سرپرست فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه با حضور ۲۹ کشور در جام فجر، بزرگترین مسابقات ورزشی ایران برگزار می‌شود، گفت: مشکلی برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ «ارتباطات سیار» کشور ۲۹ ساله شد وبزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران که ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ باواگذاری چهار سیمکارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، رسماً عرضه سیمکارت را آغاز کرد.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: میزان مصرف برق در اوج مصرف روز نیمه تعطیل پنجشنبه ۲۹ تیرماه نسبت به سال قبل هم عبور کرد.
وزیر بهداشت با بیان اینکه حدود ۲۹ هزار و ۴۰۵ مقاله نمایه شده داریم، از رشد ۱۱ درصدی تولید مقاله خبر داد و گفت: شاخص ها نشان می دهد وزارت بهداشت توانسته است در حوزه علم و فناوری موثر عمل کند.
آخرین فهرست مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام شد.
اهواز- رئیس جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه خرید گندم در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته گفت: بیش از ۱.۷ میلیون تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره (۲) لیست مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مقامات همتراز با عناوین مندرج در ماده فوق را منتشر کرد.
فدراسیون کاراته بعد از گذشت چند ماه سرانجام زمان برگزاری هفته پایانی رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور را اعلام کرد.
فرزین، رئیس بانک مرکزی گفت: ۲۹ اردیبهشت تمامی روسای بانک‌های مرکزی اتحادیه «پایاپای آسیایی» به تهران خواهند آمد.
فرزین، رئیس بانک مرکزی گفت: ۲۹ اردیبهشت تمامی روسای بانک‌های مرکزی اتحادیه «پایاپای آسیایی» به تهران خواهند آمد.
رسانه‌های چک اسلواکی اعلام کردند این کشور قرار است ۱۳ جنگنده میگ-۲۹ را به ارتش اوکراین تحویل دهد.
مروتی، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش: در ساعات برگزاری مرحله اول کنکور، اینترنت در کل کشور قطع خواهد شد.
جمعیت ایرانیان (افراد متولد ایران) در ۲۰ کشور با بیشترین جمعیت ایرانی در جهان حدود ۲ میلیون نفر تخمین زده می‌شود. امریکا، کانادا، آلمان، ترکیه و انگلستان مهم‌ترین کشور‌های مقصد مهاجران ایرانی بوده‌اند. در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۱ به‌طورمتوسط سالانه حدود ۸۶ هزار ویزا یا اجازه اقامت غیر توریستی برای ایرانیان در اروپا، امریکای شمالی و استرالیا، ترکیه و سایر کشور‌های OECD صادر شده است.
بررسی‌ها از آخرین وضعیت اشتغال در بخش صنعت کشور حکایت از آن دارد که در تابستان امسال ۸ میلیون و ۲۹ هزار و ۳۱۳ شاغل صنعتی داشته ایم که یعنی بیانگر سهم ۳۳.۸ درصدی صنعت از کل اشتغال کشور است.
سخنگوی فراجا از کشف بیش از ۲۹ هزار قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در کشور خبر داد.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال عصر یکشنبه ( ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ) برای اولین باردر خاورمیانه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه آغاز شد. هواداران فوتبال از سراسر جهان خود را به سواحل خلیج فارس رسانده اند تا در سی روز آینده شاهد رقابت تیم های محبوبشان باشند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۵۴۰ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، شمال فارس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰۰ نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته شدند و یک جنگنده این کشور نیز سرنگون شده است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
نشست خبری احمد وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ در خبرگزاری ایرنا برگزار شد.
براساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناي محورهاي مسدود و ممنوع ذيلاَ ذكر شده ،‌ مابقي محورهاي مواصلاتي كشور باز و تردد در آن ها به روال عادي در جريان است.
شهر‌های قرمز کرونایی با افزایش مجدد از ۱۲۰ شهر به ۱۳۰ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۱۲ به ۱۲۹ شهر افزایش یافته است. همچنین ۱۵۴ شهر در وضعیت زرد و ۳۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ