دوچرخه سواری که با هزار و یک مشکل دست و پنجه نرم می‌کند، این روزها انتخاباتش هم اسیر حواشی شده و خبری از برگزاری آن نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف و نیرو‌های جبهه انقلاب باید تا زمان انتخابات تمام تلاش خود را برای تبلیغ و ترویج این سه‌گانه به کار بگیرند، از بی‌اخلاقی‌های سیاسی با ادبیات انقلابیگری انتقاد کرد و گفت: نباید بگذاریم که جریان تحریف تحت پوشش و ادبیات انقلابی، ذهنیت‌سازی نادرستی از جبهه انقلاب در اذهان عمومی مردم ایجاد کند و انقلابی‌ها را در مسائل سیاسی فاقد عقلانیت و اخلاق معرفی کنند و با ذبح مسائل کلان و ملی به پای منافع شخصی و حزبی، رفتار‌های سهم‌خواهانه از خود نشان دهند.
اگر بناست چند صباحی که در خانه‌ی ملت سکنی گزیدید به منافع شخصی خود بپردازید؛ نام آن را از «خانه‌ی ملت» به «ملک شخصی» تغییر دهید! مجلسی که بر صندلی‌های آن تکیه زده‌اید، میراث مبارزه مردم مسلمان ایران برای تحقق آرمان‌های الهی‌شان است، اما اگر بناست عده‌ای از نمایندگان بخاطر ترس از دست دادن صندلی‌شان در خانه‌ی ملت عصیان کنند و به دنبال نمایندگی مجلسِ مادام‌العمر باشند، بهتر است درب آن تخته شود!
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به تنش های پیش آمده با تیم امید پاسخ داد.
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای پاسخ اظهارات مسئولان تیم امید را در خصوص ندادن بازیکن به این تیم داد.
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
انتقاد از عملکرد برخی نمایندگانی که جز منافع جناحی و دریافت رانت شخصی چیزی در کارنامه فعالیت سه سال اخیر خود ندارد، همچنان ادامه‌دار است و چهره‌های شاخص اصولگرا با نتیجه سیاست رقابتی که به انتخاب چنین افرادی ختم شده، منتقد هستند؛ بنابراین باید تأکید داشت که حضور نامزد‌هایی از همه احزاب و جریان‌های سیاسی در کنار ایجاد فضای رقابتی و امید به افزایش مشارکت یک کارکرد مهم دیگر هم دارد و آن انتخاب اصلح است.
هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با صنعت نفت علیه مسئولان سازمان لیگ شعار دادند.
آنتونیو رودیگر دیروز در فهرست تیم ملی آلمان برای دو بازی دوستانه هفته پیش رو قرار نداشت. مارکا امروز در مورد دلیل دعوت نشدن مدافع رئال نوشت.
نمی‌دانم این تسویه حساب‌های شخصی تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد. امیدوارم پولادگر در جایگاهی که قرار دارد، بزرگتر فکر و به منافع ملی کشور نگاه کند.
راسخ گفت: هر کسی که می خواهد به اتاق های بازرگانی وارد شود اولا باید به دنبال منافع ملی کشور باشد و در چارچوب منافع ملی، مدافع بخش خصوصی باشد. در حقیقت منافع ملی بالاتر همه مسائل باید باشد. دوم اینکه پرهیز از سیاسی کردن اتاق را سرلوحه قرار دهد.
گویا برخی از این نمایندگان مهم و تاثیرگذار در مجلس ، تشکیل «جمعیت»ها یا «مجمع«هایی که اکثرا عنوان های مردم پایه دارند و ورود به فعالیت های انتخاباتی را راهکاری بهتر ارزیابی می کنند، بدون توجه به اوضاع حاکم بر کشور و دوره ای که در حال گذران آن هستیم، سعی دارند منافع و نیازهای جناحی و شخصی خود را برآورده نمایند.
برخی از نمایندگان مهم و تاثیرگذار در مجلس تشکیل «جمعیت»ها یا «مجمع«هایی که اکثرا عنوان های مردم پایه دارند و ورود به فعالیت های انتخاباتی را راهکاری بهتر ارزیابی می کنند و بدون توجه به اوضاع حاکم بر کشور و دوره ای که در حال سپری کردن آن هستیم سعی دارند منافع و نیازهای جناحی و شخصی خود را برآورده نمایند.
ناچو فرناندز روز گذشته به خاطر تولد فرزندش و با جت شخصی فلورتنینو پرز به پایتخت اسپانیا برگشت.
شورای فنی بوکس متشکل از قهرمانان و کارشناسان زبده این رشته تصمیمی در خصوص سرمربی تیم ملی گرفت که با وجود مستدل بودن و برگرفته از خرد جمعی، به مذاق برخی افراد خوش نیامده است.
رهبر کاتولیک های جهان به سیاستمداران لبنانی توصیه کرد تا منافع شخصی را کنار نهاده و برای حل اوضاع سیاسی این کشور به توافق دست یابند.
رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی را اتخاذ کرده که گا‌ه او را نزد نهاد‌های رسمی از یک شخصیت حافظ امنیت و منافع ملی به شخصی تحریک‌آمیز برای ایجاد ناآرامی تبدیل کرده است
رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی را اتخاذ کرده که گا‌ه او را نزد نهاد‌های رسمی از یک شخصیت حافظ امنیت و منافع ملی به شخصی تحریک‌آمیز برای ایجاد ناآرامی تبدیل کرده است
بررسی شرایط دو فدراسیونی که در هفته های اخیر درگیر تصمیم وزارت ورزش بودند نشان می دهد که حمایت کنندگان از این تصمیم بیشتر به دنبال منافع شخصی هستند تا تامین سلامت مردم.
عضو تیم ملی شمشیربازی کشورمان گفت: فشار روی سابر زیاد بود و برخی منتقد‌نماها به این تیم ضربه می‌زنند و به دنبال منافع شخصی خود بودند.
سینا کلهر در نامه ای که 12 شهریورماه جاری به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش زده با تمدید ماموریت افشین ملایی مخالفت کرده است
آن‌ها که با نام امام حسین (ع) به دنبال منافع شخصی شان هستند باید بدانند که امام حسین (ع) متعلق به همه بوده و هست. اگر طرفدار واقعی مکتب حسین (ع) هستیم باید به اعتقادات وطرز فکر یکدیگر احترام بگذاریم، چون در این مکتب، افترا، بددهنی و بی ادبی جایی ندارد
تبعات جدایی جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، از شکیرا همچنان ادامه دارد.
پیمانکار ورزشگاه درفشی فر تاکید کرد در تعامل کامل با باشگاه پرسپولیس است و هیچگاه برای این باشگاه بزرگ تعیین تکلیف نخواهد کرد.
سفیر چین در افغانستان نوشت: در امور داخلی افغانستان مداخله نمی‌کنم و به دنبال نفوذ یا منافع شخصی در افغانستان نیستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ