رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا گستره تحقیق شان درباره کسب و کار تبلیغات دیجیتال گوگل را وسیع تر کرده اند. آنها تحقیق ناظر رقابت پرتغال درباره همین موضوع را نیز برعهده گرفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از اجرایی شدن قوانین اتحادیه اروپا که شرکت های بزرگ را ملزم می کند نظارت بیشتری بر محتوای آنلاین کنند، اپ تیک تاک دسترسی به نرم افزار تحقیقات خود را برای محققان این منطقه باز کرد.
دادگاه حقوق بشر اروپا امروز به‌بهانه واهی تحقیقات ناکافی درباره قتل «بوریس نمتسوف» یکی از مخالفان کرملین علیرغم دستور «ولادیمیر پوتین» به پیگیری شخصی این موضوع، روسیه را محکوم کرد.
مسئول امور داخلی اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحقیقاتی برای بررسی مسئولیت تیم‌های گارد ساحلی یونان در واژگونی قایق حامل مهاجران غیرقانونی آغاز شده است.
مذاکرات مایکروسافت با ناظر اتحادیه اروپا برای اجتناب از تحقیق آنتی تراست به بن بست رسیده و این شرکت آمریکایی احتمالا در ماه های آینده با تحقیقاتی روبرو خواهد شد.
پارلمان اروپا برای کمک به دیوان کیفری بین‌المللی و دادستان کل آن در جهت پیشبرد تحقیقات و بازخواست و مجازات سران رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده است.
به گفته کنعانی در حالیکه موضوع بدحالی دانش آموزان در دست پیگیری قرار دارد و تیم های تخصصی وزارت بهداشت نیز تحقیقات میدانی و علمی خود را با جدیت ادامه می‌دهند صدور قطعنامه توسط پارلمان اروپا و تکرار اتهامات واهی و بی‌اساس علیه کشورمان مایه تعجب است.
نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل اعلام کرد که تحقق صلح در اروپا با تاکید بر روسیه هراسی ممکن نیست.
بال‌توری‌ها نوعی از حشرات با بال‌های بزرگِ شفاف هستند که پهنای بالِ برخی از آن‌ها به ۶۵ سانتی‌متر می‌رسد. آن‌ها اغلب در آمریکای شمالی و اروپا زندگی می‌کنند. تحقیقات قبلی نشان داده بودند که آن‌ها در بخش‌های بزرگی از آسیا نیز می‌زیسته‌اند. آن‌ها درحالِ حاضر در زمره قدیمی‌ترین نوروپتران‌هایی طبقه‌بندی می‌شوند که قدمتِ آن‌ها به ۱۶۵ میلیون سال قبل باز می‌گردد.
دادستانی بلژیک در جریان تحقیقات مرتبط با رسوایی مالی در پارلمان اروپا و ادعای اخذ رشوه از قطر در مسیر اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به این کشور، یک قانونگذار ارشد دیگر را بازداشت کرد.
معاون وزیرخارجه روسیه می گوید تلاش کشورهای اروپایی بر این است تا تحقیقاتی درباره انفجار خطوط لوله نورد استریم روسیه صورت نگیرد.
مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه (centre national de la recherche scientifique) یا به اختصار CNRS؛ یک سازمان پژوهشی دولتی که اصلی‌ترین سازمان پژوهشی فرانسه و بزرگترین آژانس علوم بنیادی اروپا است.
سخنگوی اتحادیه اروپا در ادامه با غیرقابل قبول خواندن حمله به سفارت جمهوری آذربایجان، گفت: حملات به هیأت‌های دیپلماتیک غیرقابل قبول است. فکر ما با خانواده قربانی این حادثه است و آرزوی بهبودی سریع زخمی‌های حادثه را داریم و امیدواریم که تحقیقات و پاسخگویی کاملی در این زمینه صورت گیرد.
قطر اعلام کرد که محدودیت‌های تبعیض‌آمیز اتحادیه اروپا علیه این کشور قبل از پایان تحقیقات درباره فساد، بر همکاری‌ های دوجانبه و گفتگوهای جاری در مورد بحران انرژی تأثیر منفی خواهد گذاشت.
رئیس این پارلمان هشدار داد که دموکراسی اروپایی مورد «حمله» قرار گرفته و «تحقیقات داخلی» در پارلمان اروپا آغاز شده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، پس از بازداشت چند مقام این اتحادیه، تحقیقات پلیس بلژیک درباره فساد مالی در اتحادیه اروپا را «نگران‌کننده» خواند.
معاون رئیس پارلمان اروپا که به اتهام فساد مالی در پرونده تحقیقات مرتبط با ادعای لابی غیرقانونی قطر برای کسب امتیاز میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲، بازداشت شده بود، از سمتش تعلیق شد.
متا پلتفرمز مدتی است با رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا ارتباط برقرار کرده تا تحقیقات درباره استفاده از داده های کاربران و ارتباط آنها با تبلیغات دسته بندی شده در پلتفرمش را تسویه کند.
اتحادیه اروپا بر ضرورت انجام تحقیقات فوری درباره شهادت نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست تاکید کرد.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور گفت: موضوع درگذشت خانم مهسا امینی که بر اساس الزامات قانونی داخلی و نظر مقامات عالیه کشور و نه خوشامد سایرین، تحقیقات در مورد آن در جریان است، بنا به شناختی که از پارلمان اروپا داریم، تنها بهانه‌ای برای ادامه معاندت عناصر تندرو این پارلمان با جمهوری اسلامی ایران است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشور گفت: درگذشت مهسا امینی که تحقیقات در مورد آن در جریان است، تنها بهانه‌ای برای ادامه معاندت عناصر تندرو پارلمان اروپا با جمهوری اسلامی ایران است.
سازمان امنیت سوئد با انتشار گزارشی تأئید کرد: تحقیقات سرویس امنیتی سوئد در محل حادثه در نورد استریم یک و نورد استریم ۲، ظن وقوع خرابکاری آشکار را افزایش می دهد.
به گفته مارگارت وستاگر کمیسیونر  آنتی تراست اتحادیه اروپا اعلام کرد آمازون احتمالا مجبور شود تغییراتی در بخش توصیه کالاها به کاربران انجام دهد تا تحقیقات درباره کسب وکارش را پایان دهد.
اولیانوف در ارتباط با مسأله تحقیقات پادمانی آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در ایران گفت که به نظر می‌رسد این مسائل حل شده است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو اعلام کرد: رانا پلاس موفق شد آزمون ایمنی عابر پیاده را بر اساس استاندارد روز اروپایی ECE R۱۲۷ با موفقیت پشت سر گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ