فیان صبری نماینده پارلمان عراق گفت که برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام باید مطابق شرایط باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک برای حل مشکل انتخابات ژیمناستیک مکاتباتی داشته و در انتظار پاسخ مسئولان فدراسیون جهانی است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
موافقان برگزاری انتخابات به شیوه تناسبی معتقدند، این کار سبد آرای جریان‌های سیاسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شفاف و عادلانه می کند؛ اما منتقدان مصوبه مجلس می‌گویند که مصوبه مجلس به نام انتخابات تناسبی چند مدل انتخاباتی را ادغام کرده که در اجرا ایجاد مشکل می کند؛ ضمن آنکه ارتباط مستقیم مردم با نماینده را قطع می‌کند.
موافقان برگزاری انتخابات به شیوه تناسبی معتقدند این کار سبد آرای جریان‌های سیاسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شفاف و عادلانه می کند اما منتقدان مصوبه مجلس می‌گویند که مصوبه مجلس به نام انتخابات تناسبی چند مدل انتخاباتی را ادغام کرده که در اجرا ایجاد مشکل می کند ضمن آنکه ارتباط مستقیم مردم با نماینده را قطع می‌کند.
وزیر کشور گفت: برای ما در موضوع انتخابات تناسبی مهم این است که در اجرا، مشکل نداشته باشیم.
باهنر گفت: نمی‌شود برای هر مشکلی در کشور رفراندوم برگزار کرد، مثلاً اینکه بنزین گران شود یا نشود، شاید مردم گفتند بنزین مجانی شود! اینکه رهبری انقلاب گفتند برای هرچیز نمی‌توان رفراندوم کرد به معنای مخالفت ایشان با رفراندوم نیست
وزیر کشور درباره بحث امنیت برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور گفت: مهمترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مشکلی نیست و امنیت سوالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تامین آن اعمال می‌شود.
طبق اصل ۱۷۷ قانون اساسی، مشخص است کدامیک از بند‌های قانون اساسی قابلیت اصلاح دارد و برخی دیگر از بخش‌های قانون اساسی، هیچ‌وقت نمی‌تواند اصلاح شود و این هم مخصوص ایران نیست. همه نظام‌های دنیا یک‌سری اصول ثابت و لایتغیر دارند؛ بنابراین رفراندوم در یک‌سری زمینه‌ها پیدا می‌شود که منافع مردم در دو طرف باشد و مردم انتخاب کنند. اینکه هر مشکلی در کشور ایجاد می‌شود، یک نفر از رفراندوم سخن بگوید، این مسأله مشخص است که عقل و خرد حاکمیتی ندارد.
باشگاه پیکان در نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ اعلام کرده بود با بازی در هر ورزشگاهی که معرفی شود و در حضور تماشاگران مشکلی نخواهد داشت.
مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحال هستیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رییس انتخاب شد. انتظار داریم که با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.
نظر به اتفاقات مهم سال آینده از جمله برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اعتبار و مشروعیت نظام در گرو اصلاحات جدی در زمینه‌های مختلف از جمله اصلاح رویکرد به روند انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها و اقداماتی در جهت تنش‌زدایی و رفع التهابات در داخل کشور و تمکین و احترام به خواست‌های مردم برای جلب مشارکت و ترمیم اعتماد عمومی است.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: از ابتدای سال آینده، فراخوان ثبت نام را انجام خواهیم داد و اگر مشکلی ایجاد نشود سعی داریم انتخابات را نیمه اول تیر برگزار کنیم.
حضور افراد خودسر در حزوه انتخاباتی که عدم برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد را به همراه داشت، اما پس از 8 ساعت تاخیر و با دخالت استانداری انتخابات این حوزه بعد از ظهر آغاز شود تا به این طریق مشکلی در زمینه برگزاری سراسری انتخابات اتاق‌های بازرگانی به وجود نیاید.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها از اعلام استعلام نهایی ۳ کاندیدای هاکی برای شرکت در مجمع انتخابات خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات هاکی در روز یکشنبه ۱۴ اسفند وجود ندارد.
سرپرست فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه با حضور ۲۹ کشور در جام فجر، بزرگترین مسابقات ورزشی ایران برگزار می‌شود، گفت: مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارم.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
دوچرخه سواری که با هزار و یک مشکل دست و پنجه نرم می‌کند، این روزها انتخاباتش هم اسیر حواشی شده و خبری از برگزاری آن نیست.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
رئیس سابق بانک مرکزی گفت: با صراحت بگویم. دوستان دولت فکر کردند توافق نزدیک است. گفتند ارز ۴۲۰۰ تومانی را برداریم تحریم هم که برداشته می‌شود، مشکل افزایش قیمت پیدا نمی‌کنیم. اما به هر دلیلی توافق انجام نشد و گرفتاری‌های جدید پیش آمد. حالا مدام می‌گویند گذشتگان بانی وضع موجود هستند. پس شما برای چه آمدید رئیس جمهور شدید؟ پس چرا در جلسات مناظره می‌گفتید ما می‌آییم وضع را درست می‌کنیم؟
مدیرعامل استقلال از تلاش این باشگاه برای حل بحران‌ها و مشکلاتی که بیشتر آنها مربوط به مسائل مالی است، می‌گوید.
مدیرعامل استقلال از تلاش این باشگاه برای حل بحران‌ها و مشکلاتی که بیشتر آنها مربوط به مسائل مالی است، می‌گوید.
استقلال با توجه به اینکه با برگزاری بازی در کرمان مشکلی ندارد، در تازه‌ترین پیشنهاد خود ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان را پیشنهاد داده و باید دید که سرانجام چه تصمیمی گرفته خواهد شد
محمود خسروی وفا در مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک گفت: تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی مشکلی برای فعالیت در این کمیته ندارم.
باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال به برگزاری دیدار هفته اول برابر تراکتور بدون حضور هواداران معترض شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ