ایران خودرو با هدف تولید محصولات صادراتی با استانداردهای روز، تولید انبوه دو محصول جدید با نام های دنا جوانان و تارای سال را آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروساز کره‌ای می‌گوید سانتافه به جدیدترین فن‌آوری‌ها مجهز شده که مهم‌ترین آن، نمایشگر منحنی بزرگی روی داشبورد است. بخش‌هایی از اتاق از جمله پوشش سقف از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و اتاق مدل‌های لوکس‌تر با ترکیبی از چرم و چوب تزیین خواهد شد.
رنگ سبز یکی از آرامش بخش‌ترین رنگ‌ها در دنیاست و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی موجب ایجاد محیطی مثبت، منظم، آرام و تسکین دهنده می‌شود. سبز رنگ غالب در طبیعت است و احساس خوشایند بازدید از مناظر طبیعی و گیاهان زیبا را برای بینندگان تداعی می‌کند.
رونمایی از لوکسترین خودرو GLS مدل ۶۰۰ در خیابان‌های تهران که چشم همه را خیره میکند، مشاهده کنید.
هوش مصنوعی در طراحی این هواپیمای شخصی به شدت روی جزئیات متمرکز بوده تا جائیکه می‌توان آن را جز بهترین نمونه‌ها دانست.
هوش مصنوعی در طراحی این هواپیمای شخصی به شدت روی جزئیات متمرکز بوده تا جائیکه می توان آن را جز بهترین نمونه ها دانست...
زلاتان ایبراهیموویچ و نامزدش با رفتن به نمایندگی خودروهای لوکس، فراری طلایی خود را با دیتونای ۱.۷ میلیون پوندی تعویض کردند.
یکی از نکات قابل تامل در این گزارش مربوط به وضعیت کیفیت زندگی در لوکس‌‌‌ترین منطقه تهران است. برخلاف باور عموم، نمره منطقه یک تهران که شمالی‌‌‌ترین منطقه شهر و خوش آب و هواترین آن به واسطه قرارگیری در کوهپایه و البته واجد دسترسی تا حدودی بیشتر به سرانه‌‌‌های خدماتی و فضای سبز است، بدترین مقدار عددی فشار زیست محیطی به این منطقه اختصاص دارد.
مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، بعد از درخشش در بازی امشب مقابل سلتاویگو حمایت هواداران را عامل رشد خود دانست.
شکلات تخم‌مرغی پوشیده از ورقه‌های طلا، احتمالاً لوکس‌ترین محصولی است که در آستانه عید پاک در انگلستان روانه بازار شده است.
رولز رویس فانتوم ۸ یکی از راحت‌ترین و لوکس‌ترین خودرو‌ها در بازار و نقطه اوج این برند و نماد لوکس بودن است.
محل استقرار تیم ملی انگلیس در قطر یکی از ویژه‌ترین مکان‌های اقامتی در میان 32 تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی به شمار می‌رود.
گران‌ترین میوه در کل جهان، نوعی ملون ژاپنی است و به پادشاه یوباری مشهور است. این میوه منحصرا در شهر یوباری از هوکایدو رشد می‌کند و به طعم شیرین خود مشهور است. پادشاه یوباری ابتدا در دهه ۱۹۵۰ ساخته شد و در اصل ترکیبی از دو رقم دیگر است: طالبی ارل و طالبی تند.
رقابت برای داشتن زندگی لوکس‌تر در قیاس با دیگران یکی از مهم‌ترین عوامل جدایی‌ها در مناطق ثروتمند‌نشین است؛ موضوعی که همواره باعث دور‌شدن زوجین از همدیگر و جلب توجه آن‌ها به حاشیه‌های زندگی می‌شود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ