چرا وزیر ورزش با این خانم ملاقات کرد درحالی‌که او بازهم بدون حجاب، تنها به یک کلاه اکتفا کرده؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که منتقدان عربستان از فروش بازیکنان به آنها استقبال می‌کنند.
وزارت دفاع روسیه در خبری اعلام کرد که حمله شبانه کی‌یف به کریمه با موشک زمین به هوا دفع شده است.
ما با ایرانسل به توافقات مثبتی رسیدیم اما الان به آنها فشار آورده‌اند که بیا و با یک تیم دیگر هم ببند! آنها هم می‌گویند ما اینقدر بودجه در نظر نگرفتیم اما همچنان فشار می‌آورند. همین باعث شده توافقات ما با تاخیر دنبال شود. مشکلات ما یکی دو تا نیست که! ما قهرمان شدیم و الان باید منتظر تمدید اسپانسر خودمان بمانیم
ارتش سودان اعلام کرد که مقر نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی در محله الریاض در شرق خارطوم را با پهپاد هدف قرار داده است.
مدافع گلزن استقلال برابر ملوان با لباسی پاره زمین بازی را ترک کرد.
وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای از حمله دقیق موشکی ارتش روسیه به یک قطار حامل مهمات و خط راه آهن اوکراین در ایستگاه «میژوایا» در استان «دنپروپتروفسک» خبر داد.
روزنامه جوان نوشت: ایشان (عبدی) معموماً از اینکه دولت و حکومت برنامه‌ای برای شادی دسته‌جمعی مردم ندارند، شاکی‌اند و اگر دست‌برقضا یک چنین شادی و شعفی جور شد، یاد دستاورد‌های علم جامعه‌شناسی می‌افتند تا آن را تخطئه کنند.
عضو مرکزیت مجمع روحانیون و معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت روحانی گفت: یک عده که به نظرم اکثریت هستند، در زندگی و معیشت‌شان واقعاً دچار مشکل شدند و احساس می‌کنند که ایران قرار نبود این‌گونه اداره شود. اگر ما طبق آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب اسلامی پیش رفته بودیم، امروز ایران باید کشور اول اقتصادی، فناوری، زندگی، آبادانی، پیشرفت و علم می‌بود.
پرحاشیه‌ترین رخداد در هفته جاری در ارتباط با حواشی بعد از برگزاری نخستین «کنگره بین‌المللی بانون تاثیرگذار» در جمعه (۳۰ دی) بود. هر چند این کنگره در انتهای هفته گذشته برگزار شد، اما بازتاب‌ها و واکنش‌ها به آن تا اواخر هفته جاری ادامه داشت. برگزارکنندگان اصلی کنگره، جمیله علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی و انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بود.
امام‌جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، از الطاف جلیله پروردگار بود، تاکید کرد: امام (ره)، خود بسیجی بود و به بسیجیان نشان داد که نباید در برابر تحرکات دشمن منفعل باشند. بسیجی نباید تحمل کند تا دشمن به حجاب و ارزش‌های اسلامی حمله ببرد و در برابر این حمله هم بی‌تفاوت بماند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که ‌از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
«رجانیوز» نوشت: نئولیبرال‌های اصلاح‌خواه ابایی از افتادن به ورطه‌ی سکولاریسم نیز نداشته و اگر شرایط اقتضا کند این مطالبه را نیز علم کرده و خواهان جدایی دین از سیاست شده و حتی حکومت پارلمانی را نیز مطالبه می‌کنند. فرقی هم ندارد شومنی، چون ضرغامی باشد یا تکنوکراتی، چون ...
مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد.
مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ آغاز شد.
امام جمعه مشهد گفت: اول کار دختر خانمی از دنیا می‌رود، اما به تدریج برخی خواص بی‌بصیرت از این وفات، سوءاستفاده می‌کنند. البته اینکه به این افراد، خواص بی‌بصیرت گفته می‌شود، حمل بر صحت است درحالی‌که در حقیقت خیلی هم این افراد بی‌بصیرت نیستند بلکه بسیاری از این‌ها قصد دارند تا با استفاده از جریان اقلیت لائیک در این کشور، خود را قهرمان کنند و برای خود یک اردوی سیاسی بسازند.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ