مشهد ـ معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: وضعیت تالاب‌های کشور شکننده و در شرایط خطرناک قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عالیشاه همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و حضورش برابر ذوب آهن در ابهام قرار دارد.
آرش برهانی در حال حاضر بلاتکلیف ترین مربی ایران است.
آیا با پا‌های خود موازی یکدیگر می‌ایستید یا یک پا را جلو نگه می‌دارید؟ شاید هم با پا‌های روی هم ایستاده اید.. به نظر شما وضعیت ایستادن می‌تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد. پس این این تست شخصیت ایستاده را بخوانید.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال طبیعی نیست و نیاز به زمان دارد.
رئیس پلیس راهور فراجا از وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته همزمان با برگزاری اربعین حسینی (ع) خبر داد.
دو هم تیمی قدیمی در دربی اصفهان وضعیت متفاوتی دارند.
تا آخر هفته در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنهایی که از وضعیت تیم خبر دارند می دانند اوضاع ما از داخل خوب نیست.
کرخه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با مدیریتی که صورت گرفت هم در حوزه تأمین آب و تقسیم آب بین شهرهای پایین دست در حوضه آبریز کرخه شرایط مطلوب است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار موقت در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد کشور خبر داد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: وضعیت تابش اشعه فرابنفش (UV) در تهران بحرانی شده و به عدد ۱۲ رسیده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس آخرین وضعیت پرونده توهین و ضرب و جرح آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز را تشریح کرد.
مربی تیم ملی پاراکانو گفت: عمق آب دریاچه آزادی به حدی پایین آمده که بعضی وقت‌ها تصور می‌کنیم که پارو روی لجن‌های ته دریاچه گیر می‌کند که این زنگ خطری برای آماده‌سازی قایقران ها از جمله ورزشکاران پاراکانو برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی است.
استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی و پایش ورودی آب و وضعیت تالاب‌ها در دستور کار قرار دارد زیرا تغییر اقلیم، عامل اصلی ۷۵ درصد از بلایای طبیعی در عرصه جهانی است.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، با وجود ناراحتی از شرایط فعلی قول بهتر شدن وضعیت تیمش را داد.
تلاش‌های گروه امدادی برای بازگشایی مسیر مسدود شده تونل ۲ و ۳ جاده چالوس در حال انجام است از طول ۲۰۰ متر مسدود شده ۱۵۰ متر گل و لای تخلیه شده و نیروهای امداد در حال خارج کردن خودروهای گرفتار شده در سیلاب می‌باشند.
وضعیت تالاب‌های کشور مناسب است
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان گفت: در حال حاضر وضعیت گونه هنوز به شرایط پایداری مورد نظر نرسیده که امید است با تلاش‌های بی‌وقفه نتیجه لازم در راستای بهبود وضعیت پیروز حاصل شود.
رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی بر تسریع در شتاب بخشیدن به منظور تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله‌زدگان شهرستان خوی تاکید کرد.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: با وجود نهاد عقیدتی - سیاسی و تلاش این نهاد، ارتش در مباحث مذهبی، قرآنی و بصیرتی وضعیت بسیار خوبی دارد.
متخصص مدیریت زیست‌بوم‌های تالابی گفت: الان نزدیک به ۹۵ درصد دریاچه ارومیه کاملا خشک شده است، اما باید یک نکته را در نظر بگیریم که تالاب‌ها قابلیت بازیابی و احیا دارند، یعنی اینکه اگر یک تالابی خشک می‌شود به این معنی نیست که هیچ وقت قابلیت احیا ندارد حتی اگر دریاچه ارومیه برای چند سال شرایط خشکی کامل را داشته باشد باز می‌تواند احیا شود کما اینکه در این یک دهه گذشته ما این روند را دیده ایم.
اصفهان- متخصص مدیریت زیست‌بوم‌های تالابی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از مساحت تالاب‌های کشور ظرفیت تبدیل شدن به کانون گردوغبار را دارند، مشکلات ریشه‌ای وضعیت بحرانی تالاب‌ها را تشریح کرد.
نقش اسرائیل و لابی‌های ضد برجام در منطقه و در داخل آمریکا در تاثیرگذاری بر طرف‌های مذاکراتی و ترسیم وضعیت کنونی که به توقف مذاکرات و صدور بیانیه سه کشور اروپایی منجر شده است، در شرایط کنونی عیان‌تر از هفته‌ها و ماه‌های گذشته شده است. در تازه‌ترین اظهارنظر، نخست‌‌وزیر اسرائیل با اشاره به تلاش‌های این رژیم برای ممانعت از احیای برجام گفت که تل آویو اطلاعاتی درباره فعالیت‌‌های هسته‌ای ایران به کشورهای اروپایی داده است.
اقتصاد روسیه قرار نیست به گونه‌ای سقوط کند که تلاش‌های جنگی کرملین را مجبور به توقف کند. با این وجود، روسیه با رکود شدید، مشکلات طولانی ناشی از کاهش کیفیت زندگی و امید کمی برای بازگشت سریع اوضاع به وضعیت قبلی مواجه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ