رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با وزیر حمل و نقل این کشور تاکید کرد که به موجب آتش بس، سازمان ملل باید فرودگاه صنعا به طور کامل و بدون هر گونه محدودیتی بازگشایی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر قرآن در سوئد و دانمارک، ضمن مسئول دانستن دولت‌های این دو کشور، گفت: گرچه از موضع دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به نامه آیت‌الله سیستانی استقبال می‌کنیم، اما مهم است سازمان ملل با گذراندن قطعنامه ای ملاک‌های آزادی بیان را مشخص سازد، به طوری که کسی نتواند تحت عنوان آزادی بیان به عقاید مذهبی دین‌باوران از جمله ۲ میلیارد مسلمان جهان اهانت کند.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که آنچه در سودان رخ می دهد، فاجعه انسانی است و باید هر چه سریعتر متوقف شود.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که آنچه در سودان رخ می دهد، فاجعه انسانی و باید هر چه سریعتر متوقف شود.
نماینده امارات در سازمان ملل از رژیم‌صهیونیستی خواست فوراً به شهرک‌سازی‌ها و حملات علیه فلسطینی‌ها پایان دهد تا منطقه به سمت تنش‌های بیشتر سوق داده نشود.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از پیشنهاد برخی مدیران ارشد اجرایی شرکت های هوش مصنوعی برای ایجاد یک سازمان ناظر بر این فناوری مانند آژانس بین المللی انرژی اتمی پشتیبانی کرد.
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه به شهادت یک کودک ۲ ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت: در جریان عملیات انسان دوستانه ۴/۶ میلیارد دلار به افغانستان کمک شده است. حق انسانی در افغانستان باید رعایت شود
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد می‌گوید تا زمانی که دولت کی‌یف به سیاست‌های «روس‌هراسانه» خود ادامه دهد، برقراری رابطه صلح‌آمیز و عادی با اوکراین غیرممکن است.
دبیرکل سازمان ملل ضمن انتقاد از رویکرد کشورهای ثروتمند جهان در قبال کشورهای فقیر، گفت کشورهای ثروتمند باید سالانه 500 میلیارد دلار به کشورهای فقیر کمک کنند.
دبیر کل سازمان ملل می گوید به رغم کمک های ارسالی به مناطق زلزله زده سوریه، رفع نیازهای زلزله زدگان نیازمند تداوم این روند است.
رئیس جمهور صربستان می گوید سازمان ملل باید نقش فعالی را در حل وفصل مناقشه این کشور و کوزوو بر عهده گیرد.
دیوید بوید مازوت را از «کثیف‌ترین سوخت‌ها» خواند و از ایران به‌دلیل استفاده از آن انتقاد کرد.
رئیس‌جمهور جدید برزیل با انتقاد از ساختار کنونی شورای امنیت سازمان ملل، بر لزوم تغییر آن و پایان حق رأی وتو تأکید کرد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درباره نامه تروئیکای اروپایی درخصوص پهپاد‌های ایران گفت: این نامه را دریافت کرده‌ایم، اما من نمی‌توانم بیش از این اطلاعاتی ارائه دهم و تنها باید بگویم که ما هر آنچه از سوی کشور‌های عضو سازمان مطرح می‌شود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
رئیس جمهور در دیدار با دبیرکل سازمان ملل با تأکید بر اهمیت جایگاه این سازمان گفت: سازمان ملل باید به معنی واقعی سازمان ملت‌ها باشد نه سازمان قدرت ها.
رییس جمهور گفت: سازمان ملل متحد حقیقتا باید سازمان ملل باشد، نه سازمان دولتهای قدرتمند.
رئیس‌جمهور گفت: سازمان ملل باید برای ملت‌ها و نه سازمانی برای دولت‌های قدرتمند باشد.
جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش یمن موضع گیری شفاف و آشکار سازمان ملل متحد درباره توقیف کشتی های سوخت توسط ائتلاف سعودی را خواستار شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد با انتقاد از ادبیات طلبکارانه مقامات آمریکا، از واشنگتن خواست تا پول‌های «دزدیده‌شده» از مردم افغانستان را به آنها بازگرداند.
دبیرکل سازمان ملل متحد می‌گوید که سلاح‌های اتمی باید برای همیشه به تاریخ بپیوندند، زیرا این ابزار مرگبار نه تنها امنیت را تضمین نمی‌کند بلکه تنها ویرانی به بار می‌آورد.
دبیر کل سازمان ملل تداوم صادرات غلات از بنادر اوکراین را به دلیل تاثیرگذاری بر قیمت جهانی مواد غذایی مهم ارزیابی کرد.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن ضمن درخواست از طرف های درگیر در این کشور برای پایبندی به آتش بس، گفت که باید برای پایان بحران یمن و نه مدیریت کردن آن تلاش کنیم.
معاون نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل می گوید جهان نباید فراموش کند که آمریکا جنایت فجیع هیروشیما را مرتکب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ