پارلمان اروپا برای کمک به دیوان کیفری بین‌المللی و دادستان کل آن در جهت پیشبرد تحقیقات و بازخواست و مجازات سران رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با رئیس پارلمان لبنان خواستار دخالت مثبت نبیه بری برای توقف درگیری در اردوگاه عین الحلوه لبنان شد.
پارلمان اروپا درخواست بازداشت رییس‌جمهور بلاروس توسط دادگاه کیفری بین‌المللی را به اتهامات واهی مطرح کرد.
پارلمان اروپا در نشست اخیر خود با اکثریت آراء از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو درخواست کرد که کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.
رئیس جمهور مجارستان از پارلمان کشورش خواست تا درخواست عضویت سوئد و فنلاند در ناتو را تصویب کند.
سی و چهارمین دور کنفرانس اتحادیه پارلمان هاری عربی با سخنرانی رئیس پارلمان عراق در بغداد آغاز شد.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز درخواست ضدروسی را از پارلمان اروپا مطرح کرد.
یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) خواستار بازداشت مقامات سابق این رژیم از جمله یائیر لاپید نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ سابق شد.
پارلمان این کشور، در ماه‌های گذشته با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره امور داخلی ایران، از دولت این کشور خواسته بود که لغو عضویت ایران در کمیته وضیعت زنان سازمان ملل را پیگیری کند.
نماینده پارلمان عمان از لیونل مسی درخواست کرد تا لباس معروف فینال جام جهانی قطر را به او بفروشد.
رئیس جمهور اوکراین امروز در سخنانی در نشست مجمع پارلمانی ناتو در مادرید گفت: از درخواست کی یف برای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو حمایت کنید.
گویا حاشیه‌های تذکر شفاهی جنجالی نماینده مردم چابهار در مجلس تمامی ندارد تا جایی که معین‌الدین سعیدی از هیئت رئیسه پارلمان درخواست ویدئوچک کرده است.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
نخست وزیر انگلیس به‌رغم درخواست نمایندگان محافظه‌کار پارلمان این کشور از وی برای استعفا، گفت که قصد چنین کاری را ندارد.
یکی از نمایندگان چارچوب هماهنگی شیعی در پارلمان عراق گفت که ۱۷۰ نماینده خواستار برگزاری جلسه پارلمان در روز چهارشنبه برای انتخاب رئیس جمهور شدند.
سایت شفق نیوز اعلام کرد که نمایندگان پارلمان با درخواست استعفای محمد الحلبوسی از ریاست پارلمان مخالفت کردند.
رئیس دادگاه فدرال عراق درباره درخواست انحلال پارلمان این کشور گفت که این موضوع در حیطه اختیارات دادگاه فدرال نیست و قانون اساسی عراق مسیر انحلال پارلمان را روشن کرده است.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
رئیس پارلمان عراق اعلام کرد که به درخواست نمایندگان و به منظور بزرگداشت کشته شدگان ناآرامی‌های بغداد، در پارلمان سه روز عزای عمومی اعلام کرده است.
دقایقی قبل دادگاه فدرال عراق نشست بررسی درخواست انحلال پارلمان را آغاز کرد.
شورای عالی قضایی عراق با درخواست مقتدی صدر برای انحلال پارلمان این کشور مخالفت کرد.
شورای عالی قضایی عراق در واکنش به درخواست رهبر جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور اعلام کرد که انحلال پارلمان در حوزه اختیارات این شورا نیست.
«کمیته حمایت از قانون و حفاظت از نهادهای دولتی» عراق اعلام کرد که در واکنش به درخواست صدر برای انحلال پارلمان، در استان های بصره و نینوا تظاهرات برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ