«یحیی الراعی» با بیان اینکه رژه های نظامی اخیر در یمن دشمنان را شوکه کرد، گفت: عربستان هیچگاه دوست ملت یمن نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه در پی بیانیه اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدامات تحولی و تعالی‌بخش دستگاه قضا، از مجلس تشکر کرد.
ذوالنوری در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد نمایندگانی که خودروی شاسی بلند گرفته‌اند هم عنوان کرد: بدون اطلاع هیئت رئیسه، یک اطلاعیه کوچک در پارکینگ مجلس زدند و گفتند کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
یدیعوت آحارونوت از دیدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با بنیامین نتانیاهو و اسحاق هرتزوگ در جریان سفر این مقام آمریکایی به اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دانشگاه تهران در مراسم تشییع مرحوم عماد افروغ شرکت کردند.
وزارت خارجه آمریکا می گوید از سفر برنامه ریزی شده مک کارتی رئیس مجلس به تایوان بی اطلاع است.
مجلس نمایندگان آمریکا پس از ۴ روز رأی‌گیری مداوم، سرانجام «کوین مک‌کارتی» را به عنوان رئیس جدید خود انتخاب کرد.
مک‌کارتی بعد از به دست آوردن برتری نسبی جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای به عنوان نامزد ریاست مجلس نمایندگان معرفی شد، اما معرفی او با مخالفت‌های عمومی به ویژه از جانب «فراکسیون آزادی» در این مجلس روبرو شد.
کوین مک کارتی رهبر جمهوری خواهان در روز جمعه، به رغم جذب بیش از ۱۰ رای موافق جدید از حزب جمهوریخواه، در دوازدهمین دوره رای گیری برای انتخاب رئیس مجلس نمایندگان شکست خورد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل اختلافات شدید، برای یازدهمین بار هم طی ۳ روز نشست در انتخاب رئیس این مجلس شکست خورد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا بدلیل اختلافات شدید، برای دهمین بار در انتخاب رئیس این مجلس ناکام ماندند.
مجلس نمایندگان آمریکا برای ششمین بار طی دو روز در انتخاب رئیس خود ناکام ماند.
رئیس‌ جمهور آمریکا با انتقاد از شکست های پیاپی جمهوریخواهان در انتخاب رییس مجلس نمایندگان کشورش گفت: عدم انتخاب رئیس مجلس نمایندگان، مایه شرم آمریکا است.
پس از آنکه در سه دور رای‌گیری توافقی برای انتخاب ریاست مجلس نمایندگان حاصل نشد، قرار شد که امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای دیگر برگزار شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان قوه قضائیه امروز در مجلس حضور دارند و نمایندگان مجلس می‌توانند اموال خود و افراد تحت تکفل خود را ثبت کنند.
«بردلی بلنکنشیپ» روزنامه‌نگار آمریکایی در مطلبی برای راشا تودی نوشت که این تحولات بدان معناست که نانسی پلوسی، رهبر دیرینه حزب دموکرات آمریکا مجبور خواهد شد که از چکش خود دست بکشد و آن را به احتمال زیاد به کوین مک‌کارتی، از رهبران جمهوری‌خواه تحویل دهد
یک عضو پارلمان غنا در انتقاد به سیاست های اقتصادی معاون رئیس جمهور، او را به هری مگوایر تشبیه کرد.
«سید احسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رییس سازمان بورس استعفا داده و در جلسه شورای‌عالی بورس این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه‌گیری شده است، تحت تاثیر قرار گرفتن از سوی نمایندگان و اعضای کمیسیون اقتصادی صحت ندارد و اگر عضوی چنین موضعی گرفته است حتماً باید نسبت به اظهارنظر خود پاسخگو باشد.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: از جامعه ورزشی‌مان با جان و دل حمایت کرده و خواهیم کرد، اما حقیقت این است که اگر فردی خود را از دایره قانون فراتر بداند، در هر جایگاهی اعم از ورزشکار یا پیشکسوت ورزشی، طبیعتا نه بنده به عنوان ناظر بر اجرای قانون و نه هیچکس دیگری چنین حقی ندارد که فراتر از قانون رفتاری کند.
نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
«نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از حمایت از درخواست اوکراین برای عضویت سریع در ناتو خودداری کرد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پی آن است به ایروان سفر کند.
دفتر نانسی پلوسی برخی گزارش‌ها را که در آن گفته شده در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان، او به دنبال تغییر سمت خود خواهد بود، رد کرد.
حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رییس قوه قضاییه در مورد آزادی مختلسان یا مرخصی رفتن آن‌ها بیان کرد: هیچ اختلاسگری آزاد نیست و مرخصی نیز بعضاً با طومار نمایندگان مجلس یا شرایط کرونایی به الزام ستاد کرونا اتفاق می افتد که بعضاً به دلیل شاخص بودن چهره آن‌ها، بیشتر در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ