وزیر امور خارجه الجزایر که شب گذشته وارد تهران شده بود، صبح امروز با حضور در وزارت امور خارجه با امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه دانمارکی در این تماس تلفنی ضمن ابراز ناراحتی خود از حملات علیه قرآن کریم در مقابل سفارتخانه‌های برخی کشور‌های اسلامی از جمله الجزایر در کپنهاگن، عذرخواهی کرد.
وزیر خارجه الجزایر با سفرا و نمایندگان رسمی کشورهای عضو گروه بریکس در این کشور دیدار و رایزنی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر خارجه الجزایر، گفت: به گواه تاریخ دو کشور ایران و الجزایر دوست روزهای سخت یکدیگر هستند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: روابط ایران و الجزایر در مسیر درستی قرار دارد.
رئیس جمهور روابط ایران و الجزایر را ارتباط دو کشور دوست، برادر و مسلمان دانست که می‌تواند مبتنی بر مواضع نزدیک و همسوی منطقه‌ای و بین‌المللی دو طرف، در عرصه‌های مختلف از جمله در زمینه‌های تجاری و اقتصادی گسترش یابد.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه الجزایر با تمجید از سابقه انقلابی و ایستادگی ملت این کشور در برابر استعمار، بر اراده ایران برای گسترش همکاری‌ها و ارتقای سطح روابط با الجزایر تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: روابط ایران و الجزایر در مسیر درستی است و در گفتگوهای امروز با وزریر خارجه این کشور توافق کردیم که برای لغو روادید سیاسی و خدمت اقدام کنیم.
وزیر امور خارجه گفت:روابط ایران و الجزایر در مسیر درستی است و دنبال توافق لغو روادید هستیم.
وزیر امور خارجه الجزایر به دعوت همتای ایرانی خود به تهران سفر می‌کند و با مقامات ارشد کشورمان دیدار و گفتگو می‌کند.
وزیر امور خارجه الجزایر به دعوت همتای ایرانی خود به تهران سفر می‌کند و با مقامات ارشد کشورمان دیدار و گفتگو می‌کند.
در حالی که وزارت امور خارجه الجزایر درخواست این وزارتخانه از سفیر امارات برای خروج از خاک الجزایر را قاطعانه رد کرد؛ منابع محلی از برکناری وزیر ارتباطات این کشور خبر دادند.
در حالی که وزارت امور خارجه الجزایر درخواست این وزارتخانه از سفیر امارات برای خروج از خاک الجزایر را قاطعانه رد کرد؛ منابع محلی از برکناری وزیر ارتباطات الجزایر از سمت خود خبر دادند.
پیش از برگزاری نشست اتحادیه عرب در ریاض، وزیر خارجه عربستان با سفر به الجزائر دعوتنامه‌ای به رئیس جمهور این کشور جهت شرکت در اجلاس سران کشورهای عربی در ریاض تحویل داد.
وزیر خارجه اردن در تماس هایی با دبیر کل اتحادیه عرب، نماینده سازمان ملل در سوریه و نیز وزیران خارجه تونس و الجزایر، آنها از نتایج نشست اردن درباره سوریه مطلع کرد.
وزیر خارجه سوریه پس از الجزایر عازم تونس خواهد شد تا روند از سرگیری روابط میان دو کشور روند پرشتابی به خود بگیرد.
وزیر خارجه سوریه در سفر وارد الجزایر شد و از روابط قوی میان کشورش و الجزایر سخن گفت.
وزیر خارجه سوریه در سفر وارد الجزایر شد و از روابط قوی میان کشورش و الجزایر سخن گفت.
وزیر خارجه سوریه در جریان سفر امروز(شنبه) خود به الجزایر با مقامات این کشور دیدار خواهد کرد.
منابع آگاه الجزایری اعلام کردند که وزیرخارجه سوریه در سفر به تونس سفارت این کشور در تونس را بازگشایی کرده و سپس به الجزایر می رود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با وزیر خارجه جدید الجزایر ، انتخاب وی را تبریک گفت و برای وی در مسوولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
وزیر خارجه مصر در حاشیه چهل و دومین نشست اجرایی اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی با همتای الجزایری خود، موضوعات مورد اهتمام دو کشور را مورد رایزنی قرار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با آقای "رمطان لعامره" وزیر امور خارجه الجزایر در خصوص مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه مسائل دوجانبه و همچنین تحولات منطقه گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی به همتای الجزایری خود، فرا رسیدن شصت و هشتمین سالگرد آغاز انقلاب رهایی بخش جمهوری دموکراتیک مردمی الجزایر را به وی، دولت و ملت بزرگ الجزایر تبریک گفت.
دیوان پادشاهی سعودی با صدور بیانیه ای از تعیین وزیر خارجه این کشور به عنوان رئیس هیات اعزامی به الجزایر برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه عرب خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ