نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان قوه قضائیه امروز در مجلس حضور دارند و نمایندگان مجلس می‌توانند اموال خود و افراد تحت تکفل خود را ثبت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان سرانجام و پس از رفت و برگشت‌های مکرر، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را تصویب کردند و انتخابات امسال بر اساس قانون جدید برگزار می‌شود.
نماینده مردم گرگان در مجلس از ثبت اموال نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط قوه قضاییه خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای دو هفته آینده در حوزه‌های انتخابیه خود به منظور سرکشی حضور پیدا خواهند کرد و جلسه علنی بعدی مجلس ۲۵ تیر برگزار می‌شود.
هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که محتوای اعلام‌شده از سوی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس یازدهم در مورد تائید مجلس یازدهم واقع شود، اما طرح آن در شرایط کنونی ابهام‌برانگیز است و در صورت تصویب مجدد در صحن مجلس این امکان وجود دارد که این بار شورای نگهبان با این تصمیم همراهی کند.
گفتم: «آقا این سبیل‌ها را نگه دار». آن زمان یک سلفی از خودم گرفتم، همان که آبان امسال در فضای مجازی منتشر کردم. همه این عکس را دیدند؛ برخی از نمایندگان مجلس، دولتی‌ها، علما، رفقا و طیف‌های مختلف با من تماس گرفتند که این چه قیافه‌ای است از خودت درست کرده‌ای؟ می‌دانید چه پاسخی دادم؟ گفتم این عکس را کجا دیدید؟ عمدتاً در واتس‌آپ و اینستاگرامی که فیلتر است، دیده بودند. گفتم هدفم از انتشار این عکس همین پاسخی بود که دادید؛ خواستم بگویم فیلتر کردن‌تان به درد خودتان می‌خورد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس سقف بودجه را افزایش نداده و امسال تنها سالی است که نمایندگان در ارائه پیشنهادات خود لزوم عدم افزایش سقف بودجه را به خوبی رعایت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای بانک‌های دولتی را موظف به فروش اموال مازاد خود کردند.
روز گذشته موادی از قانون انتخابات مجلس اصلاح شد اما تذکرات اقتصادی و ارزی نمایندگان که جلسه دیروز را داغ و خبری کرده بود موجب نشد تا مصوبات دیروز مجلس در مورد اصلاح قانون انتخابات از واکنش های فضای مجازی در امان بماند.
مدیرکل دفتر مجلس و نمایندگان قوه قضائیه گفت: مردم نسبت به نظام و انقلاب تعصب دارند و حضور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بی‌نظیر بود.
در این نشست آقای قالیباف ضمن بیان توضیحاتی درباره مصوبه سران قوا برای مولدسازی اموال راکد دولت، به نمایندگان این وعده را داد که مجلس حتما درباره مصوبه مولدسازی جلسه‌ای مجزا به شکل علنی برگزار خواهد کرد.
«به نظر من درآمد‌های مالیاتی تا حدود زیادی تحقق پیدا خواهد کرد، اما شک ندارم که درآمد‌های نفتی و درآمد‌های حاصل از واگذاری اموال، آنطور که دولت پیش‌بینی کرده است، محقق نخواهد شد. به همین دلیل من تاکید دارم که بهتر است نمایندگان مجلس، یک سری هزینه‌های جاری دولت را کاهش دهند.»
جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیق درباره عملکرد دولت بایدن رای دادند.
کوین مک کارتی رهبر جمهوری خواهان در روز جمعه، به رغم جذب بیش از ۱۰ رای موافق جدید از حزب جمهوریخواه، در دوازدهمین دوره رای گیری برای انتخاب رئیس مجلس نمایندگان شکست خورد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل اختلافات شدید، برای یازدهمین بار هم طی ۳ روز نشست در انتخاب رئیس این مجلس شکست خورد.
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا بدلیل اختلافات شدید، برای دهمین بار در انتخاب رئیس این مجلس ناکام ماندند.
با موافقت نمایندگان مجلس، برخی از مواد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول برای بررسی بیشتر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
وزیر بهداشت گفت: حدود دو هفته پیش که برای شرکت در اجلاس سازمان جهانی بهداشت به قاهره سفر کرده بودیم، بنا به گزارشی که در این اجلاس ارائه شد، ایران در تمام شاخص‌های حوزه سلامت با فاصله زیادی از کشور‌های منطقه در جایگاه برتر قرار داشت. فقط وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور جای بازنگری داشت که امیدواریم امسال، نمایندگان مجلس مالیات سیگار را تصویب کنند.
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان بانک‌های دولتی به دنبال پیگیری جدی این وزارتخانه و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای نیمه دوم امسال خبر داد.
شورای نگهبان تاکنون در چهارمرحله و آخرین بار در تاریخ ۱۰. ۷. ۱۴۰۱ حکم به بطلان معاملات به ثبت‌نرسیدۀ مذکور در مادۀ فوق را خلاف موازین شرع اعلام کرده که با اصرار نمایندگان کمیسیون قضائی مجلس بر نظر خود، این موضوع محل اختلاف احتمالاً جهت تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع خواهد شد.
نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی اقدام اغتشاشگران در آسیب به اموال عمومی و هنجارشکنی را محکوم کردند.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از اینکه چرا تقاضای نمایندگان برای بررسی با اولویت طرح مربوط به اصلاح در روند بررسی بودجه در دستور مجلس قرار نمی گیرد گفت: امسال هم مجلس به جداول مربوط به بودجه ۱۴۰۱ رسیدگی نکرد و خرداد ماه ابلاغ شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از مهمان‌نوازی ملت و دولت عراق در اربعین حسینی امسال تقدیر و تشکر کردند.
هیئت وزیران ضمن موافقت با اصلاح دو آئین نامه اجرایی فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد وزارت جهاد و تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی، درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس اعلام نظر کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح الزام به ثبت معاملات اموال غیرمنقول را جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ