شاید این فصل فوتبال ایران، 11 کارت زرد به همراه دو بازیکن اخراجی.
پنج ابلاغیه، دستور و دعوت کمیته انضباطی در یک ساعت صادر شده که به نظر می رسد این موضوع ادامه دار باشد.
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان این پرونده در چهار عملیات همزمان پلیس، دستگیر شدند.
خطای عجیب آرائوخو روی ژسوس نشان می دهد که برخلاف ادعای ژاوی، این آرسنالی ها نبودند که در دیدار امروز خشن بازی کرده اند.
جانلولیئجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، با وجود زندگی در یکی از امن‌ترین نقاط پاریس مورد سرقت هولناک دزدان ناشناس قرار گرفت.
مارکو رویس اولین گل فصل را برای بروسیا دورتموند به ثمر رساند.
مارکو رویس اولین گل فصل را برای بروسیا دورتموند به ثمر رساند.
بازیکنان استقلال برای جلب نظر مثبت نکونام، از همین ابتدای کار تمرینات را با جدیت و تلاش بالا آغاز کرده اند.
سروش رفیعی در اوایل نیمه دوم با کارت زرد اشکان خورشیدی مواجه شد.
قهرمانی در بوکس و کسب کمربند جهانی، سرنوشت چهره‌ای است که تا پیش از این به عنوان هنرمند در ایران شناخته می‌شد.
آمار کارت‌های قرمز و زرد تیم‌های لیگ برتری در فصلی که گذشت در نوع خود قابل توجه است.
کارلو آنچلوتی انتظار حمایت بیشتر داوران از وینیسیوس را دارد و باور نمی کند او در فصل جاری 10 کارت زرد در لالیگا گرفته است.
جشن شادی پرهیجان و تند بعد از ارسال پاس گل برای شهریار- انگار رامین رضاییان بیش از همه به دنبال قهرمانی است.
کمال کامیابی‌نیا که به واسطه بازی در پست هافبک دفاعی بارها در بازی‌های مهم محروم بوده، در وضعیت زرد این روزهای پرسپولیس آماده بازی در کرمان است.
حرکات عجیب یک بازیکن پس از ثمر رسیدن گل در لیگ فوتبال برزیل را مشاهده می‌کنید.
پرویز ثابتی، که در زمان پهلوی ریاست اداره کل سوم ساواک و رئیس ساواک تهران را در اختیار داشت از خشن‌ترین عوامل رژیم پهلوی به شمار می‌رفت.
بنجامین پاوارد با یکی از خشن‌ترین تکل‌های فصل اروپا نزدیک بود پایان‌بخش زندگی ورزشی یکی از برترین فوتبالیست‌های تاریخ باشد.
استفان ساویچ، مدافع اهل مونته‌نگروی اتلتیکو مادرید، با کارت قرمزی که امشب در دیدار مقابل سلتاویگو گرفت. رکورد عجیبی را به نام خود ثبت کرد.
قضاوت خشن‌ترین بازی جام جهانی قطر به خاص‌ترین داور این تورنمنت رسید.
«مجید ابهری»، آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی درباره افزایش جرایم منجر به قتل می‌گوید: در میان آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌ها قتل یکی از خشن‌ترین عوارض پرخاشگری و خشم است. از نگاه رفتارشناسی اجتماعی قتل را می‌توان به دو شکل با برنامه‌ریزی قبلی و بدون مقدمات و برنامه‌ریزی تقسیم کرد. قتل با برنامه‌ریزی یعنی اینکه فرد با تهیه مقدماتی نظیر ابزار کشتار، اسلحه سرد یا گرم برای انجام هدف شوم خود به سمت فرد یا افراد حرکت می‌کند.
رئیس باشگاه رایو وایه‌کانو می‌گوید در مذاکرات برای جذب رائول دی‌توماس، مهاجم اسپانیول، از طرف مدیر برنامه‌های او مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
بنیانگذار فیسبوک که از عشق و علاقه خود به مبارزه در رینگ و ام‌ام‌ای گفته بود با یک قهرمان این رشته خشن به تمرین و مبارزه پرداخت.
منابع سعودی از جاری شدن سیل در یکی از سوزان ترین و خشکترین صحراهای جهان یعنی ربع الخالی خبر دادند که پدیده نادری در نوع خود محسوب می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ