وزارت خارجه آمریکا می گوید از سفر برنامه ریزی شده مک کارتی رئیس مجلس به تایوان بی اطلاع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- «سید علی آقازاده» با موافقت نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مقرر شد وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی کند و فرد دیگری در جایگاه ایشان باشد. وزیر هم قول داد که در اسرع وقت رئیس ستاد انتخابات را تغییر دهد که در این صورت نمایندگان قانع شدند.
رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا از گردآوری اسناد جدید علیه رئیس‌جمهور این کشور خبر داد.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
حسین کنعانی‌مقدم گفت: با توجه به اینکه آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس با نمایندگان از نزدیک کار کرده است، حتما لیست ایشان می‌تواند رقیب جدی برای دیگر جریانات سیاسی اصولگرا در انتخابات آینده مجلس باشد. اما در مورد اینکه مردم به جریان‌های سیاسی اصولگرا اقبال نشان بدهند، باید منتظر باشیم که این هم به عملکرد دولت آقای رئیسی بستگی دارد.
براساس گزارش جدید نمایندگان دموکرات کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا، رئیس جمهور سابق این کشور در دوران تصدی، از اعلام هدایای دریافتی به ارزش حدود ۳۰۰ هزار دلار امتناع کرده است.
پلیس سانفرانسیسکو روز جمعه ویدئویی را از حمله یک مرد ۴۲ ساله به شوهر نانسی پلوسی را منتشر کرد. در ویدئو مشخص است که ضارب پیش از بازداشت ضربه‌ای را با چکش به پاول پلوسی ۸۲ ساله می‌زند. در زمان این حمله نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا در خانه حضور نداشته است. پلوسی برای ترمیم شکستگی جمجمه و جراحات جدی در بازو و دست راستش تحت عمل جراحی قرار گرفت. او از آن زمان با کلاه و دستکشی که زخم هایش را پوشانده بود در انظار عمومی ظاهر شد.
رییس‌ جمهور آمریکا امروز به انتخاب رییس جدید مجلس نمایندگان کشورش پس از ۱۵ بار رأی گیری در ۴ روز واکنش نشان داد.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیران گروه خودروسازی سایپا با عملکرد مناسبی که داشته اند در اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق عمل کرده اند.
رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا تأکید کرد که مهمترین اولیت کاری‌اش، پایین‌آوردن قیمت‌ها و جلوگیری از هزینه‌های بیهوده در واشنگتن است.
مجلس نمایندگان آمریکا پس از ۴ روز رأی‌گیری مداوم، سرانجام «کوین مک‌کارتی» را به عنوان رئیس جدید خود انتخاب کرد.
مجلس نمایندگان آمریکا پس از ۴ روز رأی‌گیری مداوم، سرانجام «کوین مک‌کارتی» را به عنوان رئیس جدید خود انتخاب کرد.
کوین مک کارتی رهبر جمهوری خواهان در روز جمعه، به رغم جذب بیش از ۱۰ رای موافق جدید از حزب جمهوریخواه، در دوازدهمین دوره رای گیری برای انتخاب رئیس مجلس نمایندگان شکست خورد.
نمایندگان مردم در مجلس سید احمدرضا دستغیب را به عنوان رئیس جدید دیوان محاسبات کشور انتخاب کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود رئیس جمهور در اسرع وقت نسبت به معرفی وزیر جدیدی برای تصدی این وزارتخانه و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مجلس معرفی کند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر قانون وزیر پیشنهادی باید رأی اکثریت مطلق نمایندگان را کسب کند اما زاهدی وفا موفق به کسب رأی مطلق نمایندگان نشد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به اسناد توقیف شده از عمارت رئیس‌جمهور سابق این کشور گفت: اگر ماهیت این اسناد آنگونه باشد که به اطلاع ما رسیده، با موضوعی بسیار جدی روبرو هستیم.
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: «ما برای تمجید از [استقلال‌طلبی]تایوان به آنجا رفتیم. ما به آنجا رفتیم تا دوستی خود را نشان دهیم، تا بگوییم چین نمی‌تواند تایوان را منزوی کند».
روسیه اعلام کرد که سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان یک اقدام تحریک آمیز است و واشنگتن باید واقعیت جدید ژئوپلیتیکی را بپذیرد که جایی برای هژمونی آمریکا دیگر نیست.
دادگاه عمومی و انقلاب متهمان جرم معامله بر اساس اطلاعات نهانی را به پرداخت ۱۶ میلیارد تومان جریمه (معادل سه برابر سود کسب شده از جرم) محکوم کرد. معاون وقت شرکت متخلف نیز به یکسال حبس محکوم شد.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: احساس من این است که غیرعلنی شدن جلسه روز گذشته مجلس به این خاطر بود که افراد جدیدی به منتقدان دولت اضافه شدند. این‌ها کسانی هستند که از طرفداران شدید دولت بودند، برای دعوت به کاندیداتوری آقای رئیس‌جمهور امضاء جمع می‌کردند.
جمعی از نمایندگان اخیراً طرح «اصلاح نظام انتخابات تناسبی استانی_شهرستانی مجلس شورای اسلامی» را تدوین و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرده‌اند که این هیئت طرح مذکور را به کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها ارجاع داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ