به گفته کنعانی در حالیکه موضوع بدحالی دانش آموزان در دست پیگیری قرار دارد و تیم های تخصصی وزارت بهداشت نیز تحقیقات میدانی و علمی خود را با جدیت ادامه می‌دهند صدور قطعنامه توسط پارلمان اروپا و تکرار اتهامات واهی و بی‌اساس علیه کشورمان مایه تعجب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقادات تند مدیرعامل سپاهان نسبت به قوانین سقف بودجه تیم ها حالا واکنش یک تیم صنعتی دیگر را به همراه داشته است.
ستار خط خورده تیم ملی والیبال ایران واکنش تند و عجیبی به این موضوع نشان داده است.
مهدی طارمی گفت که آن‌ها در این فصل امتیازات زیادی را از دست داده‌اند و همین منجر به قهرمانی بنفیکا شد.
مهدی طارمی گفت که آنها در این فصل امتیازات زیادی را از دست داده اند و همین منجر به قهرمانی بنفیکا شد.
شهریار مغانلو با استوری به عنوان آقای گلی‌اش در لیگ برتر واکنش نشان داد.
مهدی طارمی اعلام کرد بابت اولین پوکر دوران بازیگری اش خوشحال است و البته دوست دارد با قهرمانی پورتو، آقای گل پرتغال شود.
شهریار مغانلو موفق شد با 13 گل عنوان آقای گلی مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم را کسب کند.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از به ثمر رساندن چهار گل در بازی این تیم مقابل فامالیکائو، گفت: از این بابت بسیار خوشحالم ولی برای آقای گلی باید منتظر بمانیم.
سخنگوی دولت در واکنش به شایعه دستگیری ساداتی‌نژاد وزیر سابق جهاد کشاورزی اظهار داشت: آقای ساداتی‌نژاد استعفا دادند و استعفای ایشان پذیرفته شد. اکنون نیز یکی از معاونان سابق ایشان، سرپرست وزارتخانه هستند.
سخنگوی دولت در واکنش به شایعه دستگیری ساداتی‌نژاد وزیر سابق جهاد کشاورزی اظهار داشت: آقای ساداتی‌نژاد استعفا دادند و استعفای ایشان پذیرفته شد. اکنون نیز یکی از معاونان سابق ایشان، سرپرست وزارتخانه هستند.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
همبازی اوزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ به خداحافظی این ستاره از دنیای بازی واکنش نشان داد.
واکنش کوپال ناظمی در صحنه پراعتراض دیدار استقلال و تراکتور یکی از اتفاقات جالب این مسابقه بود.
آقای ریاست جمهور دیگر زمان تعیین باید‌ها و نباید‌ها گذشته‌است. گریختن میان واژه‌ها حل‌المسائل معضلات امروز کشور نیست.
آقای رئیسی! گزارش‌های فریبنده زیردستی‌ها را باور نکنید؛ این ۱۶ ماه گره‌ای باز نکرده اید؛ لااقل گره تازه نزنید... مدیریت تهران هر روز بدتر از دیروز
کاپیتان اسبق تیم ملی زنان فرانسه می گوید که خطایی روی طارمی رخ نداد و تصمیم متئو لاهوز صحیح بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه‌نگاری آزاد و صادقانه، تاکید کرد: آقای وزیر؛ شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه نگاری آزاد گفت: آقای وزیر، شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
آقای ساپینتو، قبل از بازی به آقای مجتبی حسینی گفتند تو فوق‌العاده هستی. بعد از بازی هم آمدند و دست دادند و بابت نمایش خوب پیکان تبریک گفتند. بعد در کنفرانس با آن لحن زشت علیه سرمربی ما صحبت می‌کنند.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید برگزار شد و مهمترین صندلی آن به «محمود خسروی وفا» رسید که در رقابتی نزدیک از مهدی علی‌نژاد عبور کرد.
پس از اطلاعیه ستاد تنظیم بازار مبنی بر تعیین و اعمال سقف جدید برای قیمت روغن، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات از امروز، اتاق اصناف ایران نیز نرخ حداکثری فروش ۹ قلم کالا اساسی برای مصرف کننده در سراسر کشور را اعلام کرد.
بازداشت آقای تاجزاده و سینماگران، آقایان «مصطفی آل‌احمد و محمد رسول‌اف»، روی دیگر براه انداختن بگیر و ببندهای حجاب است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ