اتحادیه مرکزی مرغداران میهن در نامه‌ای به مقام معظم رهبری از ایشان برای حل مشکلات مرغداران و بازار تخم مرغ درخواست کمک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جو بایدن در نامه‌ای به مجلس نمایندگان کنگره آمریکا خوستار تصویب بودجه اضافی برای کمک نظامی چند میلیارد دلاری به اوکراین شد.
سران کودتای نظامی در نیجر از گروه واگنر برای مقابله با مداخله احتمالی گروه «اکواس» (اتحادیه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا) درخواست کمک کرده‌اند.
حاکمان نظامی نیجر از گروه شبه نظامی واگنر برای مقابله با مداخله نظامی خارجی علیه خود درخواست کمک کردند.
کودتاچیان در نیجر ضمن لغو مقررات منع آمد و شد در این کشور که پس از بازداشت رئیس جمهور این کشور برقرار شده بود، درباره هرگونه مداخله نظامی خارجی به شدت هشدار دادند.
درخواست کمک مالی کاپیتان استقلال از رییس‌جمهور در هیات!
رئیس مجلس نمایندگان بوسنی و هرزگوین اعلام کرد که از ناتو درخواست کرده‌ است تا نیروهای خود را در منطقه «برچکو» در شمال شرق این کشور مستقر کند.
پاکو خمس سرمربی تراکتور یک فرد کنجکاوی برانگیز و یک مربی ویژه برای فصل تازه فوتبال ایران است.
درخواست کمک ۳هزار میلیاردی تاج از دولت!
پارلمان اروپا برای کمک به دیوان کیفری بین‌المللی و دادستان کل آن در جهت پیشبرد تحقیقات و بازخواست و مجازات سران رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده است.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
علی ضیا مجری مشهور تلویزیون با انتشار ویدئویی تازه در صفحه اینستاگرام خود جملاتی را گفت که در نهایت آن را به جواد خیابانی ربط داد!
معاون وزیر خارجه اوکراین برای طرح درخواست کمک از هند راهی این کشور می‌شود.
نماینده سازمان جهانی بهداشت در سوریه از کمک های انجام شده به زلزله زدگان سوری خبر داد.
نماینده مردم اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس، با بیان اینکه درخواست کردیم وسایل بیشتر و جدیدتری در اختیار استان قرار گیرد، تصریح کرد: حجم برف در حدی است که دیگر با بولدوزر، لودر و گریدر هم نمی‌شود برخی راه‌ها را باز کرد. از دیشب رایزنی‌ها صورت گرفته تا یکسری وسایل خریداری شده و به کمک مردم بیاید.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری سوریه از موافقت دمشق با درخواست فرود هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه عربستان به زلزله زدگان سوری خبر داد.
وزارت امور خارجه سوریه در پی وقوع زلزله شدید در این کشور از کشورهای عضو سازمان ملل متحد درخواست کمک کرد.
سرمربی پرسپولیس از ارسال کمک‌های این باشگاه به زلزله‌زدگان خوی خبر داد.
برنامۀ نظارت بر سیارات فراخورشیدی در ادارهٔ کل ملی هوانوردی و فضای ایالا متحده (ناسا) از همه علاقمندان خواسته است تا به این نهاد برای ردیابی سیارات خارج از منظومه شمسی یا همان سیارات فراخورشیدی، کمک کنند.
به دنبال سخنان اخیر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ضرورت تبیین دیدگاه‌های صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی در راستای نحوه عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها در بازار، جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه اقتصاد و صنعت خودرو در بیانیه‌ای اعلام کردند: با توجه به فضای ملتهب حاکم بر بازار خودرو کشور، لازم است تا استادان دانشگاه، صاحب‌نظران و اقتصاددانان، با تبیین راهکارهای اثربخش و اظهارنظر در زمینه سامان‌دهی بازار و روند عرضه و تقاضا، مسوولان ذیربط را برای تصمیم گیری صحیح و عادلانه همراهی و یاری کنند.
سخنگوی ریاست جمهور روسیه اعلام کرد این کشور همواره حامی حفظ حقوق صرب های کوزوو است.
طبق اعلام مدیر ورزشی باشگاه استقلال تهران، یک ماهی می شود که در این باشگاه پولی نیست.
رئیس جمهور ترکیه در بحبوحه تشدید تنش‌ها با یونان، از درخواست حمایت آتن از واشنگتن، به شدت انتقاد کرد.
سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز از جهان برای کمک به سیل‌زدگان در کشورش تقاضای کمک کرد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان برای کمک به سیل‌ زدگان در این کشور از جامعه جهانی درخواست کمک کرد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان برای کمک به سیل‌ زدگان در این کشور از جامعه جهانی درخواست کمک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ