اعضای مجلس نمایندگان آمریکا بدلیل اختلافات شدید، برای دهمین بار در انتخاب رئیس این مجلس ناکام ماندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجلس نمایندگان آمریکا بدنبال انجام  تحقیقات پیرامون عملکرد رابرت مالی است.
مجلس نمایندگان آمریکا توافق بین «جو بایدن» رئیس‌جمهور و «کوین مک‌کارتی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را برای افزایش سقف بدهی این کشور قبل از ضرب‌الاجل پنجم ژوئن تصویب کرد.
یدیعوت آحارونوت از دیدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با بنیامین نتانیاهو و اسحاق هرتزوگ در جریان سفر این مقام آمریکایی به اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
راجرز با اشاره به ادعا‌های بی‌اساس مقام‌های دفاعی آمریکا مبنی بر این‌که ایران تا دست‌یابی به مواد غنی‌سازی‌شده کافی برای ساخت بمب هسته‌ای تنها ۱۲ روز فاصله دارد، مدعی شد: «مطلقاً اجازه وقوع چنین اتفاقی را نخواهیم داد».
وزارت خارجه آمریکا می گوید از سفر برنامه ریزی شده مک کارتی رئیس مجلس به تایوان بی اطلاع است.
جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیق درباره عملکرد دولت بایدن رای دادند.
مک‌کارتی بعد از به دست آوردن برتری نسبی جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای به عنوان نامزد ریاست مجلس نمایندگان معرفی شد، اما معرفی او با مخالفت‌های عمومی به ویژه از جانب «فراکسیون آزادی» در این مجلس روبرو شد.
کوین مک کارتی رهبر جمهوری خواهان در روز جمعه، به رغم جذب بیش از ۱۰ رای موافق جدید از حزب جمهوریخواه، در دوازدهمین دوره رای گیری برای انتخاب رئیس مجلس نمایندگان شکست خورد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل اختلافات شدید، برای یازدهمین بار هم طی ۳ روز نشست در انتخاب رئیس این مجلس شکست خورد.
مجلس نمایندگان آمریکا برای ششمین بار طی دو روز در انتخاب رئیس خود ناکام ماند.
پس از آنکه در سه دور رای‌گیری توافقی برای انتخاب ریاست مجلس نمایندگان حاصل نشد، قرار شد که امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای دیگر برگزار شود.
«بردلی بلنکنشیپ» روزنامه‌نگار آمریکایی در مطلبی برای راشا تودی نوشت که این تحولات بدان معناست که نانسی پلوسی، رهبر دیرینه حزب دموکرات آمریکا مجبور خواهد شد که از چکش خود دست بکشد و آن را به احتمال زیاد به کوین مک‌کارتی، از رهبران جمهوری‌خواه تحویل دهد
نانسی پلوسی سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد هنوز ‌درباره پشتیبانی از قانون تصویب شده در سنا برای ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک تاک روی دستگاه های دولتی تصمیم نگرفته نشده است.
«حکیم جفریز» نماینده ایالت نیویورک به عنوان رهبر جدید دموکرات‌ ها در مجلس نمایندگان آمریکا و جانشین «نانسی پلوسی» مشخص شد.
طبق جدیدترین نتایج پایگاه real clear politics از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، جمهوری‌خواهان توانسته‌اند ۲۱۶ کرسی از ۲۱۸ کرسی مورد نیاز برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان این کشور را تصاحب کنند تا همانطور که پیش‌بینی می‌شود کنترل این مجلس را برای دو سال آینده از دست دموکرات‌ها خارج کنند.
یک هفته پس از برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، تازه‌ترین شمارش آراء نشان می‌دهد که جمهوری‌خواهان در یک قدمی کسب اکثریت مجلس نمایندگان قرار دارند.
مک‌کارتی در یک سخنرانی گفت: «دو سال پیش که رهبر شدم، جمهوری‌خواهان کمتر از دویست کرسی در مجلس نمایندگان داشتند».
تازه‌ترین نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان پیشتاز هستند، اما در سنا رقابت‌ها همچنان نزدیک است.
«لیز چنی» جمهوری‌خواه و «بنی تامسون» دموکرات که از رهبران کمیته مجلس نمایندگان آمریکا هستند، در نامه‌ای گفتند: رئیس جمهور سابق آمریکا شخصا بر یک تلاش چند بخشی برای ملغا کردن انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و مانع‌تراشی در مسیر گذار صلح‌آمیز قدرت نظارت داشته و آن را رهبری کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت ناآرامی‌های اخیر شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.
«نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از حمایت از درخواست اوکراین برای عضویت سریع در ناتو خودداری کرد.
رهبر اکثریت دموکرات در مجلس سنای آمریکا پیش بینی کرد: دموکرات‎ها اکثریت مجلس نمایندگان را از دست خواهند داد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پی آن است به ایروان سفر کند.
دفتر نانسی پلوسی برخی گزارش‌ها را که در آن گفته شده در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان، او به دنبال تغییر سمت خود خواهد بود، رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ