فده والورده تاکید کرد که امشب قصد دارند سومین برد متوالی برابر اتلتیکو در فصل جاری را جشن بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای احمدی و آقای ملاکی ویدیو را برای مسخره‌بازی ضبط کرده‌اند و دنبال فالوئر می‌گشتند. اصلا کاری به چستر و این حرف‌ها هم نداریم، اما شما را به خدا یک نفر دنبال کار این مسکن و اجاره مسکن را بگیرد که مردم گرفتارند.
روزنامه جوان: یادمان بیاید که وقتی پس از تکمیل کار ساخت حرم، گلایه و اعتراضات بالا گرفت که این سنگ‌های پر زیور و نقش و نگار مطابق سبک زندگی امام مستضعفان نیست، دفتر حفظ و نشر می‌گفتند آنجا برای مردم ساخته شده و برای آسایش مردم هر کاری باید کرد. هر کاری کردن فقط سنگ چیدن و تشریفاتی کردن حرم امامی بود که از مال دنیا و زندگی پر زرق و برق گریزان بود؟!
سید حسن خمینی گفت: امام در آخر عمر در خصوص مبارزه با تحجر می‌گفتند این کار قربانی می‌خواهد؛ قربانی یعنی آبرو و من هم حاضرم قربانی شوم. شجاعت امیرالمؤمنین (ع) فقط در احد، خندق، نهروان و صفین نیست؛ شجاعت امیرالمومنین (ع) در خانه نشینی ۲۵ ساله است.
امام جمعه قم درمورد سفر آمریکای لاتین رئیسی گفت: بر خلاف آنکه عده‌ای می‌گفتند بدون کدخدا نمی‌توان کار کرد، به همه دنیا در قول و عمل این پیام را می‌دهند که بدون تکیه به آمریکا می‌توان مستقل بود.
سپهبد قرنی در اواخر سال۵۷ حمله عراق را پیش‌بینی می‌کرد و نگران شایعاتی بود که درآن روز‌ها درباره تضعیف و حتی انحلال ارتش به گوش می‌رسید که ارتش ایران از هر سو هدف قرار گرفته بود. قرنی یک برنامه همبستگی مردم با ارتش ترتیب داد. سربازان در خیابان‌های پایتخت رژه می‌رفتند و شعارمی‌دادند: «ارتش فدای مردم» و گروهی از مردم در پاسخ آن‌ها می‌گفتند: «مردم فدای ارتش.» هدف سرلشکر قرنی از این کار بردن ارتش به میان مردم و بالا بردن روحیه سربازان بود.
گروه متا که مالک واتس‌اپ است، خدمات این اپلیکیشن را بهبود بخشیده و به‌روزرسانی می‌کند. با این حال، این تعهد به حذف تدریجی نسخه‌های قدیمی اندروید منتهی شده است. این موضوع با جدیدترین کشف وب سایت WABetaInfo تایید شده است که حداقل الزامات جدید در نسخه ۲.۳۹.۹.۲ این اپلیکیشن را پیدا کرده است. واتس‌اپ دیگر در نسخه‌های قبل از اندروید لالی‌پاپ ۵.۰ که توسط گوگل در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود، کار نمی‌کند.
پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی است که این تیم با چنین پشتوانه‌ای نباید دچار مشکلاتی شود که نبود یک میلیون دلار باعث حذف و اتفاقات احتمالی بدتر برای آنها شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: خبر ما را "مسمومیت" و "سم" منتشر کردند و این در حالی است که اگر این امر برای مثال در هیروشیما رخ داده بود می‌گفتند «یک بوی بد با منشاء نامعلوم تعدادی از دانش آموزان را راهی بیمارستان کرد»؛ درواقع اولین عبارتی که ما می‌آوریم آخرین حرفی است که باید به کار بگیریم.
معلوم است کسی که فکر متحجرانه و بسته‌ای دارد و روش‌های افراطی گرایی دارد دست به چنین اقدامی می‌زند. معمولا جریان‌های تندرو و افراطی خیلی زود در دام توطئه‌های مخالفین و دشمنان می‌افتند و کار‌های را انجام می‌دهند که به نفع بدخواهان و دشمنان است و سنخ کار افراطی همین است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی می گوید: معتقد بودم که خانم امینی یک طعمه و دام است. این کار طبیعی نیست که دختری از کردستان به تهران بیاید با وضع ناآشفته به پارک برود و دو نفر مراقب وی باشند؛ به وی تذکر می‌دهند که این وضع ناجور است، وی شروع به فحاشی می‌کند، به وی می‌گویند این کار غلط است، او را سوار ماشین می‌کنند و آنجا می‌افتد و می‌میرد. این طبیعی نیست و معلوم است که برنامه‌ریزی شده است.
مهاجرانی گفت: می‌گفتند زن زندگی آزادی! چرا برای خرابکاری شرافتمندانه! از جنس شرافت خودشان به‌سراغ مدارس دخترانه رفتند و دانش‌آموزان معصوم را در معرض مسمومیت قرار دادند؟ بدون‌تردید همانگونه که ملت ایران در ٢٢ بهمن، توهم انقلاب سوم را به خاک سپرد، موج مسمومیت تمام می‌شود.
بعد از مشروطیت و با روی کار آمدن نظام سیاسی، مجازات سر بریدن عملی غیرانسانی تلقی شد؛ بنابراین تپه خاکی و میدان قاپوق وسط میدان هم تخریب شد و از بین رفت. از این رو تختگاهی دیواردار ساخته شد که روی آن تیرکی چوبی قرار داشت و طناب‌دار را روی آن نصب کردند. قبل از اجرای حکم، مجرمان را پیاده در معابر و میدان‌های معتبر و قبرستان‌های شهر می‌گرداندند و به زور از آنان می‌خواستند تا از مردم گدایی کنند و به این نحوه گدایی «حق تیغ» می‌گفتند.
همیشه اعلام می‌کردند که حکومت ایران این شش ماه، آن شش ماه، امسال یا آن سال پایان می‌پذیرد، اما قریب به نود تا شش ماه می‌گذرد و آن‌هایی که این حرف‌ها را می‌زدند، خودشان دیگر نیستند
آستین بالا زدن برای فعالیت در کار خیر مدام در ذهنش بود. وقتی برای ادامه تحصیل به یزد آمده بود با گروهی از بچه‌های مدرسه که به صورت جهادی به مناطق محروم یزد می‌رفتند و فعالیت عمرانی انجام می‌دادند، آشنا شد: «من هم با هدف بزرگی که در سر داشتم این آشنایی را به فال نیک گرفتم و با گروهشان همراه شدم. در این گروه از رنگ‌آمیزی دیوار‌های مدارس گرفته تا مرمت سرویس بهداشتی و حمام و... را انجام می‌دادیم.».
«زدن» شمخانی از آنجا آغاز شد که همان اکانت‌ها می‌گفتند اکبری نزدیک به یک شخصیت امنیتی بوده و در نقش معاون این فرد در زمان وزارت دفاع مشغول به کار بوده است. آدرسی که این اکانت‌ها می‌دادند به یک نام می‌رسید: «علی شمخانی»؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر دفاع در دولت‌های محمد خاتمی؛ ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
مهاجمانی که جزو گرانترین بازیکنان فصل جاری پرسپولیس نیز به شمار می‌رفتند درست در حساس‌ترین مقطع این تیم را تنها گذاشتند تا سرمربی سرخپوشان با شوکی سنگین به ادامه کار فکر کند.
این شمشیر‌ها ماکواهویتل (macuahuitl) نام داشته و شمشیر‌هایی چوبی با تیغه‌های ساخته شده از یک سنگ آتشفشانی موسوم به ابسیدین بودند که به عنوان سلاحی استاندارد برای جنگ‌های تن به تن به کار می‌رفتند.
بهادری جهرمی تاکید کرد: طبیعتاً کسی که حرف زشت می‌زند خودش را زیر سوال می‌رود، امروز برخی از آنها به خبرگزاری‌ها می‌گفتند که تصویرشان را نگیرند و این نشان می‌داد که خودشان هم از کلامی که به کار می‌برند خجالت می‌کشند.
موجی از حملات پهپاد‌های کامیکازه (انتحاری) بامداد دوشنبه کی‌یف پایتخت اوکراین را درنوردید و آژیر‌های هشدار را در سرتاسر پایتخت در حالی که مردم به سمت محل کار خود می‌رفتند به صدا درآورد. به گفته مقامات اوکراینی، کی‌یف چهار بار مورد حمله نیرو‌های روسی با استفاده از پهپاد‌های کامیکازه قرار گرفت. حداقل چهار نفر در این شهر کشته شدند.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برخی از مسئولان دلسوز در دولت به من می‌گفتند؛ با این همه مشکلات در کشور مثل نبود واکسن، سرُم و کسری بودجه ۴۸۰ میلیارد تومانی می‌خواهی چه کار کنی؟
ناصر الدین شاه در سال ۱۲۸۳ هجری قمری به دوستعلی خان معیرالممالک دستور داد تا همراه ساخت کاخ شمس‌العماره تکیه بزرگی هم در کنار آن بنا کند. معیر الممالک از همان زمان دست به کار شد و هنرمندان و معماران مشهور تهران را برای این کار گرد آورد.
هوای تهران و بیشتر استان‌ها از فردا خنک می‌شود
آیا کار پرسپولیس فقط با خرید کاسیانو رله می‌افتد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ