فده والورده می گوید که جام باشگاه های جهان برای او و رئال اهمیت بالایی دارد و هشتمین جام خودش با پیراهن این باشگاه را می خواهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجموع این فشار‌ها به نظر می‌رسد که دولت را از یکسو و از سوی دیگر مجلس را به سمت رفع دغدغه منتقدان لایحه حجاب سوق داده است. تا جایی که حتی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس روز پنج‌شنبه در سخنانی با اشاره به افزایش مواد قانونی لایحه عفاف و حجاب به ۶۰ ماده و ابراز امیدواری برای تصویب در مجلس تا ۲ ماه آینده، گفت: مجلس لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب را جوابگوی نیاز‌های جامعه نمی‌داند و به همین دلیل به صورت شبانه‌روزی روی این موضوع کار می‌کند.
با این حال مصرف الکل در ایران چند وجه دارد، برخی‌ها به آن اعتیاد دارند و به شکل مداوم از این نوع مشروبات استفاده می‌کنند، برای برخی از افراد و خانواده‌ها هم مصرف الکل به یک سبک زندگی تبدیل شده و در ایام خاص، جشن‌ها و مراسم و دورهمی‌ها از این نوع نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند. برخی‌ها هم فقط در حد کنجکاوی سراغش می‌روند.
سید حسن موسوی چلک می‌گوید: «به عنوان یک مددکار اجتماعی که سال‌ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ام، می‌گویم که فشار روی مردم زیاد است، انواع بحران‌های سیاسی و اجتماعی داریم، سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه داریم، فشار‌های فراوان اقتصادی و بیکاری و تورم داریم، با افزایش اختلالات روانی روبه‌رو هستیم، امید کم است و همه این عوامل مردم را به سمتی می‌کشاند که بخواهند برای فرار به سمت مشروبات الکلی بروند. این آمار‌ها و مسمومیت‌های ناشی از مصرف الکل اصلا دور از انتظار نیست.»
سرخیو آگوئرو تصمیم لیونل مسی برای جدایی از فوتبال اروپا و رفتن به اینتر میامی را کاملا درک می کند.
فشارهای متفاوت روی تیم صدرنشین، موضوعی که یحیی گل محمدی تلاش می کند با آن کنار بیاید.
در کادناسر معتقدند کارلو آنچلوتی با حرف‌های دیروز خود، هوشمندانه فشارها از روی خودش را برداشت و حال فشار اصلی روی مدیران رئال است. تصمیم به برکناری کارلتو دیگر ساده نخواهد بود.
پس از آنکه ایمیلی با محتوای نژاد پرستی کریستوف گالتیه نسبت به سیاه پوستان و مسلمانان منتشر شد، فشارها روی این سرمربی ۵۶ ساله افزایش پیدا کرده و گویا حال، خانواده او به همراه خودش تهدید به مرگ شده‌اند.
ادنالدو رودریگس، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، کارلو آنچلوتی را مربی‌ای عنوان کرد که به راحتی می تواند فشار مربیگری در هر باشگاه و تیم ملی بزرگی را مدیریت کند.
دنیامالی گفت: ما الان تمام فشار‌ها را روی مالیات می‌گذاریم. مالیات زمانی است که شما رونق اقتصادی داشته باشید. وقتی که تورم است و کشور با رکود مواجه است چرا ما اینقدر با مالیات بر مردم فشار وارد می‌کنیم؟
وزیر خارجه آمریکا رویکرد جنگ افروزانه کشورش در اوکراین را حمایت از مردم این کشور دانست.
اتحادیه اروپا در سالروز آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در بیانیه‌ای مشترک اعلام کرد که به حمایت نظامی و مالی اوکراین ادامه می دهد.
پیش از جدایی نفیو از تیم مذاکراتی، تقابل دیدگاه آشکاری بین نفیو و مالی وجود داشت؛ نفیو معتقد بود با این وضعیت که آمریکا چشم خود را روی دور زدن تحریم نفتی ایران بسته است، مذاکرات به جایی نمی‌‌‌رسد. وی معتقد به افزایش فشارها بر تهران با هدف کشاندن ایران به توافق مدنظر آمریکا بود.
نتانیاهو در نهایت در اثر تشدید فشارها و مخالفت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی مجبور به برکناری یکی از وزرای کابینه اش شد، مساله ای که کابوس انحلال کابینه را بار دیگر پیش روی وی قرار داده است.
اکنون به جرات می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین بازی تیم ملی فوتبال در ساعت 16 و 30 دقیقه امروز –دوشنبه- مقابل تیم ملی انگلستان در ورزشگاه بین‌المللی «الخلیفه» فوتبالیست‌های ایرانی، نمی‌توانند تنها بر روی مسائل فنی و فوتبالی تمرکز داشته باشند. حتی شاید بتوان گفت آن‌ها از نظر ذهنی، درگیر در مسائل سیاسی و فشارهای مجازی هستند که در روزهای گذشته بر آن‌ها تحمیل شده است. هر چند کیروش در هیچ یک از بازی‌های ابتدایی که در سه جام جهانی گذشته مربی‌گری کرده، نباخته است اما شاید این بار ورود نابهنگام سیاست بر ذهن و روان فوتبالیست‌های ایرانی این طلسم را برای او بشکند.
رئیس‌جمهور سوئیس مدعی شد که علی‌رغم فشارها علیه این کشور، هیچ سلاحی به اوکراین ارسال نخواهد کرد و در هیچ درگیری نظامی هم شرکت نمی‌کند.
دروازه‌بان برنتفورد با نمایش فوق‌العاده شب گذشته مقابل من‌سیتی، فشارها را از روی سرمربی تیم ملی اسپانیا برداشت.
دیدی هامان، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که فشارها بر یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم بیش از پیش افزایش یافته است.
به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه پاری سن ژرمن در برابر فشارهای اجتماعی درباره نحوه سفر این تیم تسلیم شده‌اند.
در بحبوحه موج تورمی که جهان را تحت فشار قرار داده و بانک‌های مرکزی را وادار به افزایش نرخ بهره به امید کاهش فشارهای تورمی می‌کند طرح تراس برای کاهش مالیات‌ها به ویژه برای ثروتمندترین افراد جامعه به منزله ریختن بنزین بر روی آتش بود یک آتش سوزی اقتصادی.
پس از سیر منفی بازارهای جهانی به دلیل فشارهای تورمی و افزایش خطر رکود در هفته گذشته، تمرکز سرمایه‌گذاران و تحلیلگران بر روی مجامع بانک‌های مرکزی قرار گرفته است که در هفته آینده تصمیم نرخ سود را اعلام می‌کنند.
رئال مادرید تنها 6 روز فرصت دارد تا تکلیف سه بازیکن مازاد خود را مشخص کند. مدیران باشگاه فشار روی این سه بازیکن را بیشتر کرده اند.
فشار‌ها روی ایالات متحده در ساعات اخیر افزایش یافته است. از یک سو مشارکت کنندگان برجام پیشنهادات ایران را «بسیار حرفه‌ای و منطقی» توصیف، که توپ را در زمین آمریکا رها کرده است و از سوی دیگر رسانه‌های گروهی، خبرنگاران و ناظران بین‌المللی در انتظار پاسخ ایالات متحده در سایه فشار مقامات رژیم صهیونیستی هستند.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، معتقد است که فشارها روی او و استیون جرارد بیشتر از سایر مربیان لیگ برتری است.
داوودی در پاسخ تاکید کرد: من به عنوان یک فیلمساز تفاوتی با آحاد جامعه ندارم. حاصل کار من ممکن است مخاطب بیشتری از مردم کوچه و بازار داشته باشد. این تغیر و تاثیرات بر همه چیز بوده و روی من هم بوده است. گذر از این تغییرات برای ما به سختی بوده. در نظر داشته باشید نمایش بسیاری از اصول اولیه انسانی - ارتباطی در سینما ممکن نیست. به عنوان مثال یک فیلم خانوادگی یا عاشقانه که می‌سازید و ارتباطات دو عاشق یا مناسبات خانواده‌ها را که نشان می‌دهید حق نشان دادن خیلی چیزها را نداریم و در این سال‌ها مجبور شدیم که موقعیت‌های جدیدی بسازیم در این موارد. پس من از خودم حرف نمیزنم؛ از ۴ دهه ای صحبت می‌کنم که این فشارها با سینما متناقض بود است. پس همین فشارها و تغییرات سیاسی و اجتماعی تاثیرات متفاوتی هم بر ما داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ