قطار تهران-سنندج ظهر دیروز دچار نقص فنی شد و مدتی را در مسیر متوقف شد و مسوولین راه‌آهن در این خصوص پاسخگو نبودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کایسری اسپور در حضور هافبک ایرانی خود مقابل استانبول اسپور به تساوی رسید.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران به عنوان نخستین سخنران نشستی درباره برجام در پاسخ به اینکه آیا می‌توان با قطعیت از آغاز مذاکرات سخن گفت، توضیح داد: «مذاکرات هیچ گاه متوقف نشد که امروز بخواهد شروع شود و هیچ‌گاه به نتیجه قطعی نرسید که در وضعیت توقف قرار بگیرد. دیپلماسی در ارتباط با موضوعات راهبردی بسیار پیچیده است و علت این است که یک نقطه تعادلی در انتظارات و دستورکار ایران، اروپا و آمریکا وجود ندارد. نگاهی که آمریکایی‌‌‌ها داشتند و دارند این است که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد، سیاست و جامعه ایران تاثیرگذار بوده است. وقتی که تحریم‌‌‌ها بر اقتصاد تاثیرگذار باشد طبیعی است که بحران‌هایی شکل بگیرد. تورم یک بحران خیلی آرام است که آثار و پیامدهای خاص خود را دارد. این شاخص‌‌‌ها توسط تحلیلگران اقتصادی جهان غرب بررسی می‌شود و طبعا این انگاره وجود دارد که وقتی کشوری در فضای محدودیت و ضعف بیشتری قرار داشته باشد با این کشور به توافق قطعی نمی‌‌‌رسند.»
[کشف حجاب]بعد از اغتشاشات سال گذشته یک سیر صعودی پیدا کرد. اما بعد از آن تا ماه رمضان که شاید فضای معنوی این ماه، سیر صعودی را کاهش داد یک مدتی توقف داشت. الان آمار‌ها نشان می‌دهد که حتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و دانشگاه‌های دیگر سیر نزولی پیدا کرده است. این نشان می‌دهد که اغتشاشات سال گذشته، در بخشی از این آمار تاثیرگذار بوده است، اما برکت معنویت ماه مبارک رمضان خیلی تاثیر داشت که دوباره کاهش پیدا کرد.
با گذشت دو ماه از توقف صادرات نفت کردستان عراق از بندر جیهان ترکیه، هیچ نشانه‌ای از شروع دوباره جریان انتقال نفت از اربیل به آنکارا به چشم نمی‌خورد.
رئیس شورای شهر تهران درباره نامه سازمان بازرسی کشور و توقف احداث برج ۳۰ طبقه در شمال تهران توضیحاتی ارائه داد.
مهاجم منچسترسیتی پس از تساوی آرسنال و ساوتهمپتون یک توئیت در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
بعد از گذشت ۱۰ روز از توقف انتشار این روزنامه، روز دهم اسفند ماه از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه صدور قرار منع تعقیب برای روزنامه سازندگی انجام شد.
به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در تخصیص ارز به یک مجموعه خاص برای واردات چای و توقف ثبت سفارش برای سایر واردکنندگان طی نامه به معاون اول رییس جمهوری خواستار رسیدگی به موضوع شدند.
به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در تخصیص ارز به یک مجموعه خاص برای واردات چای و توقف ثبت سفارش این محصول برای واردکنندگان دیگر، مدیران این واحد‌ها در نامه‌ای به محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور خواستار بررسی فوری این مساله و پیگیری آن شدند.
در روزی که تیم های بالانشین لیگ دسته اول برابر حریفانشان متوقف شدند، خیبر خرم آباد با برد برابر فجر سپاسی به رده سوم صعود کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
گزارش آسوشیتد پرس می‌افزاید: هیات ایران در سازمان ملل متوقف شدن این مذاکرات را تایید کرد اما هیچ توضیحی در این باره نداد. در بیانیه هیات ایران در سازمان ملل آمده است که «مذاکرات میان ایران و عربستان سعودی پیش از تحولات اخیر در ایران و به دلایل متعددی متوقف شد». عربستان سعودی به درخواست ارائه توضیحاتی در این باره پاسخ نداد.
در بخشی از صحبت های محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران می خوانیم: در آخر مذاکرات، علت اینکه به توافق نرسیدیم این بود که آمریکایی‌ها به‌دلیل مسائل داخلی ایالات متحده دغدغه‌مند بودند. بایدن و گروه بایدن نگران انتخابات بودند و نگران این بودند که مخالفانشان بگویند که او در برابر ایران امتیاز زیادی داده است، بنابراین مذاکرات به‌دلیل انتخابات آمریکا متوقف شد. اکنون که انتخابات آمریکا تمام‌شده است باید ببینیم که آمریکا چه کار خواهد کرد. البته وقتی در داخل کشور آشوب یا ناآرامی وجود داشته باشد، آمریکایی‌ها طمع و تعلل می‌کنند. اما ایران نشان داده که حقوق خود را می‌داند و اجازه نمی‌دهد که توافقی صورت بگیرد تا آمریکا بتواند دوباره تقلب کند.
رییس انجمن والیبال ناشنوایان از شروع دوباره فعالیت والیبال ناشنوایان بعد از ۵ سال توقف خبر داد و گفت: سعی داریم دوباره این رشته را المپیکی کنیم.
تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان دیدار هفته نهم خود برابر تیم های صنعت نفت و پیکان را با پیروزی و تساوی پشت سر گذاشتند.
مرد تاجر گفت: چشمانم بسته بود، اما حدود نیم ساعتی داخل خودرو بودم و بعد ماشین توقف کرد. سرگرد قلابی و همدستش مرا داخل خانه‌ای بردند و شکنجه کردند. آن‌ها با تهدید کارت‌های بانکی‌ام را گرفتند و ۵۰۰ میلیون تومان از حسابم برداشت کردند. بعد از سه روز، دوباره مرا سوار خودرو کرده و دست و پا بسته در یکی از محله‌های تهران رها کردند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که مذاکرات پیرامون رفع تحریم های ضدایرانی متوقف شده است و این یکی از موضوعاتی است که بروکسل با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد که مذاکرات پیرامون رفع تحریم های ضدایرانی متوقف شده است و این یکی از موضوعاتی است که بروکسل با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.
تیم ملی آمریکا در دومین دیدار دوستانه خود طی فیفا دی اخیر، برابر تیم ملی عربستان متوقف شد.
قایدی و محبی که در بازگشت دوباره به لیگ ایران، در دیدار‌های اخیر استقلال با درخشش خود نتایج این تیم را رقم‌زده بودند، این توقع را داشتند تا حداقل اسامی آن‌ها در بین نفرات اعزامی به اتریش قرار بگیرند
لیگ برتر بیست‌ودوم شاهد پیروزی همه مدعیان قدرتمند به جز سپاهان بود. پرسپولیس در شبی که می‌دانست با توقف در مسجدسلیمان ۱۰نفره در صدر شریک پیدا می‌کند، با دبل لوکادیا کامبک زد. استقلال با سه گل خط آتش خود دوباره احیا شد
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره پوشش و مخدوشی پلاک گفت: رانندگانی که از قانون تمکین نمی‌کنند، توقیف موتورسیکلت‌های آنان در دستور کار پلیس قرار دارد و یک سری مراحل قضایی نیز برای برخی رانندگان که مجرم هستند و پلاک را مخدوش می‌کنند، انجام می‌شود.
رئیس جمهور فرانسه امروز در سالروز انفجار بندر بیروت، از اینکه تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت در سال ۲۰۲۰ چند ماه است که متوقف شده، ابراز تاسف کرد.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: «تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۱، آژانس اجرای تعهدات هسته‌ای ایران تحت برجام را راستی‌آزمایی و نظارت کرد. با این حال از آن تاریخ، این فعالیت‌ها به‌طور جدی تحت تاثیر تصمیم ایران برای توقف اجرای تعهدات هسته‌ای برجامی خود، از جمله پروتکل الحاقی قرار گرفته است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ