نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از نزدیک اقدامات ایران خودرو را در حوزه های مختلف رصد می کند و آمارهای اعلام شده، نشان از نتایج مثبت این اقدامات در بازار خودرو دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
طراحی یاریس ۲۰۱۸ جذاب‌تر و جوان‌پسندتر از نسل قبل خود شده بود و مطابق با سیاست‌های جدید تویوتا برای محصولات خود بود.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده است محصولات دانش‌بنیان را برای کمک به نابینایان طراحی و تجاری‌سازی کند.
شیوه بسته‌بندی محصولات، یکی از طرق موثر در میزان فروش است. در این بین عکسی از بطری کوکاکولا در سال ۱۹۳۰ منتشر شده که این بسته‌بندی شباهات زیادی با قوطی‌های رنگ و سموم دارد.
محققان در یک شرکت خلاق موفق به طراحی سامانه ای شدند که می تواند برای محصولات کشاورزی بازارسازی کند.
آریزو ۵ جی تی محصول جدیدی در سبد خودرو‌های چری است. چند ماهی از معرفی این خودرو به بازار چین می‌گذرد و اکنون در مراکز خرید و شوروم‌های مختلف، این خودرو به معرض نمایش گذاشته شده است. آریزو ۵ جی تی ظاهر متفاوتی نسبت به خودرو‌های این خانواده دارد و به‌شدت شبیه به محصولات لکسوس طراحی شده است. درون کابین این خودرو نیز ظاهر متفاوتی را شاهد هستیم.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین و طراحی زنجیره ایده تا فروش محصولات حوزه سلامت متشکل از بخش های آموزش، نوآوری، تحقیق و توسعه، غذا و دارو و بازاریابی و فروش خبر داد.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از تجهیز محصولات این گروه صنعتی به دو استاندارد چراغ روشنایی در روز (دی لایت) و چراغ اتوماتیک (چراغ موقعیت عقب و سنسور نور) از ۲۰ اسفندماه خبر داد.
آویتا 11 طراحی آینده نگر و خاصی را ارائه می کند تا به نوعی خود را از دیگر رقبای چینی فاصله دهد. هر چند شباهت هایی به برخی محصولات روز بازار جهانی مانند پورشه قابل احساس است اما به هر ترتیب این طراحی موفق و کاملا مشتری پسند به نظر می رسد.
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.
مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت ۴ استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی ۴ گانه‌ای است که از سوی یزدان‌دوست تشریح شد.
داستر جدید گزینه‌ای است که می‌توان روی آن حساب باز کرد. داچیا داستر در جدیدترین مدل، از طراحی کاملا اقتصادی خود تا حدی دور شده است. دیلایت Y شکل در چراغ جلویی، امضای جدید محصولات داچیا است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به طراحی و تولید پروژه TF21 به عنوان یکی از پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این خودرو، محصولی کاملا جدید است که منطبق با استانداردهای ۸۵گانه، طراحی و تولید می‌شود.
شرکت خودروسازی بی ام و آلمان طراحی جدید خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی «سی‌ای اس» در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد. این خودرو که همچنان در مراحل طراحی مفهومی قرار دارد «آی ویژن دی» نام گرفته است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودروی بی ام و قابلیت تغییر رنگ آن است. بدنه این خودرو با صفحات جوهر الکترونیکی پوشیده شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو آرنولد شوارتزنگر حضور داشت.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، افزایش تیراژ تولید در ایران خودرو را گام موثری در پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان خواند و گفت: خروج محصولات قدیمی مانند سمند و پژو ۴۰۵ که با استانداردهای ۸۵ گانه هم‌خوانی نداشت و طراحی و تولید محصولات جدید از اقدامات مهم ایران خودرو به شمار می‌رود.
ایمانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود.
عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک شهر گفت: از ابتدای سال جاری اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدید بانکی متناسب با نیازهای مشتریان کرده ایم.
عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک شهر با تاکید بر اینکه توجه به اصول مشتری مداری همواره به عنوان یکی از مولفه های اصلی کسب و کارهای اقتصادی به شمار می آید، گفت: درهمین راستا از ابتدای سال جاری اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدید بانکی متناسب با نیاز های مشتریان کرده ایم.
مدیرعامل شرکت تحقیقات، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) ضمن تشریح سه گام توسعه‌ای در مسیر پوست‌اندازی موتور محصولات ایران‌خودرو، از آغاز تولید انبوه نسل نوین موتور EF7 تا پایان سال خبر داد.
محصولی دانش بنیان با کمک فناوری ژئوماتیک طراحی و تولید شد که امکان بازدهی بیشتر برای تولید محصولات زراعی را به کشاورزان می‌دهد.
شیائومی اخیرا یک خشک کن لباس جدید را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. این گجت بسیار نازک، طوری طراحی شده است که می‌توان به راحتی آن را مخفی کرد.
معاون وزیر صمت با اشاره به رونمایی از ۷ پلتفرم جدید در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، گفت: از تیرماه امسال تا تیرماه ۱۴۰۳ طراحی محصولات جدید و خاص در دستور کار خواهد بود.
١۴ مصدوم در تصادف زنجیره ای اتوبان قزوین-تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ