کمال کامیابی‌نیا که به واسطه بازی در پست هافبک دفاعی بارها در بازی‌های مهم محروم بوده، در وضعیت زرد این روزهای پرسپولیس آماده بازی در کرمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپهر روزی طلب، کاپیتان پیشین هوادار از بهبود کامل مصدومیت خود خبر داد و در حال تصمیم‌گیری برای تیم آینده خود است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در آستانه دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: به طور کامل آماده بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به طور کامل آماده بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.
بازیکنان پیکان در سکوت کامل آماده مسابقه با پرسپولیس شده‌اند و امیدوارند نمایش خوبی در ورزشگاه آزادی داشته باشند.
تیم‌ملی آرژانتین برای دو بازی دوستانه در فیفادی پیش رو آماده می شود.
«هویت ایرانی» امتیازاتی دارد و آن را دست کم نگیریم. جامعه شناسان ویژگی‌های این هویت ایرانی را شماره کرده اند؛ خیلی ملت بزرگی است. تا الآن هر جا این ملت آمده اند، مشکلات را حل کرده اند و تمام در‌ها باز شده است. اگر به ملت مراجعه کردیم، برنده شده ایم و اگر خودمان را تافته جدا بافته دیدیم، باخته ایم؛ کما اینکه گذشتگان باختند. اگر این ملت را ارج و قدر نهادیم و آن طور که هست و شایسته است دیدیم، این ملت جواب خواهد داد و جواب داده است.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
هافبک نساجی مازندران با رفع کامل مصدومیت آماده بازی با آلومینیوم شد.
هافبک سپاهان تاکید کرد با آمادگی کامل به استقبال دیدار با پرسپولیس می‌روند.
لئاندرو پریرا که در هفته گذشته به طور کامل در تمرینات پرسپولیس حاضر بوده امیدوار است در این هفته برای نخستین بار در لیگ ایران بازی کند.
محمد محبی بازی به بازی آماده تر می شود و مصدومیت را به صورت کامل پشت سر می‌‌گذارد.
طی این سال‌ها آنچه در کشور رخ داده، این است که بیش از آنکه بخش تولید رشد کند، بخش‌های نامولد مثل سفته بازی، سوداگری، خرید و فروش زمین و مسکن و ارز و طلا و امثال این‌ها رشد کرده‌اند؛ بنابراین مادامی که این وضعیت در اقتصاد ایران تصحیح نشود، قطعا در کنار کاهش ارزش پول ملی، شاهد از بین رفتن قدرت خرید مردم و حتی نابودی کامل طبقه متوسط جامعه خواهیم بود
اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم به طور کامل آماده بازی با تیم فولاد خوزستان هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما بعد از برد روحیه‌بخش مقابل آلومینیوم به طور کامل آماده بازی با تیم فولاد خوزستان هستیم و تمریناتمان را هم سفت و سخت انجام داده‌ایم.
گرت بیل، کاپیتان ولز، می‌گوید با وجود نگرانی‌هایی که درباره آمادگی‌اش مطرح شده او آماده است تا در جام جهانی سه 90 دقیقه کامل برای تیم ملی کشورش بازی کند.
منابع عبری صبح امروز از آماده‌باش کامل نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی همزمان با آغاز بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خبر دادند.
مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است با آمادگی کامل شیخ دیاباته و حضور این بازیکن در کنار لوکادیا، خط حمله پرسپولیس به شرایط آرمانی خواهد رسید.
منابع صهیونیستی از استقرار هزاران نیروی پلیس رژیم صهیونیستی برای تامین امنیت کنیسه‌ها در آستانه عید غفران (از اعیاد یهودی) خبر دادند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.
منابع عراقی از ادامه تحرکات طرفداران صدر در مناطق مختلف به ویژه بغداد خبر دادند.
کمال کامیابی‌نیا شانس بالایی دارد تا در دیدار مقابل فولاد نیز در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه تیم خوبی را برای مسابقات آماده کردیم، گفت: دنبال کسب بهترین نتیجه از هر بازی هستیم.
ارتش چین امروز در بیانیه ای از کامل شدن مأموریت‌ها نزدیک تنگه تایوان خبر داد؛ اما تأکید کرد: نیروهای پکن در حالت آماده برای رزم باقی می‌مانند.
اگر بخواهیم با همین شکل و نفرات به مسابقاتی برویم که تیم‌های بزرگسال و قدرتمند آفریقایی می‌آیند، دو تیم کامل و آماده می‌خواهیم. هر دو روز یک بار بازی است و شرایط سخت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ