پس از آنکه در سه دور رای‌گیری توافقی برای انتخاب ریاست مجلس نمایندگان حاصل نشد، قرار شد که امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای دیگر برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون جودو پس از نشستن دوباره بر روی صندلی ریاست، نایب رئیس را با تصویب هیات رئیسه به عنوان سرپرست دبیری انتخاب و معرفی کرد.
داورزنی در سال‌های اخیر نشان داده که فرمول موفقیت را گم کرده یا اینکه آن‌قدر سرش شلوغ شده که بیش از آنکه به فکر ساختن پایه و اساس درستی برای والیبال جهت پیشرفت این رشته ورزشی در دنیا باشد، درگیر بند‌های ریزودرشتی است که بتواند با استناد به آن، یک دوره دیگر روی صندلی ریاست بنشیند. البته که حواشی درباره او زیاد است و این شایعات چندان زیبنده هم نیست. اینکه او حمایت فلان و بهمان نهاد را دارد و کسی نمی‌تواند خرده‌ای بر مدیریتش بگیرد به غیر از انعکاس حس منفی چیز دیگری به همراه ندارد.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری امروز با رونمایی از نسل دوم دستگاه‌های آشکارساز تجهیزات تقلب در کنکور، گفت: نخواهیم گذاشت کسی حتی یک صندلی دانشگاه را از مسیر خلاف در اختیار خود قرار دهد.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری امروز با رونمایی از نسل دوم دستگاه‌های آشکارساز تجهیزات تقلب در کنکور، گفت: نخواهیم گذاشت کسی حتی یک صندلی دانشگاه را از مسیر خلاف در اختیار خود قرار دهد.
مهاجری درباره قالیباف گفت: او به‌دنبال یک بازی دوگانه است؛ اول اینکه بتواند رئیس مجلس شود و دوم اینکه، از صندلی ریاست مجلس برای رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ استفاده کند. به همین دلیل، جریان جبهه پایداری، با یک پارادوکس مواجه است، از یک طرف اگر به نفع آقای قالیباف کار کند، عملاً آقای رئیسی را برای انتخابات ۱۴۰۴ ضعیف می‌کند و اگر بخواهد آقای قالیباف را تضعیف کند، به این معنا است که مجبور است به اصولگرایان سنتی و اصولگرایان معتدل میدان بیشتری دهد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، امروز اعلام کرد قصد دارد بار دیگر در انتخابات ریاست این لیگ شرکت می‌کند و تمایلی برای رها کردن پستی که در 10 سال گذشته در اختیار داشته ندارد.
تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر عدم حمایت از نامزدی وزیر دفاع انگلیس برای دبیرکلی ناتو، لندن را دلسرد کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها اجرا می‌شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه عابر پیاده باید در پیاده راه احساس امنیت کنند، گفت:کودکان را روی صندلی جلوی خودرو ننشانید.
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
نکته عجیب اینکه در هیچ یک از بخش‌های انتخابات امروز چه برای پست ریاست و چه برای صندلی های نواب رئیس، بیش از یک نامزد و کاندیدا وجود نداشت!
میرشاد ماجدی که تا چندی پیش نفر اول فدراسیون فوتبال بود، اکنون به عنوان رئیس کمیته جوانان در فدراسیون فوتبال فعالیت می کند.
مراسم خداحافظی جرارد پیکه شب گذشته به شکلی ساده و بدون زرق و برق برگزار شد. پیکه به هواداران وعده بازگشت داد و همه می دانند که او صندلی ریاست خوان لاپورتا را نشانه گرفته است.
با برکناری سرپرست سازمان لیگ فوتسال، احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال تلاش زیادی برای نشستن روی صندلی ریاست سازمان لیگ داشته اما فدراسیون فوتبال تاکنون حکمی برای او صادر نکرده است.
کاظم طالقانی یک‌بار دیگر به صندلی ریاست هیئت فوتبال خوزستان باز می‌گردد.
کاظم طالقانی یکبار دیگر به صندلی ریاست هیات فوتبال خوزستان باز می گردد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید برگزار شد و مهمترین صندلی آن به «محمود خسروی وفا» رسید که در رقابتی نزدیک از مهدی علی‌نژاد عبور کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۲۸۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۳۷ تن از ایشان وخیم است.
محرومیت رئیس معزول از حضور در مجمع به معنی خارج شدن رسیدگی به دستور جلسه مجمع برای بررسی عزل عزیزی خادم است و او شانسی برای تصدی مجدد صندلی ریاست این فدراسیون نخواهد داشت
جالب اینکه میرشاد ماجدی خود یکی از کاندیداهای صندلی ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات آتی است و حالا با مسوول برگزاری انتخابات پیش‌رو جلسه داشته است.
در پی صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکارهایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راهکار «ازدواج بین‌المللی»، تعدادی از نمایندگان در مقابل صندلی این نماینده مجلس حاضر شده و به این صحبت‌های او انتقاد کردند.
در پی صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکار‌هایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راهکار «ازدواج بین‌المللی»، تعدادی از نمایندگان در مقابل صندلی این نماینده مجلس حاضر شده و به این صحبت‌های او انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ