تیم ملی آمریکا در دومین دیدار دوستانه خود طی فیفا دی اخیر، برابر تیم ملی عربستان متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز روسیه در مقابل توسعه طلبی پیمان آتلانتیک شمالی ایستاده و چین هم به دنبال تقویت توان نظامی خود برای مقابله با آمریکا است.
وزیر دفاع آمریکا نسبت به آمادگی و حفظ توان نیروهای ارتش این کشور هشدار داد و گفت با کناره‌گیری برخی فرماندهان ارتش برای اولین بار در تاریخ، دو قوای رزمی بدون فرمانده مانده‌اند.
نائب رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد که همانند آمریکا می‌توان به سلاح هسته‌ای در جنگ متوسل شد.
شگفت‌زدگی مدرسان دانشکده‌های نظامی آمریکا از توان جنگاوران ایران؛ ایرانی‌ها توان مقابله با ارتش مجهز‌تر از خود را دارند! / ایرانیک
مقامات قضایی آمریکا می‌گویند آقای لاج از سمت خود، به عنوان مدیر برنامه هدایای تشریحی در دانشکده پزشکی هاروارد، برای تکه تکه کردن اجسادی که به منظور تحقیقات پزشکی به این دانشگاه اهدا شده بودند استفاده می‌کرده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت روابط ایران با کشورهایی مانند عربستان باعث می‌شود منطقه دیگر میدان تاخت و تاز و دخالت بیگانگان نباشد.
ناوگروه ۸۶ نداجا درحالی مأموریتش را پس از طی هزاران کیلومتر دریانوردی به پایان برد که کارشناسان آمریکایی مدعی بودند ایران از نظر فنی هرگز توان انجام چنین مأموریتی را ندارد.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ افروزانه کاخ سفید از حمایت مجدد تسلیحاتی واشنگتن از کی‌یف ضد مسکو خبر داد.
سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم مظلوم فلسطین را در حاکمیت سرزمینشان محق دانسته و با تمام توان به آن‌ها کمک می‌نماییم.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا می‌گوید واشنگتن برای ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات و توان هسته‌ای کره شمالی، باید سلاح‌های هسته‌ای خود را در خاک کره جنوبی مستقر کند.
بر اساس شبیه‌سازی‌های صورت گرفته از تقابل ایالات متحده و چین بر سر مالکیت تایوان، آمریکا یارای مقابله با توان نظامی چین را ندارد.
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اندکی پس از اعلام نامزدی، گفت که اوکراین نمی‌تواند مقابل قربانیانی که جنگ نیابتی آمریکا روی دستش گذاشته، تاب بیاورد.
مشاور امنیت ملی آمریکا توافق ایران و عربستان برای عادی‌سازی روابط پس از ۷ سال را «مثبت» ارزیابی کرد و مدعی شد که این توافق در راستای سیاست کاهش تنشِ آمریکا در منطقه است.
قدرت‌های بزرگ در سطح جهانی و قدرت‌های منطقه‌ای در مناطق پیرامون خود، تمایلات هژمونیک را حفظ و برای ارتقای موقعیت خود و دستیابی به جایگاه هژمونیک تلاش می‌کنند، اما این جنگ روشن کرد که عصر هژمونی اگر به پایان نرسیده باشد، حداقل با چالش‌های بزرگی روبه روست، اما هرچه هست کنشگران اصلی در این جنگ خانمانسوز، ماهیت و محیط کنش بین‌المللی را نظامی کرده‌اند که باید بدان پرداخت.
آمریکا در حمله به افغانستان از پهپاد‌های رزمی جنرال اتمیکس پردتور استفاده کرد. پهپادی که سال ۱۹۹۵ معرفی شد و سال ۲۰۱۸ بازنشسته و از خدمت کنار گذاشته شد. پهپادی که توان ۱۴ ساعت پرواز مداوم، ۷۰۰ کیلومتر برد عملیاتی و قدرت حمل بمب داشته و برای عملیات‌های خاص ضربتی استفاده می‌شده است!
منابع آگاه می گویند دولت ژاپن سعی دارد تا با خرید موشک های پیشرفته از آمریکا، توان نظامی خود را تقویت کند.
ضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بر قوی بودن محور مقاومت در برابر محور شرارت به سرکردگی آمریکا تاکید کرد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای پلیس با همه توان و تلاش خدمتگزار مردم گرانقدرمان است و تلاش ما بر این است که در همه شرایط امنیت و آرامش شهروندان را به نحو مطلوب تأمین نمائیم.
کامران قاسمپور را می توان شناخته شده ترین کشتی گیر ایرانی حاضر در جام جهانی 2022 آمریکا دانست.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه تلاش مذبوحانه کشورش برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای ادعا کرد که نمی تواند ازسرگیرغنی سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو را تایید کند!
مقام سابق پنتاگون می‌گوید ارسال کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین بر دوش صنعت دفاعی واشنگتن سنگینی می‌کند.
تلاش‌های واشنگتن برای منزوی کردن کشورهایی که هژمونی آن را به چالش می‌کشند، دست بر قضا باعث شده که این بازیگران به صورت هدفمند به یکدیگر نزدیک شوند و جامعه‌ای متحد را تشکیل دهند.
محققان انستیتو ملی استاندارد و فناوری آمریکا (NIST) در تحقیقی جدید نشان دادند ابری از اتم ها را می توان به عنوان دریافت کننده امواج ویدئویی به کار برد.
امیرآبادی بیان کرد: سپاه پاسداران چالش اصلی مذاکرات نیست و اصلا به عنوان چالش نمی توان از آن نام برد و بزرگترین مسئله پیش رو ضمانت جهت انجام تعهدات می‌باشد. زیرا این تعهدات باید به شکلی باشد که ایران بتواند از منافع اقتصادی آن بهره مند شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ