در روزی که تیم های بالانشین لیگ دسته اول برابر حریفانشان متوقف شدند، خیبر خرم آباد با برد برابر فجر سپاسی به رده سوم صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
النصر در کسب اولین امتیاز خود در فصل جدید لیگ عربستان ناکام بود و برای دومین هفته متوالی تن به شکست داد.
شاگردان ژسوس شب گذشته موفق شدند تا در دیدار برابر الاتحاد پیروز شوند و به جمع ۴ تیم برتر جام باشگاه‌های عرب برسند.
زیاد النخاله امروز در تماس تلفنی با خانواده شهدای اخیر در عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، رشادت‌های مبارزان مقاومت در برابر اشغالگران را ستود.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری عامل درگیری و حمله به اعضای خانواده‌ای در محله پیروزی تهران خبر داد و گفت: این درگیری ۲ مصدوم در پی داشت.
تیم دو نفره آلمان رنکینگ پنج دنیا را در اختیار دارد، درحالی که برادران عالمیان دارای رنکینگ ۳۹ دنیا هستند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن پرداختن گسترده به خبر حضور رئیس‌جمهور سوریه در نشست جده و دیدار او با ولیعهد سعودی، این رویداد را پیروزی بزرگ برای سوریه و رهبری آن دانستند.
یوونتوس در دیداری حساس و کلیدی توانست با 2 گل از سد میزبانش آتالانتا عبور کند و با صعود به رتبه دوم، امیدهایش برای کسب سهمیه را همچنان بالا نگه دارد.
کریستال پالاس با هدایت روی هاجسون توانست 4-3 وستهم را مغلوب کند و 40 امتیازی شود. به این ترتیب تیمی که خطر سقوط را حس می کرد، چهار هفته تا پایان فصل ماندنی شدنش تقریبا قطعی شد.
ژابی آلانسو، ستاره سابق بایرن با پیروزی امشب تیمش مقابل غول باواریا مهم‌ترین نتیجه دوران مربیگری خود در آلمان را به دست آورد.
تیم فوتبال سایپا در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول به پیروزی رسید تا در روز توقف دو مدعی دیگر جای خود را در رده دوم محکمتر کند.
تیم فوتبال پورتو با شکست اسپورتینگ لیسبون برای نخستین بار به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ‌کاپ پرتغال دست یافت.
در حساس‌ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال مردان، شهرداری گرگان مقابل نفت آبادان پیروز شد.
تحلیلگران نظامی، می‌گویند کی‌یف برای پیروزی قاطعانه به سیستم‌های تسلیحاتی دیگری نیاز دارد. در حالی که روسیه برای یک جنگ طولانی آماده می‌شود، معلوم نیست آیا ظرفیت تولید صنایع دفاعی غرب می‌تواند سطح تولید را بالا نگه دارد یا خیر.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر تراکتور و راهیابی به جمع شانزدهم تیم برتر رقابتهای جام حذفی گفت: از این که توانستیم برابر حریفی قدرتمند به پیروزی برسیم خوشحالم.
تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار مقابل تراکتور به پیروزی رسید و نخستین باخت سرمربی اسپانیایی تراکتور را رقم زد.
تقریباً تمام رسانه‌های مرتبط جهان، بخش زیادی از فضای خبری خود را به نتیجه بازی نیمه نهایی آرژانتین و کرواسی در ورزشگاه لوسیل اختصاص دادند.
یک کاربر در تیک توک که خود را مسافر زمان معرفی کرده، از پیروزی سه بر یک ایران برابر آمریکا خبر داد.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل با تصویب قطعنامه ای حق مردم فلسطین را برای تعیین سرنوشت خود به رسمیت شناخت.
شطرنج‌باز 16 ساله اهل هندوستان به جوان‌تری ورزشکاری تبدیل شد که مگنوس کارلسن، قهرمان نروژی شطرنج جهان را شکست داده است.
تیم مهرام تهران در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، برابر شهرداری گرگان به پیروزی دست یافت.
تیم فوتسال پالما اسپانیا در هفته دوم لیگ فوتسال این کشور برابر تیم پرافتخار اینتر مووی استار به پیروزی رسید و پای مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی این تیم هم به گلزنی باز شد.
ناهید کیانی با غلبه بر جید جونز بریتانیایی و قهرمان دو دوره المپیک، به مرحله یک چهارم نهایی گرندپری تکواندو پاریس راه پیدا کرد.
تیم ملی والیبال هلند در یک بازی جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 آرژانتین را شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ