درخواست کمک مالی کاپیتان استقلال از رییس‌جمهور در هیات!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه ۷۰ آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم و شنیدن درخواست مالکین این آثار تا بازدید‌های دوره‌ای برای دیدن آخرین تحولات این آثار که می‌تواند به نگهداری آن‌ها کمک کند.
جو بایدن در نامه‌ای به مجلس نمایندگان کنگره آمریکا خوستار تصویب بودجه اضافی برای کمک نظامی چند میلیارد دلاری به اوکراین شد.
حاکمان نظامی نیجر از گروه شبه نظامی واگنر برای مقابله با مداخله نظامی خارجی علیه خود درخواست کمک کردند.
رئیس مجلس نمایندگان بوسنی و هرزگوین اعلام کرد که از ناتو درخواست کرده‌ است تا نیروهای خود را در منطقه «برچکو» در شمال شرق این کشور مستقر کند.
درخواست کمک ۳هزار میلیاردی تاج از دولت!
معاون وزیر خارجه اوکراین برای طرح درخواست کمک از هند راهی این کشور می‌شود.
باشگاه استقلال با انتشاری پستی در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی از هوادارانش برای پرداخت بدهی استراماچونی درخواست کمک مالی کرد.
نماینده سازمان جهانی بهداشت در سوریه از کمک های انجام شده به زلزله زدگان سوری خبر داد.
نماینده مردم اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس، با بیان اینکه درخواست کردیم وسایل بیشتر و جدیدتری در اختیار استان قرار گیرد، تصریح کرد: حجم برف در حدی است که دیگر با بولدوزر، لودر و گریدر هم نمی‌شود برخی راه‌ها را باز کرد. از دیشب رایزنی‌ها صورت گرفته تا یکسری وسایل خریداری شده و به کمک مردم بیاید.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری سوریه از موافقت دمشق با درخواست فرود هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه عربستان به زلزله زدگان سوری خبر داد.
زان گوخان، بازیکن سابق تیم ملی ترکیه، با انتشار ویدئویی زنده در صفحه شخصی خود درخواست کمک کرد.
وزارت امور خارجه سوریه در پی وقوع زلزله شدید در این کشور از کشورهای عضو سازمان ملل متحد درخواست کمک کرد.
برنامۀ نظارت بر سیارات فراخورشیدی در ادارهٔ کل ملی هوانوردی و فضای ایالا متحده (ناسا) از همه علاقمندان خواسته است تا به این نهاد برای ردیابی سیارات خارج از منظومه شمسی یا همان سیارات فراخورشیدی، کمک کنند.
به دنبال سخنان اخیر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ضرورت تبیین دیدگاه‌های صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی در راستای نحوه عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها در بازار، جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه اقتصاد و صنعت خودرو در بیانیه‌ای اعلام کردند: با توجه به فضای ملتهب حاکم بر بازار خودرو کشور، لازم است تا استادان دانشگاه، صاحب‌نظران و اقتصاددانان، با تبیین راهکارهای اثربخش و اظهارنظر در زمینه سامان‌دهی بازار و روند عرضه و تقاضا، مسوولان ذیربط را برای تصمیم گیری صحیح و عادلانه همراهی و یاری کنند.
کمیسر مدیریت بحران اروپا گفت که بروکسل بارها خواستار دریافت غرامت از اسرائیل به دلیل تخریب خانه های احداث شده با کمک مالی اروپا در کرانه باختری شده است.
فرزند ارشد مرحوم هاشمی ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر درخواست دبیر شورای عالی امنیت ملی از خانواده وی برای کمک به کنترل ناآرامی های اخیر را تکذیب کرد.
فرزند ارشد مرحوم هاشمی ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر درخواست دبیر شورای عالی امنیت ملی از خانواده وی برای کمک به کنترل ناآرامی های اخیر را تکذیب کرد.
طبق اعلام مدیر ورزشی باشگاه استقلال تهران، یک ماهی می شود که در این باشگاه پولی نیست.
علیرضا شهرداری، پرستار «پیروز» در صفحه خود در فضای مجازی هرگونه درخواست کمک مالی «پیروز» در شبکه‌های مجازی را کلاهبرداری دانست و تأکید کرد: پیروز هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی ندارد و فرصت طلب‌ها قصد سوءاستفاده دارند.
«جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از کنگره درخواست کرده تا بیش از ۹ میلیارد دلار برای کمک‌های بیشتر به اوکراین اختصاص دهد.
سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز از جهان برای کمک به سیل‌زدگان در کشورش تقاضای کمک کرد.
ایالت می‌سی‌سی‌پی آمریکا در پی وقوع سیلاب و از کار افتادن یک تصفیه‌خانه آب لوله‌کشی، برای توزیع آب بین ده‌ها هزار شهروند این ایالت، از گارد ملی درخواست کمک کرد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان برای کمک به سیل‌ زدگان در این کشور از جامعه جهانی درخواست کمک کرد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان برای کمک به سیل‌ زدگان در این کشور از جامعه جهانی درخواست کمک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ