دانشجوی رشته آموزش و پرورش ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با لباس عروسی سر جلسه امتحان حاضر شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشگاه فرهنگیان دانشجویان رشته بهداشت مدارس دانشگاه‌های علوم پزشکی را به صورت غیر حضوری پذیرش می‌کند.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور پیام تسلیتی، درگذشت یکی از دانشجویان این دانشگاه را تسلیت گفت. مراسم یادبود این دانشجوی فقید با حضور خانواده آن مرحوم مغفور، جمعی از مسئولان، اساتید، دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و کارکنان دانشگاه پس از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه برگزار شد.
سرعتی‌زن تیم والیبال شهداب قید حضور در تیم ملی را زد.
یک دانشجو در حضور رئیس قوه قضائیه گفت: آقای اژه‌ای من شاید مومن و انقلابی نباشم اما وطن، دین و آیین مردمم را دوست دارم.
اینتر با عبور از میلان برای ششمین بار در تاریخ به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
قهرمانان و مسئولان کمیته قویترین مردان فدراسیون بدنسازی و محمد انصاری در مرکز خیریه کودکان بی سرپرست حضور پیدا کردند.
نجفقلی حبیبی رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی در برنامه حضور خاطره‌ای از پاسخ سید محمد خاتمی به پرسش یک دانشجو در آخرین سالی که به دانشگاه تهران رفته بود، مطرح کرد.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند منچستریونایتد با ناپولی برای جذب کیم مین جائه به توافق رسیده تا لیگ برتر به‌زودی شاهد حضور یک ستاره کره‌ای دیگر باشد.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اغلب دانشجویان در زمان وقوع زلزله به علت تعطیلات یا به ایران بازگشته بودند یا به آنکارا و استانبول سفر کرده بودند و در مناطق زلزله‌زده حضور نداشتند.
حدود 25 سال پیش بوفون برای اولین بار برای پارما در جام حذفی به میدان رفت و هنوز هم بازی می کند.
کریستیانو رونالدو به چند دلیل فعلا نمی تواند برای النصر بازی کند که یکی از آنها پر بودن فهرست بازیکنان خارجی باشگاه است.
یک دانشجو روز گذشته در دانشگاه شریف خطاب به شهردار تهران گفت: آقای زاکانی! شما بخاطر پاداش حضور پوششی در انتخابات، از بین وزارت بهداشت و شهرداری یکی را انتخاب کرده‌اید! در حالی که مدرک تحصیلی شما مرتبط به پست شما نبود شهردار تهران شدید. شما نماد مدیران کم‌سواد در قدرت هستید که باعث تشدید مهاجرت نخبگان شده‌اند.
رسول جلیلی به گفت: تعدادی نیروی موقت به حراست دانشگاه اضافه شده که البته از طریق فراخوان این نیرو‌ها جذب نشده‌اند و صرفا از طریق یک شرکت تامین نیرو کرده‌ایم.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در سفر به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و بی‌واسطه پای صحبت‌ها و درد دل دانشجویان این دانشگاه نشست.
ملی پوش دسته سنگین وزن بانوان کشور به دلیل آسیب دیدگی استخوان ترقوه راست و احتمال نرسیدن به آمادگی مطلوب، از ادامه حضور در اردوی بانوان انصراف داد.
۱۶ بازیکن در آغاز مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال امروز صبح در اردوی تیم حاضر شدند.
۱۶ بازیکن در آغاز مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال امروز صبح در اردوی تیم حاضر شدند.
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: تمام دانشجویان می‌دانند که بر اساس مقررات آموزشی اگر سه جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، جلسه چهارم دیگر نمی‌توانند در کلاس حاضر شده و باید درس را حذف کنند، چون دانشکده و آموزش می‌تواند به دانشجو اعلام کند که وی اجازه ورود به امتحان مربوطه را ندارید و اگر امتحان را هم ندهد برای وی صفر رد می‌شود.
اتحادیه جهانی کشتی از محمد مصلایی پور به عنوان نماینده و مدرس داوری برای حضور در رقابت‌های امیدهای جهان دعوت کرد.
پیمان بابایی هنوز نتوانسته مردود شدن گل خود مقابل ملوان را هضم کند.
یک باشگاه برزیلی از حضور مدافع خود در یکی از تیم‌های لیگ برتر ایران خبر داد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: مهرماه که دانشگاه‌ها باز و آموزش‌ها حضوری شود در تأمین خوابگاه ۴۰ هزار دانشجو مشکل خواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ