قضاوت خشن‌ترین بازی جام جهانی قطر به خاص‌ترین داور این تورنمنت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی جوانان ایران در فینال قهرمانی جهان در یک بازی زیبا و نفسگیر با نتیجه سه بر دو ایتالیا را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
اکران این فیلم از روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود.
فرمانده نیروهای حفاظت رادیولوژی، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه می‌گوید که پروژه‌های بیولوژیکی و نظامی پنتاگون در سراسر جهان، دست آمریکا را برای دسترسی به عوامل سازنده سلاح بیولوژیکی باز می‌کند.
بازی‌ ها هزاران سال است که در فرهنگ‌ های سراسر جهان بازی می‌ شوند.
بازی‌ ها هزاران سال است که در فرهنگ‌ های سراسر جهان بازی می‌ شوند.
باشگاه میلان با کمپین جالب خود هوادارانش در سراسر جهان را برای حمایت از روسونری در بازی امشب ترغیب کرد.
ورزش ایران سالی پر از رویدادهای مهم و کلیدی را در پیش رو دارد؛ از بازی های آسیایی هانگژو تا رقابت برای کسب سهمیه المپیک.
مدافع چپ سپاهان سراسر انگیزه است تا نخستین بازی ملی خود را زیر نظر امیر قلعه‌نویی انجام دهد.
میلیون‌ها نفر از سراسر جهان هر هفته بازی، درخشش و واکنش‌های رونالدو در لیگ عربستان را دنبال می‌کنند.
با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو علاقه‌مندان زیادی در سراسر جهان دارد، بینندگان لیگ عربستان و به خصوص بازی‌های النصر افزایش یافته است.
نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا جز در موارد استثناء مدارس کشور تعطیل نخواهند شد.
منچستریونایتد در یک دربی دیدنی و سراسر هیجان، توانست بازی 0-1 باخته را با پیروزی 2-1 عوض کند و انتقام شکست بازی رفت را از سیتیزن ها بگیرد.
چین می‌گوید در یک ماه گذشته ۴۰ نفر بر اثر کرونا جان باخته‌اند، اما تصاویر ماهواره‌ای ماجرای دیگری را روایت می‌کنند. مراکز جسدسوزی سراسر کشور نسبت به چند ماه گذشته و مدت مشابه در سال قبل، شاهد مراجعه بسیار بیشتری هستند و نعش‌کش‌ها در کنار آن‌ها صف می‌کشند.
در هفته اول ژانویه بازی های مهمی در فوتبال اروپا برگزار خواهد شد.
این ظرفیت به دلیل حوادث اخیر در جریان جام جهانی قطر نیز فعال نشد اما در نهایت برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا، مجوز پخش بازیها در سالن‌های سینما فراهم شد که در کدام شگفتی منجر به فروش 14350 بلیت و 610 میلیونی در 103 سالن در سراسر کشور متشکل از 58 سالن در تهران و 43 سالن در شهرستان‌ها شد.
دولت قطر از روز جمعه به هواداران فوتبال در سراسر جهان اجازه داد تا بدون نیاز به تهیه بلیت مسابقات، وارد این کشور شوند.
"عبدالباری عطوان" در پیامی تصویری دلایل خود برای حمایت و تشویق ایران در این بازی را تشریح و ابراز امیدواری کرد که ایران با پیروزی دل میلیون‌ها مسلمان و ستم دیده در سراسر جهان را شاد کند.
"عبدالباری عطوان" در پیامی تصویری دلایل خود برای حمایت و تشویق ایران در این بازی را تشریح و ابراز امیدواری کرد که ایران با پیروزی دل میلیون‌ها مسلمان و ستم دیده در سراسر جهان را شاد کند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای پویش ملی کتابخوانی شامل مطالعه کتاب ۱۵ جلدی با سبکی جذاب از سرگذشت استعمار به همراه بازی، تولید محتوا، پویانمایی و...، است.
اگر بازی هسته‌ای پوتین موفق شود، استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی کوچک‌تر، محتمل خواهد بود و می‌تواند به گسترش سلاح‌های هسته‌ای در سراسر جهان منجر شود. سال‌ها شاهد افزایش تهدیدات هسته‌ای قدرت‌های منطقه‌ای پس از جنگ سرد بودیم. این بار با افزوده شدن چین، جهان به عصر رقابت هسته‌ای بازگشته است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پس از این پیروزی 5-0 تیمش مقابل فرایبورگ، تاکید کرد که تیمش در سراسر بازی نمایش خوبی ارائه داد.
در سراسر بازی فینال، تکنیک و سرعت بازی تیمی ایران بر حریف، چربش قابل ملاحظه‌ای داشت، اما دفاع فشرده ژاپن، درخشش دروازه‌بان این تیم و اشتباهات فردی عجیب بازیکنان ایران، برد را تقدیم رقیب خوش شانس کرد.
در سراسر بازی تکنیک و سرعت بازی تیمی ایران بر حریف ، چربش قابل ملاحظه‌ای داشت اما دفاع فشرده ژاپن ، درخشش دروازه‌بان این تیم و اشتباهات فردی عجیب بازیکنان ایران ، برد را تقدیم رقیب خوش شانس کرد.
مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی گفت: امروز جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی سراسر کشور از ساعت ۹ الی ۱۶ فعال هستند و به ارائه خدمت گذرنامه و برگ تردد اربعین می‌پردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ