طبق مصوبه شورای رقابت قیمت ۳ محصول ایران خودرو باید کاهش یابد اما در قیمت های جدید، نرخ این محصولات افزایش یافته که همین موضوع تبدیل به چالش و ابهامی جدید برای خریداران شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
وزیر کشور گفت: باید شرایط قانونی اذر منصوری بررسی شود؛ ابهاماتی در این موضوع وجود دارد که باید به آنها رسیدگی و سپس نتیجه آن اعلام شود.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: ایرانیانی که ابهاماتی در مورد وضعیت تردد خود دارند به سامانه پرسمان مراجعه و شرایط خود را استعلام کنند.
شورش ارتش خصوصی واگنر در روزهای اخیر داغ‌ترین موضوع در رسانه‌های جهان بوده اما دلایل آغاز آن و البته فروکش کردن سریعش، هنوز مبهم باقی مانده است.
بررسی ها نشان می دهد که در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو موعد تحویل خودرو به اغلب متقاضیان به سال بعد موکول شده؛ مساله ای که می تواند اهداف تاسیس سامانه را زیر سوال برد.
برلوسکنی یکی از پر زرق و برق‌ترین سیاستمداران ایتالیا بود که در سال ۲۰۱۷ علیرغم فعالیت حرفه‌ای آلوده به رسوایی‌های جنسی، اتهامات بی شمار در مورد فساد و محکومیت به تقلب مالیاتی، بازگشت به سیاست داشت.
نشست خبری آرش میراسماعیلی در حالی برگزار شد که صدای شعار برخی از افراد علیه رییس فدراسیون جودو به گوش می رسید!
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مصاحبه‌ای به ابهاماتی که پیرامون تغییرات مدیریتی، جدایی محمد ربیعی و سایر مسائل این باشگاه وجود دارد، پاسخ داده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
یکی از مهم‌ترین ابهاماتی که باید توسط فدراسیون فوتبال حل شود، بحث انتخاب‌ تیم‌های حاضر در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا است.
هلن عصمت پناه گفت: با هر اتفاقی یک واکنش هیجانی در بین سهامداران دیده می شود و این بی اعتمادی به ترس در بین مردم تبدیل شده است.
مجمع فدراسیون بسکتبال در حالی برگزار شد که ابهاماتی پیرامون بعضی از مسائل مالی این فدراسیون حل نشده باقی ماند.
رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل طرح اتهامات بی اساس علیه رقیب انتخاباتی خود در سال ۲۰۱۶ به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما همواره به تمامیت ارضی کشورها و از جمله اوکراین احترام گذاشته ایم و آقای زلنسکی بداند که صبر راهبردی ایران در قبال اتهامات بی اساس نامحدود نخواهد بود.
عباس‌زاده مشکینی گفت: بار‌ها تلاش بر توضیح ابهامات بود، اما آژانس هر بار از دل توضیحات ما نیز چند نکته و بهانه را استخراج کرده است. مشت آژانس برای جمهوری اسلامی ایران باز است و امیدوار هستم برای سایر ملت‌های جهان نیز باز شود.
تجربه حضور سخنگوی جوان دولت سیزدهم متذکر می‌شود که حضور بی واسطه و رودرو تا چه حد می‌تواند مفید باشد؛ لذا وقتی یک مسئول ارشد دولتی صریح از خواسته‌هاِ افراد معترض آگاه می‌شود، می‌تواند با پاسخ‌های صادقانه و منصفانه تا حد زیادی به رفع ابهامات ذهنی کمک کند و به جای اینکه آنان را به اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های تکراری و غیر اثرگذار ارجاع دهد، صمیمانه پذیرای سخن و درد دل دانشجویان باشد.
پس از تقریبا ۴ سال بالاخره واردات خودرو در قالب واردات ۹۰ هزار دستگاه خودرو با سقف قیمتی ۲۰ هزار یورو به صورت رسمی کلید خورد؛ منتهی فرایند واردات ابهاماتی دارد که هنوز شفاف نشده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ادعاهای بی اساس که بر پایه اطلاعات غلط و مفروضات مغرضانه مطرح می‌شود، بخشی از فضاسازی سیاسی و هدفمند دستگاه‌های رسانه‌ای برخی از کشورها علیه ایران است.
در شرایطی که هنوز پای کارلوس کی‌روش به تهران باز نشده است، فهرست نفرات داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد؛ فهرستی که تفاوت چندانی با نفراتی که پیش از این اسکوچیچ به اردو فرا می‌خواند نداشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد اتهامات بی اساس وارده در بیانیه پایانی نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، تاکید کرد: جزایر سه گانه ایرانی را جزء لاینفک و ابدی خاک ایران است.
کنعانی نقش سیاست‌های مخرب و فتنه انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشتباه محاسباتی بعضی از کشور‌های منطقه در باز کردن پای بیگانگان به معادلات امنیتی منطقه را از مهمترین عوامل بی ثباتی در منطقه دانست و افزود، جای تأسف است که برخی از کشور‌های عضو شورا به جای مسؤلیت پذیری و اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و شکست خورده، بر فرافکنی و بیان حرف‌های تکراری و ملال آور اصرار می‌ورزند.
در این فیلم به ابهاماتی راجع به قیمت و زمان عرضه خودروهای اقتصادی داخلی پرداخته شده است.
ابهاماتی در رابطه با پخش دیدار تیم ملی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ