مربی تیم ملی پاراکانو گفت: عمق آب دریاچه آزادی به حدی پایین آمده که بعضی وقت‌ها تصور می‌کنیم که پارو روی لجن‌های ته دریاچه گیر می‌کند که این زنگ خطری برای آماده‌سازی قایقران ها از جمله ورزشکاران پاراکانو برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار پاکو خمس می‌گوید بازی فیزیکی در وضعیت نامطلوب چمن نقش جهان به سپاهان کمک کرد تا برنده بازی باشند.
خوابیدن روی زمین ۳ مزیت مهم دارد. باعث تسکین کمر درد می‌شود، به درمان سیاتیک کمک می‌کند و وضعیت بدن را در بهترین حالت نگه می‌دارد.
خوان لاپورتا برای نجات بارسا از وضعیت بد اقتصادی و خرید بازیکنان جدید چاره ای جز اتخاذ تصمیمات سخت و بی‌رحمانه ندارد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امین اسماعیل‌نژاد در حین کار گروهی هنگام دفاع روی پایش بد فرود آمد و دچار پیچ خوردگی خفیف شد که نیاز است حدود چهار روز استراحت کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دو بازی آینده تیم مقابل اسپتزیا و اینتر در مورد آخرین وضعیت مصدومان پرتعدادش صحبت کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا توضیحاتی را درباره مدت خدمت سربازی ارائه کرده است. بر این اساس مدت خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه بومی در مناطق عادی ۲۴ ماه، مناطق غیر درگیر، عملیاتی، محروم و بد آب و هوا ۲۱ ماه و امنیتی درگیر ۱۷ ماه است.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است ما بلدیم همیشه به تاریخ ۲۵۰۰ ساله خود بنازیم، اما به اندازه برخی کشور‌ها که عمرشان ۲۰۰ سال هم نمی‌شود، پیشرفت نکرده‌ایم!
تونی کروس در مصاحبه جدید خود و در مورد وضعیت بد ادن هازارد در رئال مادرید صحبت کرد و گفت از شرایط او احساس تاسف نمی کند.
وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار صداوسیما در مورد آخرین وضعیت دانش‌آموزان و دستگیری عوامل مسمومیت توضیح داد.
توضیحات یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش را در خصوص آخرین وضعیت بد حال شدن دانش آموزان در کشور را مشاهده می‌کنید.
ویدیویی منتشر شده که شرایط بد و نامناسب یک خرس قهوه‌ای در باغ وحشی در ارومیه را نشان می‌دهد را ببینید.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در عفو‌های معیاری پرونده‌ها با شرایط انطباق داده می‌شود. ما نه می‌گوییم خبرنگار یا سلبریتی و ... است. این بد است که می‌گویند اقای سخنگو گفت خبرنگار و فلانی در جایی گفته اصلا خبرنگاری را بازداشت نکردیم. هرکسی که مشمول باشد انجام می‌شود.
کیهان نوشت: حقیقت این است که هم با اتکا به آمار‌های بین‌المللی و هم با نگاهی ساده به وضعیت معیشت مردم و مقایسه آن با دهه‌های گذشته در می‌یابیم که سطح رفاه اغلب اقشار جامعه به طرز ملموسی افزایش یافته است.
رکابزن المپیکی ایران گفت: اوضاع دوچرخه سواری خیلی بد است و دلم برای آینده دوچرخه‌سواران جوان می‌سوزد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را نسبت به داور مسابقه هوادار وارد کرد.
دروازه بان تیم فوتبال استقلال با انتشار تصویری از وضعیت خود قبل از بازی با سپاهان مشکلات ساپینتو را بیشتر کرد.
وضعیت این روزهای استقلال بد جوری اعضای هیات مدیره تیم را ناراحت کرده است و به نظر می رسد این ناراحتی به حق و درست است.
برای مثال درباره اعتراضات می‌توان به راحتی گفت که این‌ها اندک هستند، یا از خارج پول می‌گیرند و هدایت می‌شوند و صدای مردم جای دیگری است. نمی‌دانیم که برداشت آنان از عینیت اجتماعی همین است یا این بیان نوعی از تبلیغات، با هدف قلب کردن واقعیت است. ولی از بخت بد برای آنان اینکه همه امور چنین نیست، به ویژه در اقتصاد که به راحتی می‌توان گفت وضع مردم خوب یا راضی هستند یا بیکاری در فلان شهر صفر است (هر حرفی را که مدیران دولتی می‌زنند رییس‌جمهور نباید باور و آن را تکرار کند، حتما باید از طریق کارشناس خبره و صاحب‌نظر راستی‌آزمایی کند)، ولی واقعیت اقتصادی را باید در قالب آمار و ارقام رسمی جست‌وجو کرد.
ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برزیل در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران می خواهم نگرش خود را درباره شرکت توسعه فرهنگی شهر تغییر دهد، زیرا وضعیت این شرکت بسیار بد است.
کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا گفت: مردم عزیز و شریف ما امروز در وضعیت بد اقتصادی به سر می‌برند و دیدیم که اکثریت مطلق مردم با نظام همراهی دارند و به نظام در مقاطع مختلف کمک کردند، اما این باعث نمی‌شود که الان که آرامش تقریباً برقرار است مسئولان از مسئولیت خود غفلت کنند.
مربی تیم استقلال ملاثانی از وضعیت بد نماینده خوزستان در لیگ یک صحبت کرد.
مربی تیم استقلال ملاثانی از وضعیت بد نماینده خوزستان در لیگ یک صحبت کرد.
تیبو کورتوا معتقد است که وضعیت بد چمن ورزشگاه برنابئو، یکی از دلایل خوب بازی نکردن رئال در بازی امشب برابر لایپزیش بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ