حضور یک هوادار سپاهانی تمرین امروز طلایی‌پوشان اصفهانی را تحت تاثیر خود قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
دربی اصفهان با حضور پرشور هواداران ذوب آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.
ساکت الهامی خاص‌ترین روزهای مربیگری خود را سپری می‌کند؛ او در بازی گذشته تیمش مقابل هوادار هم بسیار آرام بود.
رضا اسدی در حالی مقابل تیم سابق خود به میدان می رود که تا ساعاتی قبل از بازی نیز اخباری در خصوص احتمال غیبت این بازیکن به گوش می رسید.
مهدی تاج به سیرجان رفته تا مصاف حساس فولاد خوزستان و گل‌گهر را از نزدیک ببیند.
الکساندر میتروویچ، ستاره صربستانی فولام فاش کرده است که بخاطر هم وطنش نواک جوکوویچ حاضر است با هر کسی، حتی کل تیمش درگیر شود.
مهدی طارمی در شب تولدش مذاکرات فشرده‌ای را با خورخه مندس، مدیربرنامه معروف پرتغالی، دارد تا یکی از پیشنهاد‌های اینتر یا میلان را قبول کند.
در اینجا تصاویری از هشت اتاق خواب در نقاط مختلف دنیا را می‌بینید که هم چشم‌انداز بیرونی و هم طراحی داخلی‌شان فضایی فوق‌العاده و بی‌نقص برای یک استراحت تمام و کمال فراهم می‌کند.
قطعاً تلویزیون‌های امروزی از لحاظ کیفیت تصویر قابل مقایسه با تلویزیون‌ها قدیمی نیستند، اما وقتی پای هنر طراحی به میان بیاید، شاید گاهی تلویزیون‌های قدیمی پیشروتر و جذاب‌تر به نظر برسند.
اسلامی‌خواه می‌گوید از قبل نسبت‌به هوادار شناخت داشته و در روز اول نیز احساس راحتی با تیم دارد.
ستاره فوتسال ایران در یک دیدار خیرخواهانه در مشهد به میدان رفت و صحنه‌های جذابی رقم زد.
این غذا برای ۴ نفر در نظر گرفته شده و میزان کالری هر پرس آن برابر با ۵۹۴ کیلو کالری است. میزان هیدرات کربن دریافتی از طریق این غذا ۹۲ گرم است.
احسان حاج صفی در مصاف با قرقیزستان تبدیل به سومین بازیکن تاریخ فوتبال ایران با بیشترین بازی ملی شد.
سرمربی پیشین تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: تیم امید نیاز به برنامه‌ریزی و دقت بیشتری حتی نسبت به تیم بزرگسالان دارد.
استقلالی ها در یکی از بهترین بازی های فصل خود موفق به کسب پیروزی پرگل برابر نساجی شدند.
هِشام بن حَکَم از بزرگترین متکلمین شیعه و از اصحاب امام صادق (ع) بود. جایگاه او در نزد امام صادق (ع) تا حدی است که حضرت در مورد او می‌فرمایند «هشام بن حکم مراقب و نگهبان حق ما و مؤید صدق ما و نابودکننده نظر‌های باطل دشمنان ماست. کسی که از او پیروی کند، از ما پیروی کرده است و کسی که با او مخالفت کند با ما مخالفت ورزیده است».
پیشکسوتان فوتبال خوزستان در آخرین تمرین استقلال ملاثانی که یک پای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است، شرکت کردند.
دانیال اسماعیلی‌فر علیرغم مصدومیتی که داشت به واسطه نیاز تیم برابر مس کرمان به میدان رفت و البته یکی از نمایش‌های موفق خود را نیز پشت سر گذاشت.
تصویری از علیرضا بیرانوند بعد از دیدار با ملوان در حال انتشار است که عجیب و جالب توجه است.
علی‌رغم اینکه جو ورزشگاه الجنوب به نفع الهلال بود، اما فولاد نیز هواداران خاص به خود را برای حمایت داشت.
ورزشگاه 974 که یکی از هفت ورزشگاه ساخته شده توسط قطری‌ها برای میزبانی از جام جهانی بوده، امشب و پس از میزبانی از آخرین مسابقه ناپدید خواهد شد.
اعضای تیم ملی غنا با لباس محلی این کشور به نام Fugu وارد قطر شدند.
بیرانوند حالا فرصت مناسبی در اختیار دارد تا به تاریخ‌سازی‌اش با پیراهن تیم ملی ایران ادامه دهد. برای خاص‌بودن بیرانوند همین بس که می‌تواند تجربه حضور در دو دوره جام جهانی را در کارنامه داشته باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ