یک پژوهشگر محیط زیست از دانشگاه کیل هشدار داده که تابستانی به شدت خشک در انتظار اروپاست. این خشکی بیش از همه جا در فرانسه و شمال ایتالیا بازتاب خواهد داشت. زمستان جاری تا کنون خشک‌ترین زمستان اروپا بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خرید ستاره های گران قیمت و مطرح فوتبال اروپا، ارزش بازار الهلال رشد چشمگیری داشته است.
کیلیان امباپه طبق ادعای برخی منابع فرانسوی انتظار داشت رئال برای خرید او در این تابستان اقدام کند ولی حالا به شدت از رفتار باشگاه مادریدی ناامید شده است.
یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان افتتاح شد
شدت مصدومیت فرلان مندی، مدافع رئال مادرید، مشخص شد و او بین 2 تا 3 هفته قادر به حضور در میدان نخواهد بود.
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های تابستانی 2023 در روسیه شد.
مهرداد محمدی که دچار مصدومیت شده، باز هم در تمرینات گروهی استقلال شرکت نکرد.
چهاردهمین دوره مدرسه تابستانی بین‌المللی پژوهشگاه رویان به میزبانی جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار می‌شود.
سومین مدرسه فصلی ایرانداک با عنوان «مدرسه تابستانی هوش مصنوعی» با مشارکت نزدیک به ۷۰ دانش‌پذیر به‌صورت حضوری و مجازی در واحد آموزش برگزار شد.
آلودگی ثانویه «ازن» در هوای تابستانی تهران، مسلط شد. بررسی‌ها از داده‌های سامانه کنترل آلودگی هوای پایتخت نشان می‌دهد، شاخص آلایندگی گاز ازن در تیر ماه، همزمان با افزایش شدت گرما، در مرز عددی ۱۰۰قرار گرفت که بیش از ۲ برابر «سقف مجاز» آن است. آلودگی گازی از جنس ازن، براساس واکنش شیمیایی ذرات آلاینده در شرایط گرم آفتابی، تشدید می‌شود.
بازیکنان و کادر فنی پاری سن ژرمن پیش از سفر به ژاپن بدون حضور کیلیان امباپه مقابل هواپیما عکسی یادگاری گرفتند تا خبرهای خط خوردن او از لیست تیم تایید شود.
یک متخصص طب سنتی ایرانی به بیان توصیه‌هایی در مورد مصرف و خواص میوه‌های تابستانی پرداخت.
مهرداد محمدی اولین بازی خود با لباس استقلال را در یک بازی دوستانه مقابل تیم امید این باشگاه پشت سر گذاشت.
یک موسسه آماری مستقل فرانسوی می‌گوید بعد از تنش‌های تابستان امسال در رابطه کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن محبوبیت او در فرانسه به شدت کاهش یافته است.
تحلیل جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی بیانگر آن است که تا پایان تابستان متوسط دمای هوا در سطح استان تهران ۰.۵ تا ۱ و حتی برای نیمه‌جنوبی استان ۱ تا ۱.۵ درجه سلسیوس بالاتر از نرمال خواهد بود.
سران باشگاه یوونتوس به فکر ایجاد تغییرات در اسکواد تیم و همچنین فروش معقول چند ستاره هستند.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تابستان گرم‌تر از معمول در اصفهان در سال جاری خبرداد.‌
در فصل تابستان شدت تابش نور خورشید بیشتر است و بسیاری همچنان از نحوه محافظت از خود در برابر امواج ماوراء بنفش به طور کامل مطلع نیستند. افزایش شدت تابش اشعه خورشید در فصل تابستان، لزوم یادگیری راه‌های صحیح مراقبت از خود در برابر نور خورشید و پیشگیری از اشتباهات رایج در این باره را ضروری می‌سازد.
مریادک رافری، در مقاله‌ای نوشت: "تعداد کشته‌ها همچنان وحشتناک‌ترین راز مخفی رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی است، اگرچه با قضاوت بر اساس تمام داده‌های خارجی، شکی نیست که تعداد کشته‌ها و مجروحان از پایان تابستان به شدت افزایش یافته است".
ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن، در آستانه دیدار تیمش با آاس رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا شایعات اخیر درباره پیوستنش به تاتنهام در تابستان را به شدت تکذیب کرد.
بارسلونا اولین گام‌ها را برای جذب جاشوا کیمیش برداشته و از جذب آچار فرانسه بایرن مونیخ به شدت هیجان‌زده است.
رویترز گزارش داده است در پی خشکسالی شدید تابستان گذشته و طوفان «ایان» محصولات کشاورزی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و قیمت‌ها ممکن است تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.
هری کین به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و این انتقال در فصل تابستان بعد دور از ذهن نیست.
هری کین به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و این انتقال در فصل تابستان بعد دور از ذهن نیست.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها افزود: به دلیل ویژگی‌های رگبار‌های فصل تابستان، امکان شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و وقوع سیلاب در برخی از مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست بنابراین تاکید می‌کنیم که مردم از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و فاصله خود را با رودخانه‌ها حفظ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ