«سید احسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رییس سازمان بورس استعفا داده و در جلسه شورای‌عالی بورس این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه‌گیری شده است، تحت تاثیر قرار گرفتن از سوی نمایندگان و اعضای کمیسیون اقتصادی صحت ندارد و اگر عضوی چنین موضعی گرفته است حتماً باید نسبت به اظهارنظر خود پاسخگو باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یدیعوت آحارونوت از دیدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با بنیامین نتانیاهو و اسحاق هرتزوگ در جریان سفر این مقام آمریکایی به اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دانشگاه تهران در مراسم تشییع مرحوم عماد افروغ شرکت کردند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
صبح امروز (شنبه ۶ اسفند ماه) نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۱۰  و با حضور ۲۳۴ نماینده آغاز شد.در این روز نمایندگان مجلس در ۳ شیفت صبح ، عصر و شب جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را در بخش درآمدی تا تبصره ۶ بررسی نمودند.
وزارت خارجه آمریکا می گوید از سفر برنامه ریزی شده مک کارتی رئیس مجلس به تایوان بی اطلاع است.
مک‌کارتی بعد از به دست آوردن برتری نسبی جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای به عنوان نامزد ریاست مجلس نمایندگان معرفی شد، اما معرفی او با مخالفت‌های عمومی به ویژه از جانب «فراکسیون آزادی» در این مجلس روبرو شد.
کوین مک کارتی رهبر جمهوری خواهان در روز جمعه، به رغم جذب بیش از ۱۰ رای موافق جدید از حزب جمهوریخواه، در دوازدهمین دوره رای گیری برای انتخاب رئیس مجلس نمایندگان شکست خورد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل اختلافات شدید، برای یازدهمین بار هم طی ۳ روز نشست در انتخاب رئیس این مجلس شکست خورد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا بدلیل اختلافات شدید، برای دهمین بار در انتخاب رئیس این مجلس ناکام ماندند.
مجلس نمایندگان آمریکا برای ششمین بار طی دو روز در انتخاب رئیس خود ناکام ماند.
رئیس‌ جمهور آمریکا با انتقاد از شکست های پیاپی جمهوریخواهان در انتخاب رییس مجلس نمایندگان کشورش گفت: عدم انتخاب رئیس مجلس نمایندگان، مایه شرم آمریکا است.
پس از آنکه در سه دور رای‌گیری توافقی برای انتخاب ریاست مجلس نمایندگان حاصل نشد، قرار شد که امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای دیگر برگزار شود.
«بردلی بلنکنشیپ» روزنامه‌نگار آمریکایی در مطلبی برای راشا تودی نوشت که این تحولات بدان معناست که نانسی پلوسی، رهبر دیرینه حزب دموکرات آمریکا مجبور خواهد شد که از چکش خود دست بکشد و آن را به احتمال زیاد به کوین مک‌کارتی، از رهبران جمهوری‌خواه تحویل دهد
نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهاد نمایندگان مجلس به دولت این است که حتما سیاست‌های تشویقی چون معافیت مالیاتی شرکت‌ها در حوزه بازار سرمایه را در متن لایحه پیشنهادی دولت مدنظر قرار دهند تا به بهبود شرایط بازار سرمایه کمک کند.
«نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از حمایت از درخواست اوکراین برای عضویت سریع در ناتو خودداری کرد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پی آن است به ایروان سفر کند.
«یحیی الراعی» با بیان اینکه رژه های نظامی اخیر در یمن دشمنان را شوکه کرد، گفت: عربستان هیچگاه دوست ملت یمن نبوده است.
دفتر نانسی پلوسی برخی گزارش‌ها را که در آن گفته شده در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان، او به دنبال تغییر سمت خود خواهد بود، رد کرد.
شیراز – رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: مطابق قانون اساسی هرقرارداری در سطح بین المللی باید با تصویب مجلس باشد اما چنانچه توافقی در برجام انجام شده احتیاج به تصویب مجلس نیست.
وزیر ورزش می‌گوید تیم امید و فدراسیون فوتبال باید علت انصراف خود را توضیح بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ