لیورپول برای خریدن فده والورده دست به کار شده و به رئال مادرید پیشنهاد داده اما رئال پیشنهاد اولیه این تیم را رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول یکی از مشتریان جدی اورلین شوآمنی است اما رئال مادرید حاضر به فروش این بازیکن نیست.
لیورپول به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید، است.
رئال مادرید به صورت جدی به دنبال جذب اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، در تابستان پیش‌رو است.
منچسترسیتی یازده بازی تا رکورد سه گانه فاصله دارد. رکوردی که تا کنون فقط منچستریونایتد در انگلیس به آن دست پیدا کرده است.
آنتونیو رودیگر به تدریج در حال کشف رئال و راز ترسناک بودن این تیم در لیگ قهرمانان است. او می گوید ترس را در چهره تک تک رقبای رئال می بیند.
باشگاه لیورپول دیگر شانس زیادی در جذب جود بلینگام، ستاره دورتموند، برای خودش قائل نیست.
هواداران لیورپول و رئال مادرید در اعتراض به اتفاقاتی که در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته رخ داد، سرود این مسابقات را هو کردند.
دو تیم رئال مادرید و لیورپول در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، دیدار فرداشب تیمش مقابل رئال مادرید را به دلیل بیماری از دست داده و به همراه تیمش به مادرید سفر نکرده است.
در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ؛ لیورپول در خانه میزبان کهکشانی‌ها بود که در پایان با نتیجه باورنکردنی ۵ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.
گل‌های بازی تاریخی لیورپول ۲ رئال مادريد ۵
در این بازی تعویض دیرهنگام آلوارز مهاجم ۱۸ ساله اروگوئه‌ای توسط آنچلوتی، باعث شد این پدیده ۱۸ساله دوبار طی یک دقیقه پاس گل بدهد که دومی توسط داور هم تایید شد.
احتمال غیبت تونی کروس، ستاره رئال مادرید، در دیدار برابر لیورپول هم وجود دارد.
با اینکه به نظر می‌رسد لیورپول و رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب جود بلینگام، ستاره جوان دورتموند دارد، ولی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این دو باشگاه رقیب قدرتمندی پیدا کرده‌اند: چلسی.
ریچارد کیز، مجری ورزشی انگلیسی، معتقد است که در صورت حذف لیورپول برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، جدایی مربی آلمانی در پایان فصل قطعی خواهد بود.
علاقه جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، به حضور در لیورپول باعث نگرانی شدید مدیران رئال مادرید شده است.
قهرمان و نایب قهرمان اروپا، در فاصله کمتر از ۴۰ روز تا دیدار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بحران به سر می برند.
براساس گزارش ها، منچستر یونایتد در وضعیت خوبی برای جذب انزو فرناندز قرار دارد.
آاس امروز گزارش داد که لیورپول از خرید جود بلینگام منصرف شده و مسیر رئال برای رسیدن به این ستاره انگلیسی هموارتر از قبل شده است.
ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، علاقه خود به ستاره انگلیسی دورتموند را پنهان نکرد.
اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی، می‌گوید برای انتخاب رئال مادرید یک لحظه هم مکث نکرده است.
مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد و لیورپول با رئال مادرید فینالیست‌های فصل گذشته به هم دیدار می‌کنند. پورتو با مهدی طارمی هم به مصاف اینتر ایتالیا می‌رود.
مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد و لیورپول با رئال مادرید فینالیست‌های فصل گذشته به هم دیدار می‌کنند. پورتو با مهدی طارمی هم به مصاف اینتر ایتالیا می‌رود.
فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ بین دو باشگاه پرافتخار تاریخ این رقابت‌ها با برتری رئال مادرید پایان یافت. آنچلوتی غیر از پاره‌ کردن نوار قهرمانی مربیان آلمانی، خودش رکورد جاودانه چهار بار فتح اروپا را بر جای گذاشت. کورتوا مرد اول فینال پاریس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ