اینتر با عبور از میلان برای ششمین بار در تاریخ به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بین دو گزینه مطرح شده برای جانشینی مانچینی یک ویژگی مشترک است. هر دو این مربیان در تیم قهرمان جهان سال 2006 حضور داشتند.
مدافع ملی‌پوش کشورمان احتمالاً به زودی با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است اگرچه نسل خوبی در تیم ملی حضور دارند، اما مهم‌ترین چیز تشکیل یک تیم خوب است.
فدراسیون فوتبال در حال نهایی کردن قرارداد یک مربی ایتالیایی برای حضور در کادرفنی تیم ملی است.
قرعه‌کشی مرحله مقدماتی ششمین دوره جام ملت های آسیا زیر 23 سال در شرایطی انجام خواهد شد که ایران در سید یک این مسابقات قرار ندارد.
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می‌شود.
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می شود.
تیم پنجم برای حضور در فرمول یک درخواست خواهد داد.
حسین طیبی این شانس را دارد که تجربه حضور در فینال اروپا را نیز به دست آورد.
متئو رِتِگی، مهاجم آرژانتینی-ایتالیایی، رویای بازی در یک تیم بزرگ سری آ را دارد و از احتمال بالای حضورش در یک باشگاه ایتالیایی خبر داد.
با صعود ناپولی به مرحله یک چهارم نهایی، سه تیم از ایتالیا در این مرحله حضور دارند.
در شرایطی که چندان درباره این موضوع صحبتی نشده، پروژه مخفی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران یک گزینه جذاب ایتالیایی است؛ مربی‌ای که قطعا آندره آ استراماچونی نیست و پیش‌از‌این سابقه حضور در ایران را هم نداشته است
یک مربی اروپایی دیگر نیز مدنظر فدراسیون است که در ایران فعالیت نکرده اما در کشورهای صاحب سبک حضور داشته است. فدراسیون یک گزینه دیگر به نام دومنیکو تدسکو ایتالیایی داشت که به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی بلژیک انتخاب شده است.
21 کشور آسیایی جهت شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ثبت‌نام کردند.
سرمربی تیم ملی هندبال مونته‌نگرو گفت: مطمئنم که در این نقطه متوقف نخواهیم شد، چراکه انرژی زیادی برای بازی کردن و برنده شدن داریم.
گزارشها در ایتالیا حاکی است میلان به دنبال جذب رافینیا، مهاجم برزیلی بارسا است و احتمال دارد او تنها بعد از یک فصل حضور در این تیم نوکمپ را ترک کند.
تیم ملی فوتسال ایران احتمالا در فیفا دی اسفند میزبان یک تورنمنت با حضور تیم‌های آسیایی خواهد بود. این در حالی است که برخی تیم های مطرح جهان یا حضورشان را منتفی کرده‌اند یا مشروط.
تیم ملی فوتسال ایران احتمالا در فیفا دی اسفند میزبان یک تورنمنت با حضور تیم‌های آسیایی خواهد بود. این در حالی است که برخی تیم های مطرح جهان یا حضورشان را منتفی کرده‌اند یا مشروط.
در شب درخشان فوتبال ایران در جام جهانی 2022 یک چهره ویژه و محبوب در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت که حامی جدی تیم ملی بود.
ویدئوی منتشر شده از لئوناردو بونوچی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، نشان می‌دهد که حضور یک هوادار در اتوبوس این تیم به مذاق او خوش نیامده است.
ملی پوش دسته سنگین وزن بانوان کشور به دلیل آسیب دیدگی استخوان ترقوه راست و احتمال نرسیدن به آمادگی مطلوب، از ادامه حضور در اردوی بانوان انصراف داد.
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با حضور میهمان ویژه برگزار شد تا به بازیکنان دعوت شده از سوی کارلوس کی روش معرفی شود.
یک خبرنگار ایتالیایی مدعی شد فدراسیون جهانی فوتبال روز یکشنبه تصمیم خود را درباره حضور یا عدم حضور تیم ملی ایران در جام جهانی مشخص می‌کند.
یک خبرنگار ایتالیایی مدعی شد فدراسیون جهانی فوتبال روز یکشنبه تصمیم خود را درباره حضور یا عدم حضور تیم ملی ایران در جام جهانی مشخص می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ