سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال طبیعی نیست و نیاز به زمان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال هنوز نتوانسته است که برای تمدید قرارداد، با سعید مهری به توافق برسد.
استقلال خوزستان بدون مدیرعامل لیگ را شروع کرده و هنوز وضعیت این پست در این باشگاه مشخص نیست.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های دیگر به خوبی خود را آماده کرده‌اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.
محل برگزاری دیدار شاگردان عبدالله ویسی و جواد نکونام هنوز مشخص نیست.
درست در شرایطی که فقط ۹ روز به شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران در فصل جدید باقی مانده، هنوز وضعیت خط حمله دو تیم مطرح ایرانی به ثبات نرسیده است. پرسپولیس و استقلال اگرچه کم‌و‌بیش در بازار نقل‌و‌انتقالات حضور فعالی داشته‌اند، ولی بعید است با آمادگی کامل بتوانند رقابت‌های لیگ را استارت بزنند.
یکی از قراردادهای قابل تامل دوران مدیرعامل اسبق به قرارداد عارف غلامی برمی‌گردد، مدافع استقلال که هنوز وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست.
وضعیت عارف غلامی برای فصل بعد هنوز نامشخص است اما احتمال دارد که او به تمرینات تیم بازگردد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که شرایط این تیم برای شروع فصل جدید فوتبال کشور اصلا خوب نیست گفت: در طول عمرم یاد ندارم استقلال شرایطی به این سختی داشته باشد.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت پرونده‌های جاری در این کمیسیون از جمله پرونده مدارس فوتبال در مشهد و باشگاه استقلال را تشریح کرد.
سرپرست باشگاه استقلال آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه را تشریح کرد و با بیان اینکه ابوالفضل جلالی هنوز قراردادش را فسخ نکرده است، گفت: باید تا پنجشنبه سرمربی تیم را معرفی کنیم.
سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هنوز وضعیت عارف غلامی برای دیدار فردا برابر پرسپولیس مشخص نیست، گفت: با توجه به حضور پرتعداد تماشاگران، مسئولان مجبورند آنها را راه دهند.
در پی اتفاقات رخ داده در مدیریت باشگاه استقلال وضعیت سفر اعضای تیم به اراک مشخص نیست.
وضعیت سه بازیکن مصدوم استقلال برابر دیدار برابر نفت مسجد سلیمان مشخص شد.
کاوه رضایی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و باوجود بازگشت به تمرین، شاید در دیدار با استقلال به میدان نرود.
تیم فوتبال استقلال که برای دیدار با مس رفسنجان تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشت، با تکرار این اتفاق تلخ برای بازی با تراکتور مواجه شده است.
کادر پزشکی تیم فوتبال استقلال آخرین وضعیت چند بازیکن مصدوم این تیم را تشریح کرد.
وضعیت مصدومان استقلال برای دیدار برابر نفت آبادان مشخص شد.
سیاوش یزدانی باوجود پاک کردن توییت جنجالی خود و عذرخواهی رسمی از ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، هنوز هم وضعیت مبهمی دارد و معلوم نیست سرمربی آبی پوشان چه زمانی با بازگشت یزدانی به تمرینات این تیم موافقت خواهد کرد.
مدافع مصدوم استقلال هنوز در ناحیه دوقلو احساس درد می‌کند و وضعیتش برای دیدار با ذوب‌آهن مشخص نیست.
دو بازیکن استقلال برای دیدار هفته هشتم برابر فولاد با مصدومیت مواجه هستند که مصدومیت مهاجم این تیم برای آینده نامشخص است.
مهاجم استقلال فعلا در تمرینات گروهی این تیم حضور ندارد و وضعیتش برای بازی با گل‌گهر نامشخص است.
کاوه رضایی مهاجم استقلال که هنوز وضعیت او برای فصل بعد نامشخص است، با آبی ها تمرین می کند.
آخرین گزارش‌ها از روند درمانی نیک نفس حکایت از این دارد که هافبک استقلال به بازی پنجشنبه برابر مس نمی‌رسد، اما می‌تواند از ۲ الی سه روز دیگر، به تمرینات تیمی شاگردان «ریکاردو ساپینتو» اضافه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ