به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دنی آلوز که از 20 ژانویه به اتهام تجاوز در زندانی در بارسلونا حبس است، سکوت طولانی خود را شکست.
طبق گزارش وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه، مشاوران اقتصادی در ماه‌های اخیر به شکل محرمانه به حاکمان عربستان سعودی گفته اند اگر این کشور می‌خواهد پروژه‌های بلندپروازانه شامل پروژه ۵۰۰ میلیارد دلاری نئون به سرانجام برسد، به قیمت بالای نفت در پنج سال آینده نیاز دارد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی درباره سرانجام همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ارائه داد.
پس از ماه ها کش و قوس سرانجام رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان انتخاب شد.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغندی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد.
بعد از پیشنهادی که وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارایه کرده است، موضوع در کمیته‌های مربوطه که مسئول رسیدگی به این موضوع هستند بررسی شده و تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته و اظهار امیدواری شده که طی روز‌های آینده که نتیجه اعلام می‌شود بتوان این امکان را برای گردشگران فراهم کرد.
شورای عالی قضایی عراق برای افرادی که با تروریست‌های تکفیری داعش همکاری کرده بودند، مجازات سختی اعمال کرد.
بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع بازی از تماشاگران خود بابت حضور در ورزشگاه قدردانی کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به شفاف سازی مالی در هلال احمر گفت: امسال تامین ۱۰۰۰ خودروی نجات و ۳۰۰ آمبولانس صورت می‌گیرد.
منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.
پس از حدود ۱۲ سال، در نشست علنی امروز مجلس، کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار به تصویب رسید؛ این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات رشد نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
سرانجام ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی فرزین نیز نمی‌تواند روشن‌تر از دلار ۴۲۰۰ هزار تومانی جهانگیری، ۱۲۲۶ تومانی محمود احمدی‌نژاد و ۱۷۵ تومانی هاشمی رفسنجانی باشد. کاملاً مشخص است که با فاصله ۴۰ درصدی میان نرخ دلار بازار آزاد و دلار رسمی، صادرکنندگان غیرنفتی تن به عرضه دلار با این قیمت در سامانه نیما نمی‌دهند. همان‌ها که می‎‌گفتند دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری عامل فساد و رانت است، امروز باور دارند دلار ۲۸۵۰۰ تومانی، عامل تثبیت بازار، کاهش نرخ ارز و عقب‌رانده شدن دلالان است.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
گوگل سرانجام گوشی های سری پیکسل 7 را معرفی کرد که در این میان نسخه Google Pixel 7 Pro نقش پرچمدار را بازی می کند.
پیکسل واچ گوگل، یک ساعت هوشمند سبک وزن است که بهترین ویژگی های گوگل و Fitbit برای سلامتی، تناسب اندام و یادگیری ماشینی را با یکدیگر ترکیب می کند.
پس از عرضه در چین، آنر سرانجام گوشی هوشمند Honor 70 5G را به همراه گوشی X8 5G و تبلت آنر پد ۸ در بریتانیا عرضه کرد. در ادامه به بررسی مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه این سه دستگاه جدید می‌پردازیم.
به نظر می رسد در نهایت مذاکرات باشگاه استقلال و باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی جواب داده است و این بازیکن در روزهای آینده پیراهن تیم آبی را برتن خواهد کرد.
سرعین- رئیس مرکز آموزش و تربیت محیط‌بانی معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مهرماه امسال رشته محیط‌بانی در هنرستان کار و دانش خوزستان و فارس راه‌اندازی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ