مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنهایی که از وضعیت تیم خبر دارند می دانند اوضاع ما از داخل خوب نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار مغانلو می‌گوید از بین چند پیشنهاد داخلی و یک پیشنهاد خوب خارجی تصمیم به ماندن در سپاهان گرفته است.
سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم درباره وضعیت شکننده امنیتی در کرانه باختری هشدار داد.
رئیس پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده که با ادامه وضعیت فعلی نمی‌تواند برای سال چهارم به کار خود ادامه دهد.
وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به تحولات داخلی روسیه گفت: وضعیت در روسیه همچنان سیال و نامشخص است.
وضعیت موجود کیفیت خودروهای ساخت داخل به‌گونه‌ای است که تعداد عیوب فنی خودرو در سه ماه اول استفاده توسط مشتری (به ازای هر خودرو ۳ ایراد فنی)، بیش از سه برابر میانگین جهانی است.
«آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد وضعیت روسیه و شبه نظامیان گروه واگنر و رئیس آن «یوگنی پریگوژین» با وزیر امور خارجه اوکراین گفتگو کرد.
بر اساس تحقیقات انجام‌شده اجزای داخلی کابین از جمله روکش صندلی‌ها، روکش در‌ها و داشبورد و سایر قطعات، در اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در فصل تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید و ساطع می‌کنند که بوی آشنایی هم دارد، به همین دلیل به رانندگان خودرو‌های مختلف توصیه و تاکید می‌شود بلافاصله پس از سوار شدن به خودرو کولر آن را روشن نکنند.
سازمان ملل با بحرانی توصیف کردن وضعیت سودان هشدار داد: سودان به نقطه ورشکستگی داخلی نزدیک می‌شود.
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مهم‌ترین موضوعی است که خبرنگاران زیادی را به مرکز ملی فوتبال کشانده است، اما ...
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه روز گذشته پزشک متخصص داخلی جهت معاینه لیلا حسین‌زاده به زندان اعزام شد، گفت: در اظهار نظر پزشک اعزامی صراحتاً عنوان شده است که «وی در حال حاضر مشکل حاد گوارشی ندارد».
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۷ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۲ تا ۱۹ درصدی داشته و در مقابل صادرات کاهش یافته و مصرف داخلی رشد کرده است.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی آخرین وضعیت فضای مجازی کشور و میزان پیشرفت شبکه ملی، بر ضرورت تقویت زیرساخت‌ها و سکوهای داخلی برای توسعه خدمات داخلی و تقویت اقتصاد دیجیتال بر روی این شبکه تاکید کردند.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان در حالی آغاز به کار کرده که هنوز وضعیت دستیاران ایرانی وی مشخص نشده و بررسی گزینه‌های داخلی برای نهایی کردن دو نفر از آنها ادامه دارد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران رسانه های داخلی برگزار شد که در آن به موضوعات گوناگونی از قبیل آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری، مالکیت جزایر سه‌گانه، پرونده مهدی تاج و... پرداخته شد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با خبرنگاران رسانه های داخلی برگزار شد که در آن به موضوعات گوناگونی از قبیل آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری، مالکیت جزایر سه‌گانه، پرونده مهدی تاج و... پرداخته شد.
این سینماگر اضافه کرد: اگرچه وضعیت دشوارِ زندگی، ملال‌آور است، اما درام‌ها غالبا در همین فضا شکل می‌گیرند. شاید در سایر کشورهای غربی و یا در آمریکا، هنرمندان می‌بایست در جستجوی درام باشند، اما در خاورمیانه، درام بخشی از زندگیِ روزمره مردم است.
وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهاد‌های امنیتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در بهار سال جاری، میزان مصرف فولاد نسبت به بهار پارسال رشد ۹ درصدی داشته که می تواند بیانگر افزایش تولیدات صنعتی فولادبر باشد.
با توجه به اقدامات باشگاه پرسپولیس در تعیین وضعیت ۲۱ پرونده داخلی، پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد.
عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: اگر ما شفافیت را به آن صورت اولیه که مطرح شده بود بررسی و تصویب می‌کردیم، شک نکنید از چند ماه بعد نخبگان و مطالبه‌گران بحث شفافیت در دولت، قوه قضاییه و سایر دستگاه‌ها را مطرح می کردند و اگر می‌خواستیم به هرکدام جداگانه بپردازیم وقت زیادی از مجلس گرفته می‌شد، وظیفه ما این بود که شفافیت را جامع ببینیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ