فده والورده، ستاره جوان رئال مادرید، مدعی شد بازگشت این تیم مقابل مایورکا حاصل شجاعت آنها بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فده والورده، هافبک رئال مادرید، می‌گوید از حضور در رئال مادرید به‌شدت هیجان‌زده است.
فده والورده، هافبک رئال مادرید، می‌گوید از حضور در رئال مادرید به شدت هیجان زده است.
کمیته برگزاری مسابقات امروز تصمیم گرفت فده والورده را در پرونده شکایت الکس بائنا تبرئه کند. اتهامی که اگر ثابت می شد، محرومیتی چند جلسه‌ای برای او به دنبال داشت.
فده والورده از فشار تمرینات بدنسازی رئال مادرید گفت و اینکه چطور آنتونیو پینتوس به آنها سخت می گیرد.
دادگاهی در شهر مادرید شکایت الکس بائنا، بازیکن ویارئال، علیه فده والورده، بازیکن رئال مادرید، را رد کرده و برای ستاره رئال حکم منع تعقیب صادر کرد.
شکایت الکس بائنا، بازیکن ویارئال، از فده والورده امروز بی‌اثر ماند و پرونده بایگانی شد.
فده والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، به دلیل مشتی که به صورت الکس بائنا زده بود ممکن است با محرومیت پنج جلسه‌ای مواجه شود.
لیورپول برای خریدن فده والورده دست به کار شده و به رئال مادرید پیشنهاد داده اما رئال پیشنهاد اولیه این تیم را رد کرده است.
همسر فده والورده، ستاره رئال مادرید، که در آرژانتین خبرنگار فوتبالی بوده درباره علت فنی شکست سنگین رئال از منچسترسیتی توضیحات جالبی ارائه داد.
گفته می شود کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تصمیم به حفظ فده والورده برای بازی های حساس تیمش کرده و او را در لیگ به کار نگیرد.
فده والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال، به تشویق هواداران این تیم واکنش جالبی داشت.
فده والورده ممکن است تا چهار جلسه از همراهی رئال محروم شود و حتی جریمه می‌تواند 6 ماه ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌های اسپانیا نیز باشد.
پلیس برای اثبات ادعای فده والورده در مورد توهین الکس بائنا در حال بررسی تصاویر دو بازی قبلی رئال مادرید و ویارئال در ماه ژانویه است ولی هنوز تصویری یافت نشده است.
باشگاه ویارئال اعلام کرد از فده والورده، ستاره رئال مادرید، به دلیل مشت زدن به بازیکن تیمش شکایت نخواهد کرد اما مشخص نیست تصمیم بازیکن مضروب این تیم چه خواهد بود.
فدریکو والورده خودش را طولانی‌مدت در رئال می‌بیند و قصد دارد روزی کاپیتان تیم شود. فده می‌گوید تنها راه جدا کردن او از رئال، کشتنش است.
رینیلدو، مدافع موزامبیکی اتلتیکو، در دقیقه 20 بازی برابر رئال مادرید در جدال بر سر تصاحب توپ با فده والورده مصدوم شد و کمی بعد با برانکارد به بیرون زمین منتقل شد.
فده والورده تاکید کرد که امشب قصد دارند سومین برد متوالی برابر اتلتیکو در فصل جاری را جشن بگیرند.
فده والورده روز گذشته زننده دو گل از پنج گل رئال به الهلال بود و در پایان بازی نیز گفت برای دومین بار پدر خواهد شد.
فده والورده می گوید که جام باشگاه های جهان برای او و رئال اهمیت بالایی دارد و هشتمین جام خودش با پیراهن این باشگاه را می خواهد.
برادران عراقی، صاحب شوت فده والورده در خانه ای در وایکاس، توپ را حتی به قیمت 3000 یورو هم نمی فروشند
فده والورده شب گذشته نیز برای رئال گل زد تا آمار او به هشت گل برسد. او هدفش ماندن در رئال برای سال هایی طولانی و رسیدن به بازوبند کاپیتانی این تیم است.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، مدعی شد فده والورده در تمرینات و زمین بازی از هیچ چیزی نمی ترسد.
فده والورده که امشب در مقابل بارسا یکی از گلهای رئال را به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد می‌گوید بارسا فضای زیادی در اختیار مهاجمین رئال گذاشته بود.
فده والورده در سومین دقیقه از وقت های اضافه نیمه اول توانست گل تساوی رئال را به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه مایورکا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ