نماینده سازمان جهانی بهداشت در سوریه از کمک های انجام شده به زلزله زدگان سوری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ از تنیسورهای جهان خواسته است به سازمانی که او تأسیس کرده، بپیوندند و هراسی نداشته باشند.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که سازمان ملل برای از سرگیری روند صادرات محصولات کشاورزی روسیه سه ماه زمان دارد.
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار تسریع عملیات در چارچوب توافق‌نامه غلات دریای سیاه و تمدید آن شد.
دبیرکل سازمان ملل متحد بر لزوم درخواست از متخصصان و دانشمندان جهان برای برداشتن گام‌های عملی به منظور مقابله با تهدیدات ناشی از هوش مصنوعی تأکید کرد.
سازمان لیگ از هواداران خواست بدون خرید بلیت الکترونیکی روز چهارشنبه به استادیوم آزادی نروند.
رئیس سازمان بهزیستی ضمن درخواست از سازمان ملی مسکن گفت: همه مراکز درمانی برای معلولان مناسب سازی شود.
متقی همچنین ادعا کرد: خشکسالی در افغانستان و منطقه جریان دارد که نباید از نظر دور داشت. بر اساس آخرین گزارش سازمان بین‌المللی نجات، افغانستان سومین کشور آسیب‌پذیر از تغییرات اقلیم در سطح جهان است و بیشترین اثر مخرب تغییرات اقلیم بر منابع آبی کشور وارد شده است.
باشگاه استقلال تهران به دنبال بازگشایی طبقه دوم ورزشگاه آزادی در دیدار مقابل نساجی است.
سازمان بهداشت جهانی ضمن درخواست از آمریکا برای انتشار اطلاعات مرتبط با منشأ همه‌گیری کرونا، درباره گمانه‌زنی‌ها و «سیاسی‌سازی» موضوع به این کشور هشدار داد.
باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان استفاده از تمام ظرفیت استادیوم آزادی در طبقه اول در دیدارهای خانگی خود شد.
وزارت امور خارجه سوریه در پی وقوع زلزله شدید در این کشور از کشورهای عضو سازمان ملل متحد درخواست کمک کرد.
«امیرسعید ایروانی» نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه از جامعه جهانی خواست تا این رژیم را برای توقف جنایت ها علیه سوریه تحت فشار قرار دهد.
عیسی زارع پور گفت: این درخواست در حال بررسی است. هنوز چیزی مصوب نشده است. من تصمیم‌گیر نیستم و شورای امنیت کشور باید تصمیم بگیرد.
شاهسونی با اشاره به اینکه غلظت ذرات معلق PM2.5 در روز جاری (۱۱ دی ماه) در تهران بیش از ۱۰ برابر رهنمود سازمان جهانی بهداشت بود، اظهار کرد: اکنون مهم‌ترین آلاینده در هوای کلانشهر تهران ذرات معلق PM۲.۵ است، گفت: این ذرات اثرات زیادی بر سلامت انسان دارد و مهم‌ترین عامل خطرناک در هوا برای انسان‌ها است.
سازمان ملل خواستار آزاد شدن عبور و مرور از گذرگاه لاچین میان مرکز قره باغ و ارمنستان شد.
ارتش لبنان خواستار اعمال فشار به رژیم صهیونیستی جهت توقف اقدامات خصمانه این رژیم علیه بیروت شد.
کمیسر عالی حقوق‌بشر در سازمان ملل در نامه‌ای سرگشاده به مالک جدید توئیتر، از وی خواست تا حقوق بشر را رعایت کند.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درخواست از رژیم صهیونیستی را برای آزاد کردن بازداشتی های فلسطینی و توقف روند طولانی مدت بازداشت اداری آنها تکرار کرد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درخواست از رژیم صهیونیستی برای آزاد کردن زندانیان فلسطینی و توقف روند بازداشت اداری آنها را تکرار کرد.
بازی دو تیم خیبر خرم‌آباد و خلیج فارس ماهشهر به دلیل مشخص نبودن ورزشگاه میزبان لغو شد.
«الکساندر وندیکتوف» با بیان اینکه درخواست اوکراین برای عضویت سریع در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در واقع یک تبلیغ سیاسی است، گفت: به طور یقین کی‌یف می‌داند که این امر (عضویت اوکراین در ناتو) به جنگ جهانی سوم می‌انجامد.
سازمان لیگ فوتبال ایران در صورت درخواست اردوی بلند مدت کارلوس کی‌روش مدل اروپایی را برای ادامه رقابت‌های فصل جاری پیاده می کند.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ