قیمت پایه محصولات سواری تولید داخلی گروه ایران خودرو ابلاغ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش قیمت خوراک به ۷ هزار تومان به صورت محرمانه به شرکت‌های پتروشیمی ابلاغ شد؛ کارشناسان پتروشیمی می‌گویند با اجرای این مصوبه سهام شرکت‌ها ۱۰۰ میلیارد ریزش کرده و ۵۲ همت خسارت به صنایع وارد می‌شود.
قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با توجه به تاخیر کارگروه تنظیم بازار، سازمان حمایت، وزارت جهاد کشاورزی در ابلاغ قیمت جدید سه محصول لبنی شیر، ماست و پنیر، خودسرانه مجوز گرانی را برای کارخانه‌ها صادر کرده است.
معاون سازمان حمایت گفت: مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودروها که باید از طریق معاونت حمل و نقل وزارت صمت به خودروسازها ابلاغ می‌شد هنوز ابلاغ نشده است.
بانک مرکزی باتوجه به تغییر سطح عمومی قیمت ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، انواع و حداکثر میزان کارمزد خدمات بانکی ریالی و الکترونیکی را پس از سه سال از ابلاغ آخرین بخشنامه در این باره، به روزرسانی و تعدیل کرد.
شورای قیمت‌گذاری محصولات اساسی کشاورزی به استناد مفاد اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی، نرخ خرید تضمینی گندم را در سال زراعی جاری ۱۵ هزار تومان تصویب و ابلاغ کرد.
پس از کش و قوس‌های بسیار قیمت مرغ و تخم مرغ رسمی ابلاغ شد این در حالی است که پس از برگزاری آخرین جلسه قیمت گذاری گندم در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی هنوز قیمت گندم بلاتکلیف است.
قیمت جدید گندم باید به تایید دولت برسد و احتمالاً ابلاغ نرخ به هفته آینده پس از برگشت رئیس جمهوری از دمشق موکول شود.
سازمان حمایت پیرو نامه شورای رقابت در ابلاغیه ای به خودروسازان تاکید کرد که شورای رقابت مسئول ابلاغ قیمتهای جدید خودرو است و خودروسازان راسا مجاز به افزایش قیمت نیستند.
قیمت پایه خودروهای سواری تولید داخلی گروه سایپا ابلاغ شد.
قیمت پایه محصولات سواری تولید داخلی گروه سایپا ابلاغ شد.
افزایش قیمت های جدید خودرو از سوی شورای رقابت تایید و به وزارت صمت ابلاغ شد.
سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت کارخانه‌ای خودرو در چند سال اخیر به طور غیرعادی پایین نگاه داشته شد که سبب زیان انباشته خودروسازان شده بود و امروز قیمت‌های جدید ابلاغ می‌شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از روز یکشنبه مصوبه خرید حمایتی مرغ مازاد مرغداران ابلاغ می‌شود که برای تنظیم بازار مرغ بسیار مؤثر و مفید است.
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکنندگان، قیمت پایه علی‌الحساب خودرو چانگان در بورس کالا را به شرکت بورس کالای ایران ابلاغ کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هشتمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای قیمت های پایه ارز وارداتی نهاده های دامی، دانه سویا و انواع روغن خام را ابلاغ کرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی یکم آذر ماه در بخشنامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی نحوه رسیدگی به اعتراضات دارندگان خودروهای گران قیمت را ابلاغ کرد.
معاون شهردار تهران از آغاز ارائه تخفیف‌های ویژه برای پرداخت عوارض شهرسازی خبر داد و گفت: در صورتی که مؤدی یا متقاضی صدور پروانه مبلغ عوارض را به صورت یکجا پرداخت کند، مشمول پاداش می‌شود.
معاون شهردار تهران از آغاز ارائه تخفیفات ویژه برای پرداخت عوارض شهرسازی خبر داد و گفت: در صورتی که مؤدی یا متقاضی صدور پروانه مبلغ عوارض را به صورت یکجا پرداخت کند، مشمول پاداش می‌شود.
مصوبه جدید شورای عالی معادن در رابطه با تعیین قیمت پایه مواد معدنی در سال ۱۴۰۰ را ابلاغ شد.
افتتاح نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، ابلاغ سقف قیمت پیشنهادی انرژی در بازار برق و توافق نامه 200 میلیارد دلاری نوسازی دکل های حفاری از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی در هفته گذشته بود.
وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، مصوبه این شورا درباره نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را ابلاغ کرد.
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد با انتقاد از تاخیر سازمان غذا و دارو در ابلاغ قیمت جدید این کالا، گفت: شرکت های تولیدی قادر به ادامه تولید نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ