مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بوکس با رد شایعاتی مبنی بر اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی تأکید کرد که تیم ملی ایران با ۵ بوکسور به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که سه نفر آنها انتخاب شده‌‎اند.
سرمربی تیم ملی بوکس با رد شایعاتی مبنی بر اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی تأکید کرد که تیم ملی ایران با ۵ بوکسور به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که سه نفر آنها انتخاب شده‌‎اند.
توضیحات ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه سفر امیرعبداللهیان به سه کشور حاشیه خلیج فارس (قطر، عمان و کویت) را در این فیلم مشاهد می‌کنید.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در گفتگوی با مردم به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: دشمنان سال گذشته دیدند که قوای سه گانه در حال اقدامات مثبت هستند بنابراین تصمیم گرفتند داخل را به هم بریزند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برنامه های این معاونت را برای ایجاد ۱۰ ابرشرکت طی سه سال آینده تشریح کرد.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سه رویداد مهم در سال ۱۴۰۲ پیش روی کاراته ایران قرار دارد، ولی در شرایط فعلی تمرکز ما روی مسابقات قهرمانی آسیاست.
عضو هیئت علمی گروه بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه با بیان اینکه ارتباط جنسی شایع‌ترین راه انتقال ایدز در ایران و جهان به شمار می‌رود، به تشریح چند باور غلط درباره راه‌های انتقال این بیماری پرداخت.
شهردار تهران رویکردها و اقدامات این دوره از مدیریت شهری برای بهبود کیفیت زندگی کارگران را تشریح کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن تشریح دلایل صعود این بازار در ماه‌های گذشته، شاخص سه میلیون واحدی در سال جاری را دور از دسترس ندانست.
اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن تشریح وضعیت هوا طی سه روز آینده، نسبت به ناپایداری جوی و رگبار و رعد برق هشدار داد.
یکی از مقامات وزارت ورزش که به منظور پیگیری وضعیت سه مدیرکل استانی آسیب‌دیده در حادثه سقوط بالگرد به استان کرمان سفر کرده است، وضعیت آنها را تشریح کرد.
بیانیه میرحسین موسوی تلویحا این خواسته را با بیان «ساختار تناقض‌آلود و غیرقابل دوام نظام اساسی کشور» به عنوان «بحرانِ بحران‌ها» و تاکید بر «نیاز به تحولی بنیادین» و پیشنهاد سه محور برای نجات ایران مطرح می‌کند؛ سه خواسته‌ای که معمولا نتیجه انقلاب ها، اعم از انقلاب‌های از پایین یا از بالا هستند. مشاورین او نیز در روز‌های پیشین بین سطور این بیانیه را در اتاق‌های کلاب هاوس تشریح و تفسیر و طیف‌هایی از اقشار مختلف دیگر هم در حمایت از این خواسته‌ها نقطه نظرات خود را تبیین کرده اند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به سه تهدید جهانی برای ایالات متحده آمریکا، گفت: ایران یک مدل جدید حکمرانی را معرفی و آمریکا را تضعیف کرده است.
یک جراح متخصص چشم سه عامل مهم را که در کودکان و نوجوانان سبب ضعیفی چشم و نیاز به عینک می‌شود را تشریح کرد.
اگرچه هنوز ماموریت فدراسیون‌ها نوپا در ورزش تشریح نشده اما این فدراسیون‌ها به صورت رسمی آغاز با کار کرده تا با گذر از مرحله اداری و مالی جایگاه خود را در میان دیگر فدراسیون ها تثبیت کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه را تشریح کرد و گفت: موتورسیکلت سواران از ورود به داخل تونل‌ها خودداری کنند.
سخنگوی حزب اتحاد ملت با تشریح آخرین وضعیت حزب متبوع خود پس از دریافت نامه از سوی وزارت کشور گفت: تمامی مفاد مطرح شده در خصوص قانون احزاب را رعایت کرده‌ایم، اما هنوز وزارت کشور معتقد است که نحوه برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت ایراد دارد.
آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر تشریح شد.
دبیر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در‌ گفت‌وگو با ورزش سه به تشریح شرایط و آینده تیم شهرخودرو پرداخت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت، خیابان هایی که دارای حجم ترافیک بیشتری هستند را اعلام کرد.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت از دستگیری سه نفر که در قتل دکتر محفوظی معاونت و مشارکت داشتند خبر داد.
اهواز - فرماندار بهبهان، جزئیات بارندگی شدید سه شب در این شهرستان که منجر به خسارت‌هایی در بهبهان شد را تشریح کرد.
باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال ارقام قراردادهای بازیکنان و رقم اجاره مسکن ماهانه ۲۵ میلیون تومانی ۳ بازیکن خارجی تیم را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ