همسر فده والورده، ستاره رئال مادرید، که در آرژانتین خبرنگار فوتبالی بوده درباره علت فنی شکست سنگین رئال از منچسترسیتی توضیحات جالبی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو آریباس که به تازگی از رئال راهی آلمریا شده در مصاحبه جدید خود گفت که حالا بهتر متوجه می‌شود در چه باشگاه عظیمی بازی می‌کرد.
باشگاه رئال مادرید تایید کرد که زانوی مصدوم تیبو کورتوا امروز جراحی شده و همه چیز نیز خوب پیش رفته است.
الهلال در حال مذاکره با سویا برای به خدمت گرفتن یاسین بونو، دروازه‌بان ملی‌پوش مراکشی، است.
آینده سرخیو راموس، مدافع باتجربه اسپانیایی، همچنان نامشخص است.
تابلوی «منظره بازار در شب» اثر هنرمند بلژیکی هلندی، شمعی روشن دارد که واقعی نیست اما به قدری زیبا و رئال است که سال‌ها نور این تابلو شده است.
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، در حالی مصدوم شد که این اتفاق به شکلی دراماتیک برای او رخ داده است.
آنتونیو پینتوس، مربی بدنساز رئال مادرید، این روزها به معنای واقعی کلمه بازیکنان را در تمرین شکنجه می دهد.
تونی کروس و لوکا مودریچ ال‌کلاسیکوی دیشب را روی نیمکت آغاز کردند. آیا این نشانه‌ آغاز دورانی جدید در رئال مادرید است؟
کار بازسازی ورزشگاه برنابئو به فاز پایانی خودش رسیده و معبد رئال که قرار است مدرن‌ترین ورزشگاه اروپا باشد، شکل واقعی به خودش گرفته است.
معرفی خرید جدید رئال مادرید بین عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس به چشم می‌خورد.
ماریانو دیاز می‌گوید بدون اینکه رویای واقعی خود را محقق کند رئال مادرید را ترک می‌کند.
پس از نطق آتشین لاپورتا و حملات بی‌سابقه او با رئال، برخورد گرمش با خوزه آنخل سانچس، مدیر اجرایی رئال مادرید، در مجمع لالیگا بازتاب گسترده‌ای داشت.
سه تیم رئال مادرید، آث‌میلان و اینترمیلان در مجموع 24 بار فاتح رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند و در مقابل سیتی به دنبال کسب اولین قهرمانی خود را در این جام است.
طبق ادعای AS، کیلیان امباپه می خواهد در سال 2024 انتقال رویایی خود به رئال مادرید را به واقعیت تبدیل کند.
سابقۀ پرفرارونشیب تعاملات ایران و آژانس هر ناظر بی‌طرفی را نسبت به گام‌های آینده کاملا محتاط می‌کند. روال گذشته نشان می‌دهد که هر اتفاق کوچک و یا سخن تحریک‌آمیز چه‌بسا دو طرف را از امضای قراردادی که تمام اجزاء آن نیز مشخص شده است، بازدارد و به نقطۀ نخست بازگرداند. واقعیت این است که شرایط داخلی ایران بیش از حد تصور پیچیده شده و شمار نهاد‌ها و افراد تأثیرگذار در تصمیمات کلان دیگر به‌راحتی قابل شناسایی نیست.
کریم بنزما فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت‌های داخلی و اروپایی رئال داشت، ولی در فصل جاری او به وضوح افت کرده است.
کریم بنزما فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت های داخلی و اروپایی رئال داشت ولی در فصل جاری او به وضوح افت کرده است.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل لیورپول، اعلام کرد که تیمش به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ است.
ادواردو کاماونیگا شب گذشته نیز به عنوان دفاع چپ رئال بازی کرد در حالی که او ترجیح می دهد در پست همیشگی اش یعنی هافبک به میدان برود.
نوری شاهین دوران خوبی در رئال نداشت. روز جدایی از رئال، ژوزه مورینیو به او گفت که در حد و اندازه های رئال نبود که باعث ناراحتی او شده بود.
عباس عبدی نوشت: ناچیز گرفتن واقعیت پوشش زنان از سوی نهاد‌های رسمی و حکومت و حتی سرزنش کردن و تخطئه آنان، یک روال عادی و جاری بود. به جز در انتخابات و راهپیمایی‌ها، همواره سعی می‌کردند آنان را نادیده بگیرند. نفی عینیت، موجب نابودی آن نمی‌شود، بلکه ما را از فهم آن محروم می‌کند.
رئال مادرید علاقه ای به جذب مجدد کریستیانو رونالدو ندارد و شایعات مطرح شده دور از حقیقت است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی 1-4 برابر سلتا از لوکا مودریچ به شکلی ویژه تمجید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ